nafunkanu by si ju mat tak aby si pri jazde vyuzival cely resp. takmer zdvih, zakladne nafukanie by malo byt take ze ked sadnes na
bike tak by sa mala
vidlica zanorit cca o 25%. Dalsie doladenie je uz na tebe a tvojich poziadavkach.
Co sa tyka kompresie tak je to asi takto: kompresia znamena stalcanie cize v tomto pripade stav ked ide vidlica do zdvihu. Low speed znamena ze vidlica sa stava menej citliva pri pomalsich narazoch resp. najviac to spozorujes pri brzdeni kedy sa tvoja vaha presuva do predu ale vidlica sa zanori len minimalne. High speed kompresia znamena presny opak, vidlica sa stava menej citliva (nochodi do zdvihu) pri vacsich narazoch napr. pri skoku drope atd.
Opak je potom expanzia. Low speed je vlastne odskok vidlice, cize ako rychlo sa vidlica vracia zo zdvihu do povodnej polohy. High speed je zase uroven akou sa vidla vracia z vacsich zdvihov, povacsine pri uz spomenutych skokoch alebo dropoch.
Dufam ze som to nedoplietol a napisal jasne.