len aby si sa nepototo
Za svoje peniaze chcem aj sluzby ale co uz vysvetlovat 16rocnemu fakanovy co vie o zivote "vsetko". Stacilo mi raz v Levoci a na Spisi a uz tam asi veeeeelmo dlho nezabludim.
Ked robia v zakaznickom centre taki ako ty, tak dakujem pekne, ked si v UK tak skus crc, ked Ti toto tak vadi. Kazdopadne rychlejsi mas mail, ale komu niet rady ..
Mal som dovody preco som to kupoval na SK. Suncycle este bude potrebovat dlho aby sa dostal na uroven CRC. 3x som objednaval zo Suncycle a 2x som musel cakat na tovar lebo nebol skladom aj ked na stranke sa uvadzal ze je. Neponosujem sa lebo som sam suhlasil ze pockam ale na druhej strane ked si objednas prehozku SG a ponuknu ti ako nahradu SGS mi pride trosku blbe kedze asi ma clovek dovod preco si to kupuje.
Ja uprednostnujem e-mail, viac mi to vyhovuje a vlastne objednávky inak ani nevybavujem
Mne nevadi emailova komunikacia ked mam cas ale bohuzial som na SK na kratku dobu a chcem si reklamaciu vybavit co najskor hlavne ak je chyba na strane predajcu.
Tieto reci o e-mailoch a tom ake je to cez ne rychle su irelevantne a nic nemenia na fakte, ze ked je ako kontakt na obchod uvadzane telefonne cislo s casom, ma sa nan dat v danom case dovolat. Ak sa dovolat neda (zakaznika nezaujima z akeho dovodu), tak nema byt ako kontakt uvadzane.
Dakujem za podporu
"Vážení zákazníci. Týmto by sme Vás chceli poprosiť, aby ste uprednostňovali mailovú komunikáciu s nami pred telefonickou
Vlozene do chybnej sekcie pouzil som sekciu Kontakt a tam sa nic nespomina a snad nebudem listovat 81 stran na fore.
dnes do cca 16:00 som bol mimo prace, takze doteraz som odpisoval na vsetku mailovu komunikaciu ktora sa zatial nahromadila a v niektorych mailoch som sa ospravedlnil a zdovodnil preco sa zakaznici nemohli dovolat. takze teraz budem na maily priebezne odpisovat tak do polnoci ako kazdy den, aby ludia poznali odpovede na svoje otazky.
co sa tyka dostupnosti telefonu, uz som to tu pisal. bohuzial neda sa mi cely den telefonovat a jednoducho nie je mozne zaplatit dalsieho cloveka ktory by to mal na starosti ( a samozrejme sa v tom vsetkom vyznal na co by sa ho ludia pytali ). jednoducho je mi jasne ze prichadzam o zakaznikov ktory potrebuju komunikovat
telefonicky, ale skustocne sa to neda. jeden den ked nebolo vela prace, tak som si stopoval dlzku hovorov. priemerny hovor mal 7 minut a to sa ludia ozaj pytali da sa povedat len na zakladne veci.
ano, na stranke je telefonicky kontakt ktory tam ma byt aj podla zakona, ale tiez aj prosba aby ludia radsej vyuzivali mailovu komunikaciu ( ked uz je to internetovy obchod
)
a medzi nami, vacsina ludi najradsej vola v case obednej prestavky a po 16tej ked sme s balikmi na poste. co sa tyka kontaktu na mobil, tak taku chybu uz nespravim...ludia boli schopny volat kludne aj o siedmej rano alebo o desiatej vecer
Rozumiem tomu ze ludia su dotieravy a volaju aj v nevhodny cas. osobne som cakal do 11am kym som prvy krat zavolal. myslim ze odkazovka alebo sprava vo forme ze dnes "neordinujem" by bola dobra informacia pre zakaznika.