Nič v zlom ale ako dovozca tejto značky na Slovensko by si mal uviesť množstvo predaných kusov na Slovensku vzhladom k poctu reklamácii.
robert22:
Poviem ti to uplne presne, tak ako sa na takuto diskusiu patri, resp. zopakujem: pocet predanych kusov Xcontrol 2010 a 2011 je "N", z toho reklamacii s touto alebo inou zavadou na rame alebo vybave je 0, z coho si krasne mozes vypocitat "ppm" a nepotrebujes vlastne ani poznat hodnotu "N".
By ma fakt zaujimalo ako vlastne riesili reklamaciu ostatni traja, kedze reklamacie riesi jedine dovozca do prislusnej krajiny (v tomto pripade dokonca ja osobne) prostrednictvom reklamacneho procesu, ktoremu na zaciatok je treba dodat urcite podklady.
A ako poznamenal mishox, dolezite pre koncoveho zakaznika je vyriesenie jeho problemu. Zatial sa kazdy pripad vyriesil k spokojnosti zakaznika v co najkratsom casovom useku.
Pokial problem vznikne az po zarucnej dobe, ma zakaznik moznost zakupit si nahradny diel.