Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ale tak nahodou fajn. Bez toho sa na lade da ist len rovno a brzdenie je vylucene. Inac kaslite na tu youtubacku stabilizaciu. Strasne to sere kvalitu.
Zobraziť komentár 22.12.2012 - 11:30:04
00
máš pravdu ale neviem ju zrušiť..
Zobraziť komentár 22.12.2012 - 11:51:39
00
Očividne si šiel hranu, že čo to dá, tak nečakaj na čerstvom hladkom ľade grip ako majú Nevegaly 2,5 na rozpálenom asfalte :D Myslím, že aj keby si mal hroty v každom štupli, tak by grip nerástol priamou úmerou ich počtu.
Zobraziť komentár 22.12.2012 - 12:33:38
00
myslim že by rastol exponenciálne kedže som všetky hroty zatupil flexou kvoli zadnej stavbe.. :D
Zobraziť komentár 22.12.2012 - 12:49:53
00
a ako sa ti islo mimo tej vodnej plochy? :D
Zobraziť komentár 22.12.2012 - 12:52:26
00
Chystam sa spravit si plast s hrotmi. Minuly rok som zavahal a pak aj popadal. Mam plaste Michelin Wild Rock 2,25. Jeden je v 90% stave a druhy tak 75%. Podla vypoctu by som mohol dat do kazdeho plasta 112 hrotov. Na boky to nema zmysel a v strede mozem len na kazdy druhy rad. Vlastne zacinam pochybovat ci to s tymito plastami bude dobre.

Prílohy:

_DSC2013.jpg
_DSC2013.jpg 277.44 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 17.11.2013 - 14:26:42
00
Ja som to mal celkom jednoduché do nových Kend Nevegal som nabuchal hroty a mám ich tak 3 sezónu ešte minimálne ďalšie 3 sezóny vydržia,Na tvojom mieste by som natrepal aj do bokov pláštu pokiaľ sa chystáš jazdiť aj nejaký ten Freeride na našich horách....


ps. dnes by sa šikli aspon na prednom takto to bolo o poriadnej koncentráci na každom mm...

Prílohy:

IMG_3180.JPG
IMG_3180.JPG 920.26 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 17.11.2013 - 18:59:47
02
už je to tu
Zobraziť komentár 17.11.2013 - 19:03:45
01
Marinada, škoda ničiť tie Rockery ;-) Radšej si kúp Continental spike claw 240 a máš na niekoľko zím vybavené.
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 16:55:16
01
To je drahe predrahe. Jeden stoji viac ako oba Wildrocky aj s hrotmi.
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 19:22:39
00
Co prosim? co je drahe? keby si mal nejaku tuctovu meridu s RST gilou a tektro brzdami tak by to bolo drahe.. Pripomina mi to temu v ktorej prerabaju pohon na niekolkotisicovom karbonovom yeti z 3x10 na 1x10 a v kazdom pripade za co najnizsiu cenu. Pride mi to cele akesi zvlastne, ako keby som na rolls royce namontoval tazne zariadenie a jazdil s privesnym vozikom.
Smradok ma ocividne problem s mojimi prispevkami, uprimne ho lutujem.
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 19:31:27
03
Ono Majo aby si sa k tomu nakoniec nedopracoval. Kým som jazdil na motorke, tak sme vyrábali, vymýšľali a hovno z toho. Ako životnosť, tak aj funkcia. Jasné, že to bolo lepšie ako obyčajný plášť. Potom som si kúpil originál plášť asi 2 roky jazdený, jazdil na ňom ďalšie 2 bez toho aby som riešil opravy hrotov a podobne. Kúpiš raz, budeš voziť pár rokov a zistíš, že drahý nebol. Na niektorých veciach sa moc šetriť neoplatí.
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 20:18:31
07
volodaj to vystihol perfektne!
Smradok, poprosím palec dole!
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 20:22:29
00
Okrem toho neviem či to je pri bikových plášťoch tiež tak ako pri motorkových, ale tam boli hroty z WC (karbid volfrámu, to čo napr. platničky obrábacích nástrojov). Predpokladám, že tiež. Robené plášte sa hroty rýchlo drali, bolo ich treba meniť ak bolo treba prejsť kus po asfalte, hentam im to bolo jedno. Opotrebenie nebadateľné.
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 20:26:01
00
Neviem či na conti sú, ale na Schwalbe Ice Spiker Pro su urcite, milsu s nimi jazdí celú zimu asfalt-neasfalt už zopár rokov a žiadne opotrebenie. Navyše tie hroty sú oveľa lepšie upevnené- sú tam puzdra a nehrozí teda deformácia figúry spôsobená ohybom prilis dlheho hrotu. A cez zimu ajtak neurobíš ani zlomok kilometrov z toho čo počas normálnej sezóny, takže tá investícia sa určite nezoderie hneď prvú zimu. Tiež nespornou výhodou je oveľa nižšia váha, približujúca sa bežnému xc plášťu.
Zobraziť komentár 20.11.2013 - 20:33:40
01
keyboard_arrow_up