Ja som jazdil zatial Continentaly GP 4000S, Michelin Lithion 2 a Michelin Krylion Carbon. Jednoznacne najlepsi z nich je Krylion. Conti sa mu blizi. Lithion je daleko za nimi.Cenovo sice stoji polovicu prvych dvoch menovanych, ale podla mna ma aj polovicnu vydrz, nehovoriac o ostatnych parametroch. Teraz, co mam Krylion, tak po 3k km je predny ako novy, zadny jemne opotrebovany. Fakt ale je, ze nepatrim medzi tych, co moc brzdia, ale jazdim dost ostro (dolu z obrubnikov a pod) Defekty sa takisto podozrivo mnozili, len ked som mal Lithiony.
28.04.2013 - 12:04:24
00
teraz vozím GP 4000S a tie plášte teda idú super oproti Lithion 2 a o dosť lepšie držia v zákrutach a pri 92kg plus bike viem posúdit čo drži :D zadný zatial cca 1800km a žiadne výrazne opotrebovanie ani rovná plôška a predný ako nový. Takže ja som maximálne spokojný a tá cena mal som to za 22e/ks takže za tú cenu paráda :)
28.04.2013 - 19:03:40
00
Jedna trochu od témy, bude mi na kolesách 25-622 pasovať duša 23-622?
09.05.2013 - 17:59:28
00
To je jedna trochu odveci :-) Prečo by nemala pasovať? ;-)
09.05.2013 - 18:36:07
00
:D Neviem, vzal som si ju a až potom som si všimol, že je na nej iný rozmer ako je rozmer kolesa a spravil som základnú chybu, že som si nevzal bloček, tak ma to trochu vydesilo, ale keď pasuje tak nie je problém :D
09.05.2013 - 19:13:00
00
2 mm hore dole. Veľa duší má uvedený rozsah. Napr. 18/23-622, ale na zadnom dávam do plášťa 25/622. ;-)
09.05.2013 - 19:25:36
00
trocha sa prizivim na tejto teme potreboval by som poradit nejaky schopny plast mam cca 92kg aj s bicyklom momentalne mam obute vredestein fortezza tri comp no uz maju nieco za sebou a hlavne kazdu chvilu mam defekt na zadnom rozhodujem sa medzi michelin pro4 a vittoria rubino pro 3 zobral by som aj conti 4000 ale kedze su len v ciernej farbe zatial ich davam bokom
10.05.2013 - 11:13:25
00
Michelin Pro 4 race som ešte nejazdil. Ešte deriem Pro 3 Race. Z hľadiska odolnosti voči defektu sa javia výborne (1 defekt - ostrá skrutka za 15500 km na prednom kolese) na zadnom mám výpredajové speedium 2 - so štatistikou 1 defekt na 5000 km, čo je aj takmer ich priemerná životnosť.

Na farbu plášťov si zvykneš. Prestaneš ich vnímať. Farba aj tak nejazdí. ;-)
10.05.2013 - 13:20:47
00
farba veru nejazdi len budem menit len jeden kedze su tam teraz biele tak nech to tak moc nekrici :D keby menim oba asi by isli tie continentali
10.05.2013 - 13:34:15
00
ak zadny, vymen s prednym a dojazdi. alebo ten lepsi predaj, pripadne oba a kup vsetky nove Continetal :)
10.05.2013 - 13:43:53
00
tak tak kup nové 2x continentál a ten biely si nechaj doma ako rezervný :)
10.05.2013 - 17:58:53
00
NO...dneska som si kupil zo zvedavosti plastovku C S33 TUFO PRO. Rozhodol som sa ju skusit na zadne kolo, chcel som daco co mozno fukat nad 10barov-uz na nebavi menit defekty kvoli prerazeniu duse. Snazil som sa ju osadit podla navodu, ale nech som robil, co som robil, ten cas montaze co pisu v navode ze 1 minuta (hahaha) ...no vazeni..Nebudem klamat...nestihol som to v termine. Ten prvy krok navlecenia polovice plastovky na rafik....ufff..nejsom zadne slabe decko, ale ruky som pekne citil (asi som mal zlu strategiu) ..Po polhodine sustavneho skusania a prepotenia tricka jak pri zavode sa mi to akosi zazrakom podarilo...ale bol som zrely na uterak ( ale ten pocit vitazstva bol ohromny, myslim ze sa aj od samej radosti usmial ) Dufam ze aspon 3tis km vydrzi pri mojej astro vahe. Vittoria Corsa Evo nevydrzali ani 2tis....Dneska som si dal na nej prvych 70km, zatial len rovinka na zoznamenie...Pocity zmiesane...kedze na hradzi som sa v zavere nedokazal ani len vo vlaciku udrzat....ti chlapci faaakt isli jak o zivot...no co...Chcem verit ze je to kvoli tomu, ze mi skratka po 2 hodkach bez prisunu akejkolvek energie dosla stava...
02.06.2013 - 19:51:03
00
to chce len tréning a ide to to potom pekne :)
02.06.2013 - 21:00:29
00
Neviem či bol ten tréning myslený na obúvanie plášťoviek ;-) ale ak áno, tak plne súhlasím. Prvú som montoval viac než 1/2 hodiny, druhú niečo cez 5 minút a teraz na nové kolesá som dal za 5 minút obidve...
Neviem ich moc porovnať s iným obutím, jazdil som iba Michelin Dynamic Sport na fixe, ale nafúkané na 10 bar len tak svištia, nemali problém ani pri blúdení po polných cestách a vydržali aj drift po ostrej hrane asfaltoveho chodníka.

BTW vraj pomáha nafúkať ich pred montážou na tuším 3 bar a nechať cez noc odležať. Mali by sa trochu roztiahnuť a už by nemala hroziť tetiva na kolese
03.06.2013 - 00:50:03
00
Zvyčajne sme galusky pred nasadením naťahovali. Varšavám to robilo dobre.

Postavíš sa jednou nohou (prípadne aj obidvomi) na galusku z vnútornej strany, najlepšie nie ďaleko od ventilu, podľa možnosti vyzutý a rukami ťaháš gumu nahor. Keď už viac nevládzeš, trochu si odfúkneš, posunieš gumu a zopakuješ. Pokračuješ až sa dostaneš na miesto, kde si začal.

Iná možnosť je, že sediac zohneš koleno, prehodíš gumu pod koleno na vrch holene, prehodíš ju cez hlavu cez plece a chrbát a začneš vystieraním sa naťahovať. Opakuješ dokola ako v predchádzajúcom... Tento spôsob mi raz privodil modriny na pleciach a chrbáte, vyzeral som ako zmaľovaný policaným pendrekom. Radšej ho nepoužívam.

Je dobré gumu nechať odležať - dve jazdiť a dve až styri mať v rezerve. Najlepšie nahodené na starom ráfiku a nafúkané, skladované na plocho, alebo visiac na stene na klinci. Neviem, či sa to robí aj teraz, pri nových syntetických materiáloch, mňa to naučili robiť, keď sa galusky vyrábali ešte z poctivého kaučuku a robím to doteraz.

Výhodou je, že keď plášťovku prehadzuješ druhý raz, tak už je natiahnutá a ide nahodiť naozaj ľahko. Keď som ich jazdil, tak normálne na slovenské cesty C23 a na rakúske maratóniky som mal časovkárske C-S3 Lite. Raz som ich prehodil za minútu-dve obidve.
03.06.2013 - 19:05:59
00
keyboard_arrow_up