Nazov tejto temy mi je jasny ale stale neviem o akom Exime pises,nic mi to nehovori... :) sory...ale tak asi to tu patri..
24.04.2011 - 09:43:10
00
katko: koľko to má rokov? :lol:

Pre vysvetlenie, na stránke č. 3 bola spomenutá reklamácia Sram misiek, ich dodávateľ na Slovensko je Eximo. No a tie čo tu citujete patrili k Eximu nie k Rivií. Kto nečíta veci vytrhnuté z kontextu, tak to pochopil... dúfam, že to je už jasné.
24.04.2011 - 12:16:16
00
tak ta stranka je vo vystavbe tak od 2004-teho, ale tak kym funguju tak sa im ocividne dari...lebo uz aj o menej zvucne znacky sa v SR viedli zakulisne boje... :)
24.04.2011 - 15:05:31
00
Na usta si pozor davat nemusim lebo ked nieco poviem tak si za tym stojim,presne tak vo velosprinte(aj u kubicu) mas 10% zlavu po obycajnej registracii,maloobchodna cena je sice pekny argument ale mozem ti hocikdy pozret nejaky bicykel v Rivii a potom na hocijakom e-shope a ceny budu uplne iné ale urcite v rivii budu drahsie...a kedze to maju obidvaja "autorizovany" predajcovia za rovnaku sumu tak uz si mozem len pomysliet kde si kolko prihodil...a preco by som si mal pytat staru kazetu po vymene? oni mi ju maju pekne dat lebo je to moj majetok ta kazeta bol realny priklad ,nastastie tento problem uz neriesim lebo tam nikdy nezavitam!! a La pierre berem ze si ho zastavas ale ked vy ste s tym obchodom jedna ruka tak je to dost subjektivne ja som povedal svoj nazor a nikoho tam nepoznam...takze urcite je dôveryhodnejsi pre zakaznika.....


Neviem sice kde robis a co robis. Ale porovnat si naklady kamenneho obchodu a internetoveho obchodu je zcestne. Nemusim asi hovorit, kde su vyssie. A od nakladov sa odvija aj cena. A este nieco nieco, ten internetovy obchod ti bike aj opravi?

Pisem to vseobecne, nie konkretne na Riviu.

Ale ty budes odbornik na ekonomiu :-D
03.05.2011 - 11:38:43
00
Nie som sice na technicke zalezitosti odbornik, ale musim sa majitela zastat. Kupoval som pre seba 2 bajky a dalsie som mu dohodil a zatial ziaden problem. Moje bajky boli o 5% lacnejsie, ako kdekolvek na nete, zaratam k tomu servis, zlavu na dalsie komponenty a nie je o com. Juraj je specificky clovek, ale ja nemam s jeho prejavom problem. Vzdy som mal pocit, ze mi chce uprimne poradit, nema snahu nasilu zarobit. Stravil som u neho uz niekolko hodin a videl som, ako sa diplomaticky chova k debilom, ktori si myslia, ze bikeservis je sluzka pre ich 200 eurovy bike. Ja by som im nakopal rit, on im vysvetlil, ze oprava sa za 5min urobit neda a bike by sa mohol aj umyvat. Takze kto chce Lapierre, alebo Scott urcite neolutuje. Hlavne nie je problem sa dohodnut na jazdu aj v nedelu na obed. Flexibilita dalsie plus.
21.09.2011 - 22:42:36
00
Ale porovnat si naklady kamenneho obchodu a internetoveho obchodu je zcestne. Nemusim asi hovorit, kde su vyssie.


