Zdravim,zaujimali by ma nazory na kvalitu wheel-setu na tomoto biku, pripadne konkretne skusenosti s nabojmi Shimano Deore XT HB-M756/FH-M788, rafkami Sun Equalizer a plaste Schwalbe Nobby Nic 2,35".Dalsi dotaz je na absenciu QR osi na prednom kolese,zaujimali by ma vase skusenosti v respektive benefity 15QR riesenia pre jazdca 85kg+.Vdaka
mohli presnejšie napísať aký je tam ráfik (lebo mám taký pocit že equalizer sa robili v rôznych šírkach, podobne ako teraz inferno), aký je tam výplet ("DT" nestačí, asi to bude teda nejaký najlacnejší 2.0mm). Tiež presnú verziu pri tých plášťoch by sa hodilo uviesť.
Nedať dopredu pevnú os pri tom zdvihu je dosť divné, ale viacero výrobcov to tak má
Ja som taktiez z toho mierne zaskoceny, kedze je na biku slusna vidla kt si vyslovene pyta 15QR a zadna stavba je na 12x oske.Dalsia vec je cenova relacia XT nabojov,ozaj si myslim ze v tej cene su uz slusne thru-axle hubs alternativy.Nerozumiem podstate toho riesenia vidlice bez 15QR kedze cenovy rozdiel byva cca +20E oproti verzii na 9mm standarde.Aky je tvoj nazor v respektive skusenosti s 15QR vs standard 9mm?Nazor na Relevation RL 2position air vs Sektor RL Dual position Coil? (v zmysle chodu a pouzitia na trail az light enduro,vazim 87kg+/-)
sektor je ťažšia a pravdepodobne spoľahlivejšia vidlica. Ešte aj v tlmení môže byť rozdiel, neviem či tam nie je už nová verzia s lepším tlmením na tom radone...
Je to smutné že tam výrobca nedal pevnú os. Síce to nie je nevyhnutnosť, ale predsa ten rozdiel v cene je minimálny, ak vôbec je. Asi iba chcú donútiť zákazníkov rozmýšľať nad drahšími modelmi.
v zmysle filozofie znacky RADON a ich cenovej politiky sa mi to moc nevidi ako ich pripad a na biku za 1500E by to mohol byt bezny standard (detto ked to nieje otazka extra cenoveho navysenia iba zlepsenia jazdnej kvality) obzvlast ked Slide AM 7.0 je o 500E drahsi.Ma sice podstatne lepsie kolesa,Fox evolution 32 talas,teleskop sedlovku,XT pilu a kluky atd. ale pre mna ten priplatok za kusok lepsie osadenie len koli 15qr nema zmysel.Ak ma vidla nohy na 9QR tak 15QR tam asi npojde co?!
Nepôjde, pätky sú úplne iné. Váhovo som na tom podobne (85 kg) a rozdiel medzi 9 mm upínakom a 15QR je v ťažšom teréne dosť citelný. Pri ťažších zjazdoch po skalách sa predok s takýmto zdvihom dosť znateľne krúti.
Pevnú os vpredu napr. nemá alebo aspoň nemal aj Specialized SJ, tak som ho pri výbere biku vyradil. Skončil som pri Reigne a som spokojný aj keď pár drobností by mohlo byť lepších.
1. Pri 2010 a veľkosti M je vzadu 160 mm kotúč. Už som pri dlhších zjazdoch (Kľačianska Magura a Katova skala do Sklabinského Podzámku) zadnú brzdu 2x uvaril tak, že páčka šla skoro až na gripy. Chystám sa skúsiť vymeniť platničky a brzdovku či to nepomôže. Ak nie, tak skúsim dať dozadu asi 180 mm kotúč, ktorý sa v 2011 dával už štandardne.
2. Nepáči sa mi tiež zadný náboj SH Deore M525, aj keď s ním problémy neboli, ale pri tej cene biku mohlo byť už niečo lepšie.
3. Kendy Nevegal sú úplné zlo . V teréne síce celkom dobre držia, ale po asfalte to je ako ísť s vyhodenou kotvou.
4. Radenie X-7 sa mi zdá, že má na prešmyku moc dlhý chod oproti XT čo som mal predtým. Možno je to ale len nezvykom, inak je ten SRAM super. Prehadzovačku dolaďujem oveľa menej ako pri XT. V podstate zatiaľ len raz, keď som trochu prihol po páde na snehu pätku.
5. Prijal by som ešte kúsok širšie rajdy ako 670 mm. Tak okolo 700-720 mm by bolo ideálne.
6. Jediná vec, ktorú asi nezmením je absencia zadnej pevnej osi. Tá mi ale moc nechýba, len by sa mi páčilo ju na AM biku mať.
7. Prehnutá sedlová rúra, kvôli ktorej je obmedzené zasunutie sedlovky. Dodávaná bola nejaká 370-380 mm sedlovka a v najnižšej polohe bola skoro tak vysoko ako ju normálne jazdím. Vyriešil som kúpou teleskopickej.
Inak som s ním veľmi spokojný. Ten bike zvláda ďaleko viac ako ma hlava zatiaľ pustí. Do kopca ide tiež slušne, tam ma zase obmedzuje moja biedna kondícia.
