len aby si sa nepototo :(
01.02.2012 - 14:52:05
00
Ked robia v zakaznickom centre taki ako ty, tak dakujem pekne, ked si v UK tak skus crc, ked Ti toto tak vadi. Kazdopadne rychlejsi mas mail, ale komu niet rady .. :)
01.02.2012 - 15:03:05
00
Áno to je ten moderný život, samý stres a málo času na email, aby sa malé deti už rodili s mobilom na uchu :rofl: :tmi: .

Ja uprednostnujem e-mail, viac mi to vyhovuje a vlastne objednávky inak ani nevybavujem. So Suncycle som spokojný, spýtal som sa na tovar ktorý nebol u nich v ponuke, prišla mi kladná odpoveď s tým že tovar je už zaradený do ponuky. Už len musím dovyberať iné veci a urobím objednávku ;) .
01.02.2012 - 15:49:01
00
Tieto reci o e-mailoch a tom ake je to cez ne rychle su irelevantne a nic nemenia na fakte, ze ked je ako kontakt na obchod uvadzane telefonne cislo s casom, ma sa nan dat v danom case dovolat. Ak sa dovolat neda (zakaznika nezaujima z akeho dovodu), tak nema byt ako kontakt uvadzane.
01.02.2012 - 16:05:39
00
"Vážení zákazníci. Týmto by sme Vás chceli poprosiť, aby ste uprednostňovali mailovú komunikáciu s nami pred telefonickou. Z dôvodu časovej zaneprázdnenosti bohužial nedokážeme vybavovať všetky telefonické hovory. Na e-mailové otázky sa budeme snažiť odpovedať v pracovné dni vždy maximálne do 24 hodín. Týmto ušetríte veľa nášho času a Vami objednaný tovar sa k Vám dostane v kratšom čase. Vopred Vám ďakujeme za Vaše pochopenie."
Maju to tam, videl som tak viem ze radsej napisat.

http://www.suncycle.sk/sk/obchodne-podmienky
01.02.2012 - 16:39:16
00
Tak tak :y: .....
01.02.2012 - 16:51:52
00
dnes do cca 16:00 som bol mimo prace, takze doteraz som odpisoval na vsetku mailovu komunikaciu ktora sa zatial nahromadila a v niektorych mailoch som sa ospravedlnil a zdovodnil preco sa zakaznici nemohli dovolat. takze teraz budem na maily priebezne odpisovat tak do polnoci ako kazdy den, aby ludia poznali odpovede na svoje otazky.

co sa tyka dostupnosti telefonu, uz som to tu pisal. bohuzial neda sa mi cely den telefonovat a jednoducho nie je mozne zaplatit dalsieho cloveka ktory by to mal na starosti ( a samozrejme sa v tom vsetkom vyznal na co by sa ho ludia pytali ). jednoducho je mi jasne ze prichadzam o zakaznikov ktory potrebuju komunikovat telefonicky, ale skustocne sa to neda. jeden den ked nebolo vela prace, tak som si stopoval dlzku hovorov. priemerny hovor mal 7 minut a to sa ludia ozaj pytali da sa povedat len na zakladne veci.

ano, na stranke je telefonicky kontakt ktory tam ma byt aj podla zakona, ale tiez aj prosba aby ludia radsej vyuzivali mailovu komunikaciu ( ked uz je to internetovy obchod :) )

a medzi nami, vacsina ludi najradsej vola v case obednej prestavky a po 16tej ked sme s balikmi na poste. co sa tyka kontaktu na mobil, tak taku chybu uz nespravim...ludia boli schopny volat kludne aj o siedmej rano alebo o desiatej vecer
01.02.2012 - 16:55:34
00
tie nove mountain kingy budu aj UST ?
01.02.2012 - 18:22:49
00
Matus, budes mat v ponuke aj novy model Misakov Wildgriperov tento rok?
01.02.2012 - 18:38:14
00
keď je tu už taká debata o plášťoch - continental x-king a mountain king II protection/racesport 2012 29x2.2" - je nejaká nádej že by sa za rozumnú cenu objavili v ponuke? :D
01.02.2012 - 18:40:34
00
uz su na shope

http://www.suncycle.sk/sk/katalog/diely-mtb/mtb-plaste/36?id_vyrobcaFilter=15
01.02.2012 - 20:09:19
00
Ja som velmi spokojny! Komunikacia cez e-mail bola velmi rychla a ziadne 5dnove cakanie,ako tu niekto pisal! Vymena tretier za vacsie bez najmensich problemov a este k tomu jedno velke prekvapenie s pedalmi, za ktore Mattovi velmi dakujem!
01.02.2012 - 20:13:51
00
len aby si sa nepototo :(


Za svoje peniaze chcem aj sluzby ale co uz vysvetlovat 16rocnemu fakanovy co vie o zivote "vsetko". Stacilo mi raz v Levoci a na Spisi a uz tam asi veeeeelmo dlho nezabludim.