ja nemam nic proti Rivii ale kedze som tu narazil na dve zaujimave vety, tak si teda rad precitam aj vypocet tych nakladov kamenak vs eshop :)
21.09.2011 - 22:50:16
00
100 ludi 100 chuti, ja som nadmieru spokojny mam doma cannondale rize za cenu co by som ani na nete nekupil :D rad sa tam vraciam B)
25.12.2011 - 21:54:08
00
Ahojte! Ja mozem Riviu len pochvalit! Sef je velmi vesela kopa, to sa malokde vidi!!! Ceny ma skutocne v pohode, ved si staci chvilu poklikat. A nema v obchode smejdy... Jk
14.04.2012 - 17:51:21
00
vacsina by tusim bola najradsej, keby im majitel davaj cajgle za jeho nakup, alebo popripade este zaplatil aj nieco zo svojho...
musi byt uplne nadseny, ked ku nemu pride spekulant, ktory ho tlaci na cene, zabija jeho cas, nakoniec mu to preda s minimalnym ziskom a cloveka uz v servise nikdy neuvidi, lebo si to bude udrziavat sam, prip. u znameho.
kazdy robi svoju pracu hlavne pre peniaze a ked sa niekomu nepaci cena v Rivii, nech si ho ide kupit niekam do charity, kde nepotrebuju na bicykloch zarabat.
ja som tam kupil uz druhy bicykel. spokojnost.
08.05.2012 - 14:54:28
00
Za mna ma rivia 10/10. Bike som objednal, zaplatil zalohu a nakoniec som ho kupil inde. No nie vinou obchodu, proste im ho nedodali v povodnom potvrdenom termine. Nemali problem vratit mi zalohu a vzdy ked som tam bol sa mi veduci venoval ako by som bol najpodstatnejsi zakaznik. A to som tam oxidoval niekolko dni po sebe, az som sa cudoval, ze ma uz neposlal do .. kade lahsie. A cena? No perfektna, inak by som si tam bike neobjednal. Myslim, ze s panom Jantakom sa da vzdy dobre dohodnut. Dakujem
12.09.2012 - 15:27:46
00
Som rad, ze som tu na tuto temu narazil. Vcera som bol pozriet v ZA 4 obchody a spravit si aky taky obraz o cenach a ponuke. Do Rivie som sa dostal ako do prvej predajne a to bola asi chyba, zrejme by som usetril za dalsiu cestu a uz mam bike doma :) Pan predavajuci (Juraj) mi trafil notu, po 3/4 hodinke sme si aj potykali. Necakal som, ze vyberat bike moze byt aj celkom zabava. Popri vtipkoch vsetkeho druhu som sa aj co to dozvedel, ako jediny predavajuci mal svoj nazor a bol ochotny vysvetlovanim zabit so mnou a s kamosom dobru hodinku. V dalsich dvoch obchodoch hore na pesej nam dvaja mladi chlapci (zrejme nejaki rapperi, siltovkari alebo ako ich nazvat) neporadili nic, jeden co neprecital v katalogu, to nevedel a druhy nepovedal nic konkretne. Spravny predajca by mal vediet, co predava a aj vediet odporucit. A najhorsie som sa citil za malym tescom, predavajuci vo Velo sprinte si myslel, ze tych mojich 1000 eur je uz na pol ceste do jeho pokladne a uz treba len doladit farbu bicykla. Takze tolko odo mna, Rivia to skratka vcera u mna vyhrala. A to som este nespomenul,ze z tohto krasavca http://www.capricorn.sk/bicykle/scott2014/scott-scale-760-2014/ predavajuci spustil 15% a nemal na to ziadny dovod, videl som ho prvy krat v zivote. Miso
18.03.2014 - 13:56:12
03
Ja nemam celkom dobru skusenost so servisom. Chvilku sa ma snazili presvedcit, ze som doniesol vidlicu s nefunkcnym lockoutom na servis a stacilo doliat viac oleja, na co pan servisak asi zabudol. Si kladiem otazku, ci ju vobec netestoval po zlozeni a aky dosledny bol. Celkom neprijemna situacia pre mna, ale vyriesilo sa. Zvysok servisu uz OK.


Naposledy upravil tlkkapor dňa 28.01.2016 - 06:22:05, celkovo upravené 1 krát.

22.01.2016 - 12:26:52
00
Predtým niež niekomu začneš kaziť meno by si mohol napísať čo sa presne stalo ;)
22.01.2016 - 15:58:33
05
So servisom nemam u nich skusenost, ale minuly rok som kupoval prilbu a boli ochotny. Bola moznost, ze mi ju dovezie az domov do Martina
23.01.2016 - 07:41:30
01
Rad by som reagoval na prispevok vyšie.My sme vas nepresviedčali či je vidlica funčná alebo nie,ale sme sa slušne spytali či fungoval lockaut.Co sa týka servisu tej vidlice hned na začiatku sme vám povedali že to nerobim ja ako servisak ale mame externeho pracovnika ktorý nam tieto veci robi,a neni to rok.samozrejme čo sa týka toho oleja všetko robi podla tabuliek výrobcu,to že sa tam potom musel doliat olej nechapal ani on kedže doteraz nebol problem.Hned ako mi tu vidlu doniessol som ju odskušal na bike a hned som ten problem riešil.Takže nie som si vedomý nejakej chyby.Samozrejme by som doporucil druhy krat presne popisat ako to bolo.dakujem
01.02.2016 - 09:57:20
01
keyboard_arrow_up