Do stran su dost makke a hlavne v terene a v technickych pasazach som mal pocit, ze si robia tak trocha co chcu, tazko to takto vysvetlit... Proste pre mna boli fakt makke a to vazim necelych 70kg... Tvrdost vypletu rukou sa mi zdala byt OK, ale na 24 spic musi byt podla vsetkeho vyplet o dost tvrdsi.

o tomto som presne pisal - zavisi od pouzitych materialov a ak tam pouziju nejaky lahky, ale menej pevny material tak sa stane presne toto...
27.05.2008 - 09:48:39
00
Uvazujem o kupe novych kolies. Pocital som ze kupim CrossRidy, ale po vasich prispevkoch zacinam uvazovat o niecom kvalitnejsom. Mam 90kg a rad sa pustim dole kopcom aj rozbitejsim terenom. Takze nieco lepsie-kvalitnejsie ako CrossRide. Ma niekto skusennosti s Mavic CrossTrail, alebo DT Swis 240/XR 4.2D? Cena je od 11000-12000,-Sk
31.07.2008 - 14:40:58
00
za 12 si zoženiem crosmax ST ...


:shock: ...kde ???
01.08.2008 - 14:43:40
00
lakko ja jazdím DT Swiss XR 4.1 a je to viacmenej asi to isté ako 4.2d, teda ľahký pevný ráfik, ale predsa len je to XC/XM ráf, takže by som sa k nemu radšej správal slušne (a ešte k tomu sa to predsa len konštruuje na chrtie hmotnosti, aj keď u týchto limit uvedený nie je, ale cyklista - XC pretekár okolo 80 kg je už skôr výnimka)
skúsil by som od DT Swissu niečo v AM/EN kategórii, však prelistuj ten ich krásny, flashom preplácaný web...
01.08.2008 - 18:17:03
00
vyťahujem túto starú tému, lebo uvažujem nad FULCRUM aj ja - takže kto ich jazdí a ako ste spokojný???
15.09.2008 - 16:19:10
00
naposledy co som sem pisal som ich mal asi 2 mesiace t.j najazdenych asi 500km teraz mam najazdenych o nejakych tych 1200 km viacej... zatial spokojnost, predny som necetroval ani raz a zadny raf som centrolval jediny krat pri silnom naraze na obrubnik.
16.09.2008 - 11:10:56
00
Jazdím Fulcrum Red Metal 1. Sú ľahké, pevné a zatiaľ bez problému (cca 3000km v teréne). V podstate celá bočná plocha ráfika je polepená nálepkami, ktoré dosť schádzajú a sú potrhané od kameňov a pod. Keďže servisné stredisko na okolí nikde nie je (TN), treba pre istotu kúpiť aj náhradné špice (RM1 má 3 dĺžky špíc). Centrovať výplet 2:1 (16:8 špíc) – žiadna slasť (horské som zatiaľ centrovať nemusel, viem z bratových cestných fulcrumov). Ako som už písal vyššie – aj keď s Fulcrum-ami zatiaľ bez problému, ak budem niekedy nabudúce kupovať nové kolesá, tak klasické 32 špicové, DT nába aj ráfik – sú tiež ľahké, pevné, servis bez problémov, náhradné diely dostupné v najbližšom cykle...
17.09.2008 - 11:46:17
00
vďaka za radu - takéto veci som chcel počuť :!:
17.09.2008 - 11:48:07
00
polepene su, no mne sa neodliepaju, mozno je to tym ze v mokre moc nejazdim... a v servise mi to typek vycentroval za 10 min.
17.09.2008 - 13:58:38
00
Obnovím túto starú tému.
Zvažujem kúpu nových kolies. Jedným z kandidátov sú aj RM3.
Trochu ma zarazilo, že v ich manuále píšu, že sa majú používať iba s bezdušovými plášťami, citujem
Never use a standard tyre on a UST Tubeless rim.
Má niekto skúsenosti s ich použitím s bežnými plášťami + duše (prípadne RM 0,1)?
05.04.2011 - 21:33:44
00
blbost, kludne aj s dusou (mam RM0). Len odporucam vozit plaste s kevlarovymi patkami, kvoli lahkosti nahodenia na rafik.
06.04.2011 - 07:43:02
00
vozim sa na RM3 a klasickych dusovych plastoch. aj kevlarova patka sa nahadzovala tazsie, ale inac ziaden problem.
06.04.2011 - 08:11:30
00
Never use a standard tyre on a UST Tubeless rim.


Nikdy nepoužívaj normalne plášte na Ust rafikoch. To bolo podla mna myslene ze nesmies len normal plast. Ale normal + dusu mozes. Ale v navodoch obcas byvaju aj nie uplne pravdivé veci.
06.04.2011 - 11:40:11
00
keyboard_arrow_up