Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ak to je model 2010 alebo 2011 kašlal by som na bločky, je jasné že je to helma "nová" keďže majú 2 ročný program.. predpokladám že dovozca si aj tak v rámci programu uplatní ďalej túto vec s výrobcom (pre ktorého to je náklad 0,00prd) a ten neverím že bude chceť videť doklad z nejakej predajne v Hornej-dolnej..
len či to zas neni slovenská nátura: nemáš blok= neviem či som zarobil ja= nebudem sa starať (alebo sa mýlim a možem poslať helmu s faktúrkou z wigglu?)
Zobraziť komentár 12.11.2011 - 06:54:44
00
Cez crash replacement program sa vymenilo uz dost prilieb k spokojnosti zakaznikov, ktory bez akychkolvek problemov vedeli akceptovat pravidla urcene vyrobcom.
http://www.met-helmets.com/index.php/faq/49-crash-replacement-service

A ze ich niekto nechce dodrzat je jeho problem...
Zobraziť komentár 12.11.2011 - 07:28:57
00
no nebudem sa tu hádať, podla mňa je doklad doležitý kvoli dátumu (keďže sa predávajú aj modely staré) ak mám helmu výroby 2011 je jasné že bola kúpená tento rok..
btw tá otázka ohladom povodu? vzťahuje sa ten program medzinárodne? t.j. kúpim vo wiggle alebo CRC a vymením na SVK?
Zobraziť komentár 12.11.2011 - 09:02:57
00
Raver, ved o tom sa bavime, ze tie pravidla su uplne mimo. Problem je, ze ked si to kupujes v obchode, tak ti nikto nepovie, ze budes chodit na postu, posielat baliky, platit seky a pisat listy aby si mozno dostal nejaku zlavu. Pri nakupe dostanes akurat info, ze ked ju rozbijes, tak za polovicu mas novu, bodka.
A zjavne nie som sam s takouto skusenostou, vid google: "met helmet crash replacement" link 2 a 3. Urcite by som nasiel aj viac, ale uz sa mi nechce tomuto venovat viac casu. V podstate mi je to uplne jedno, len som chcel zdielat nazor a niekomu nespokojnemu mozno usetrit sklamanie v buducnosti. A samozrejme aby vam zostali len ti spokojni zakaznici ;))
Zobraziť komentár 12.11.2011 - 11:51:23
00
CraObs: takuto situaciu sme neriesili, ale myslim si, ze s tym by nemal byt problem

xpat: nevidim problem odovzdat potrebne veci (prilba, doklad a popis) na predajni kde si ju zakupil a nas obchodny zastupca to vyzdvihne a doniesie na firmu - hlavne v pripade BA, odkial pravdepodobne si ;-)
Zobraziť komentár 12.11.2011 - 12:05:49
00
Raver: v poho, pisal som, ze uz som si kupil novu, inu. Ale cenim si, ze sa tu snazis odpovedat a vyjst v ustrety. Snad este viac by pomohlo, ak to teda nie je ziadny problem, informovat vasich predajcov, ze existuje aj takato moznost - hlavne v pripade BA, odkial samozrejme som ;)
Zobraziť komentár 12.11.2011 - 21:12:24
00
Malá demolácia

Prílohy:

Komentár súboru: :D
Snímka021.jpg
Snímka021.jpg 437.56 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 28.12.2011 - 18:07:23
00
toto stojí za pozretie
http://www.pinkbike.com/photo/7556792/ :)


Naposledy upravil PatrikL dňa 05.01.2012 - 11:58:52, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 04.01.2012 - 19:40:41
00
to su tie pokrutene trubky :P
Zobraziť komentár 04.01.2012 - 19:50:32
00
Asi ich chcel majiteľ doviesť ku dokonalosti.
Zobraziť komentár 04.01.2012 - 19:55:48
00
vau ale divim sa ze nic ine neni poskodene to ako by mu niekto sekerou sekol...
Zobraziť komentár 04.01.2012 - 20:07:02
00
On to ten giant robi schvalne aby naraz pohltili trubky presne v tych miestach kde su ohnute. To je feature :D ale radsej take ako utrhnuta hlava, toto by este teoreticky slo ustat.
Zobraziť komentár 04.01.2012 - 20:11:09
00
toto sa mi páči: "just a giant waste of money..." :D
Zobraziť komentár 04.01.2012 - 20:16:48
00
podla mna ho niekde na parkovisku pri bikeparku j*bli medzi seba dve dodavky :D
Zobraziť komentár 04.01.2012 - 20:17:15
00
njn maju zmysel zoslabovane ramy v DH bikoch ? vsetky diely vydrzali len prave tie zoslabene miesta uz toho mali dost ...
Zobraziť komentár 04.01.2012 - 21:23:42
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up