Ked robia v zakaznickom centre taki ako ty, tak dakujem pekne, ked si v UK tak skus crc, ked Ti toto tak vadi. Kazdopadne rychlejsi mas mail, ale komu niet rady .. :)


Mal som dovody preco som to kupoval na SK. Suncycle este bude potrebovat dlho aby sa dostal na uroven CRC. 3x som objednaval zo Suncycle a 2x som musel cakat na tovar lebo nebol skladom aj ked na stranke sa uvadzal ze je. Neponosujem sa lebo som sam suhlasil ze pockam ale na druhej strane ked si objednas prehozku SG a ponuknu ti ako nahradu SGS mi pride trosku blbe kedze asi ma clovek dovod preco si to kupuje.

Ja uprednostnujem e-mail, viac mi to vyhovuje a vlastne objednávky inak ani nevybavujem


Mne nevadi emailova komunikacia ked mam cas ale bohuzial som na SK na kratku dobu a chcem si reklamaciu vybavit co najskor hlavne ak je chyba na strane predajcu.

Tieto reci o e-mailoch a tom ake je to cez ne rychle su irelevantne a nic nemenia na fakte, ze ked je ako kontakt na obchod uvadzane telefonne cislo s casom, ma sa nan dat v danom case dovolat. Ak sa dovolat neda (zakaznika nezaujima z akeho dovodu), tak nema byt ako kontakt uvadzane.


Dakujem za podporu

"Vážení zákazníci. Týmto by sme Vás chceli poprosiť, aby ste uprednostňovali mailovú komunikáciu s nami pred telefonickou


Vlozene do chybnej sekcie pouzil som sekciu Kontakt a tam sa nic nespomina a snad nebudem listovat 81 stran na fore.

dnes do cca 16:00 som bol mimo prace, takze doteraz som odpisoval na vsetku mailovu komunikaciu ktora sa zatial nahromadila a v niektorych mailoch som sa ospravedlnil a zdovodnil preco sa zakaznici nemohli dovolat. takze teraz budem na maily priebezne odpisovat tak do polnoci ako kazdy den, aby ludia poznali odpovede na svoje otazky.

co sa tyka dostupnosti telefonu, uz som to tu pisal. bohuzial neda sa mi cely den telefonovat a jednoducho nie je mozne zaplatit dalsieho cloveka ktory by to mal na starosti ( a samozrejme sa v tom vsetkom vyznal na co by sa ho ludia pytali ). jednoducho je mi jasne ze prichadzam o zakaznikov ktory potrebuju komunikovat
telefonicky, ale skustocne sa to neda. jeden den ked nebolo vela prace, tak som si stopoval dlzku hovorov. priemerny hovor mal 7 minut a to sa ludia ozaj pytali da sa povedat len na zakladne veci.

ano, na stranke je telefonicky kontakt ktory tam ma byt aj podla zakona, ale tiez aj prosba aby ludia radsej vyuzivali mailovu komunikaciu ( ked uz je to internetovy obchod :) )

a medzi nami, vacsina ludi najradsej vola v case obednej prestavky a po 16tej ked sme s balikmi na poste. co sa tyka kontaktu na mobil, tak taku chybu uz nespravim...ludia boli schopny volat kludne aj o siedmej rano alebo o desiatej vecer


Rozumiem tomu ze ludia su dotieravy a volaju aj v nevhodny cas. osobne som cakal do 11am kym som prvy krat zavolal. myslim ze odkazovka alebo sprava vo forme ze dnes "neordinujem" by bola dobra informacia pre zakaznika.
01.02.2012 - 20:44:10
00
ja osobne som so suncycle.sk spokojný :) iný obchod by som už asi ani nehľadal - samozrejme, cena je lákadlo na zmenu postoja :)
01.02.2012 - 20:56:22
00
[quote=""]Za svoje peniaze chcem aj sluzby ale co uz vysvetlovat 16rocnemu fakanovy co vie o zivote "vsetko". Stacilo mi raz v Levoci a na Spisi a uz tam asi veeeeelmo dlho nezabludim.[quote=""]
:tmi: Ja som reagoval na

[quote=""]Vies co zabudol som ze som na slovensku uz 8hodin. Zijem a pracujem v UK takze som zvyknuty na iny service. Sam pracujem v zakaznickom service tak by som si dovolil ocakavat trosku vyssi standart. Hlavne ked uvadza na nete telefonny kontakt Pon-Pia 11-17h a ked uz ma tak vela objednavok tak by bolo fajn keby dbal aj na to co posiela a ci to naozaj sedi z objednavkou. Btw mam obmedzeny cas a preto to chcem vybavit telefonicky a nie cez maily 5dni. Mudrlant[quote=""]

Tento prispevok mi znel dosť arogantne a povýšenecky. Toť moje vysvetlenie mojej odpovede : viď prvý príspevok na strane 82.

A keď už tak FAGAN ;)
01.02.2012 - 20:59:31
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up