Tak Reign v mojom ponimani je plnkorvne endurko cize 180/180 mu urcite pomoze a to co si napisal su veci kt sa daju pekne doladit az na absenciu zadnej 12x osi.Tiez uvazujem o Reigne ale kus ma odradza pomer cena/osadenie. Ked si porovnam napr Giant Reign 1 2012 vs. Radon Slide ED 160 8.0 vs. Canyon Strive ES 7.0 tak tie posledne dva su na tom vyrazne lepsie..druha vec je uz chod zadnej stavby a geometria
S tou výbavou máš pravdu, škoda že ani jeden s tých bikov sa tu nedá skúsiť. Moc ľudí ich ani nemá, tak je to trochu lotéria. Strive má ale objednaný kamoš, tiež som zvedavý aký bude. Nad YT Wicked si neuvažoval? Za tú cenu tiež nevyzerajú zle, len škoda nedostatku skúsenosti ani na internete.
Je to lotto ale na druhu stranu hlavne Radon ma vyborne recenzie a asi by som to aj riskol-odradza ma vsak absenciua 15qr u Slide AM 5.0, kedze pri mojej vahe a style jazdy by to padlo urcite vhod.YT som mal tiez vo vybere ale nepaci sa mi design ramu a celkove zladenie biku.Mne sa hodne paci aj Canyon Nerve AM,Specialized Pitch pro,RB IQ 6 avsak u mna to bude volba cena/kvalita/geometria/vybava..no a vyber si
Hehe nezávidím, poznám to podľa seba. Každý deň chce človek iný bike. Niektoré z tých bikov som mal vo výbere tiež (Canyon Nerve AM, Specialized Pitch Pro, Specialized Enduro a ďalšie). Potom som našiel Reign za fajn cenu, tak som neváhal a šiel poň.
Tak ja som si uz viacmenej vybral Radon Slide AM 5.0 ale pred tym ako som chcel objednavat tak som si zacal dokladnejsie studovat popis komponentov a maju na stranke niekolko neuplnych informacii, napr uz spominany wheelset a absencia 15QR.Kde si kupoval Reign a za kolko ak to nieje tajne?
Športservis Podunajské Biskupice, stál myslím nejak okolo 1609E ak sa dobre pamätám. Boli tam dosť ochotní, nastavili čo som ako chcel, povozil som sa trochu okolo predajne a už som ho aj nakladal do auta .
Zatiaľ nie, iba SPD som prehodil za platformy. V zime mi SPD moc nesedeli, padal som s nimi sem tam na ľade a nejak som si už na platformy zvykol a SPD nenahodil naspäť. Časom sa chystám na tie brzdy a plášte. Inak to funguje dokopy veľmi pekne, nie je moc dôvod niečo meniť. Prípadne ešte na tvrdšie jazdenie RR + napínak, zatiaľ ale nejaké problémy bez nich neboli. Reťaz nepadá a tých pár rán veľký prevodník zatiaľ prežil.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Nedať dopredu pevnú os pri tom zdvihu je dosť divné, ale viacero výrobcov to tak má
Je to smutné že tam výrobca nedal pevnú os. Síce to nie je nevyhnutnosť, ale predsa ten rozdiel v cene je minimálny, ak vôbec je. Asi iba chcú donútiť zákazníkov rozmýšľať nad drahšími modelmi.
Pevnú os vpredu napr. nemá alebo aspoň nemal aj Specialized SJ, tak som ho pri výbere biku vyradil. Skončil som pri Reigne a som spokojný aj keď pár drobností by mohlo byť lepších.
1. Pri 2010 a veľkosti M je vzadu 160 mm kotúč. Už som pri dlhších zjazdoch (Kľačianska Magura a Katova skala do Sklabinského Podzámku) zadnú brzdu 2x uvaril tak, že páčka šla skoro až na gripy. Chystám sa skúsiť vymeniť platničky a brzdovku či to nepomôže. Ak nie, tak skúsim dať dozadu asi 180 mm kotúč, ktorý sa v 2011 dával už štandardne.
2. Nepáči sa mi tiež zadný náboj SH Deore M525, aj keď s ním problémy neboli, ale pri tej cene biku mohlo byť už niečo lepšie.
3. Kendy Nevegal sú úplné zlo
4. Radenie X-7 sa mi zdá, že má na prešmyku moc dlhý chod oproti XT čo som mal predtým. Možno je to ale len nezvykom, inak je ten SRAM super. Prehadzovačku dolaďujem oveľa menej ako pri XT. V podstate zatiaľ len raz, keď som trochu prihol po páde na snehu pätku.
5. Prijal by som ešte kúsok širšie rajdy ako 670 mm. Tak okolo 700-720 mm by bolo ideálne.
6. Jediná vec, ktorú asi nezmením je absencia zadnej pevnej osi. Tá mi ale moc nechýba, len by sa mi páčilo ju na AM biku mať.
7. Prehnutá sedlová rúra, kvôli ktorej je obmedzené zasunutie sedlovky. Dodávaná bola nejaká 370-380 mm sedlovka a v najnižšej polohe bola skoro tak vysoko ako ju normálne jazdím. Vyriešil som kúpou teleskopickej.
Inak som s ním veľmi spokojný. Ten bike zvláda ďaleko viac ako ma hlava zatiaľ pustí. Do kopca ide tiež slušne, tam ma zase obmedzuje moja biedna kondícia.