Giro Aeon - velkost M (oficialne v EU 189 gramov, v USA 222 gramov :fubar: )

Prílohy:

10082011038.jpg
10082011038.jpg 615.17 KiB thumb_up0thumb_down

10.08.2011 - 10:25:06
00
pekná prilba aj hmotnosť :)
10.08.2011 - 10:42:32
00
Doteraz som si myslel, ze EU normy su prisnejsie ako US, ale vyzera to tak, ze minimalne co sa tyka prilieb je to naopak a to sa mi vobec nepaci. :n:
10.08.2011 - 12:03:58
00
Jezus> Neviem ako bicyklové, ale pri motocyklových je americká SNELL podstatne prísnejšia ako európska CE. Hlavný rozdiel je, že európske prilby sa testujú tlakom na určené body a musia vydržať pôsobenie určitej sily. Americká norma tieto body presne nepredpisuje, ale testujú sa náhodne vybrané body. Európsky výrobcovia potom tieto body vystužia, inde je tenká škrupina a prilba testom podľa CE prejde. Neprejde však testom SNELL, preto sa väčšina z nich v USA nemôže predávať. Preto sú aj EÚ prilby kúsok ľahšie.

Neviem či to takto funguje aj pri bicyklových prilbách. Podľa hmotnosti to ale vyzerá tak.
10.08.2011 - 12:37:20
00
Presne ako pises - ten ubytok hmotnosti na EU verzii prilby nie je len tak nahodny. Uz len dufat, ze tie predpisane testovane body podla EU normy su dostatocne, aby cloveka ochranili a ze sa ta prilba nerozsype po naraze na niektore nezosilnene miesto...
10.08.2011 - 12:41:06
00
Že to píšeš zrovna ty, bezprilbonosič.... 8)
10.08.2011 - 13:08:33
00
Presne na tuto reakciu som cakal. :D Ale faktom je, ze ked si dam tu prilbu pred zjazdom na budku a v zjazde spadnem a prilba sa rozpadne skor, ako sa ma, tak to nepotesi ani takeho bezprilbonosica ako ja...
10.08.2011 - 13:40:22
00
"o kusok lahsie"..a prave tu je podla mna problem, kebyze je to naozaj o kusok tak nepoviem ale pri takomto high-endovom produkte je rozdiel 15% podla mna velky a znamena rozdiel triedy..pravdaze dovolit si to mozu vdaka predaju na roznych trhoch ale aj tak je to podla mna rozdiel velky..co sa tyka bezpecnosti neviem posudit ale pochybujem ze to bude podstatny rozdiel..
10.08.2011 - 13:48:45
00
jammin> Neviem, tiež to neviem zhodnotiť. Ale radšej nejakú váhu na vyše a mať bezpečnú prilbu. Všetko je to ale vec skúšobnej metodiky.
10.08.2011 - 14:25:52
00
Presne ako pises - ten ubytok hmotnosti na EU verzii prilby nie je len tak nahodny. Uz len dufat, ze tie predpisane testovane body podla EU normy su dostatocne, aby cloveka ochranili a ze sa ta prilba nerozsype po naraze na niektore nezosilnene miesto...


Chcel by som len upozornit, ze niektori vyrobcovia uvadzali a mozno stale uvadzaju u prilieb hmotnost napr bez upinacich remienkov...
10.08.2011 - 16:30:20
00
ked uz sme pri tych prilbach
met kaos M.
udavana hmotnost bez siltu skoro sedi....250/261g (cakal som kompletu)

Prílohy:

10082011635.jpg
10082011635.jpg 306.02 KiB thumb_up0thumb_down

10082011634.jpg
10082011634.jpg 242.69 KiB thumb_up0thumb_down

10082011633.jpg
10082011633.jpg 302.76 KiB thumb_up0thumb_down

10.08.2011 - 18:48:31
00
Paradna helma :y: , by som bol zvedavý okolko (a či vobec) je lahšia ultimate verzia.
10.08.2011 - 21:14:03
00
Ultimalite je naozaj lahsia.
Moja Kaos (velkost M) ma: 300g +-20g aj so siltom. Takze vaha sedi ;) Inak Miso :y:
10.08.2011 - 21:48:57
00
Maxxis Flyweight 2011.

Prílohy:

cvpp1.JPG
cvpp1.JPG 484.68 KiB thumb_up0thumb_down

30.08.2011 - 19:17:33
00
Mrssti, tie holzfellery maju 710 ci 680mm? To je tiez celkom tazke na taku ci onaku sirku..;)
30.08.2011 - 19:36:26
00
keyboard_arrow_up