Prednedávnom som si tu prečítal vcelku epickú tému o Haibikoch
Vidla: Systém znižovania zdvihu funguje, ako sa mu chce - po prvom prepnutí klesne na 125 (namiesto 120) a po druhom už len o 3-5 mm nižšie, čiže na 120 (namiesto 100). Stretol sa s tým už niekto a ako sa to dá opraviť?
Okrem toho mám pocit, že odtrh nie je zrovna z tých najlepších, skúšal som už viac nastavení tlaku. Pomohol by tomu olej s menšou viskozitou? Ak áno, aký by ste mi odporučili?
Tlmič: Pokiaľ je propedal zapnutý a nastavený na úrovni 1 a 2 (z troch), tlmič pri chode píska. Pri treťom nastavení síce tlmič nepíska (ani pri chode), ale je tak tvrdý, ako keby som ho zamkol - pri mojich 82kg s celou výbavou šlapem ako na HT
Budem vďačný za rady, ktoré by sa dali pri troche snahy zrealizovať doma, na Slovkolex teraz nemám financie.
posledný komentár: 22. 8. 2022 o 14:57
Takže znova sa potvrdilo,čo si neurobíš sám,stojí za prd.
Ešte mi vŕta v hlave ta farba oleja v lavej nohe,kde je vzduchová komora-tá by mala mať nad piestikom modrý tesniaci olej-dúfam,že nepreteká-vzduch drží bez straty cca pol roka.
Tie molitanové krúžky už boli pekne sčerneté,treba to fakt čistiť aspoň 2 x ročne.
Farba oleja vľavo vyzerá ako píšeš, že má v sebe viac Fluidu. Pochybujem však, že by stekal z piestika dole. Skôr to bude zmes namiešaná z oleja s prímesou Fluidu.
Ono za ten priebeh rokov sa tie zmesi olejov kadejako menia. Kedysi bol všade ten zelený Fox a červený v uzavretých patrónach. Od ročníkov 2010 som už videl viacero druhov toho zeleného oleja, zrejme tiež špekulujú čo najlepšie maže.
Nie je to však nejaký zásadný problém, skôr je to zvláštne, že v jednej vidlci použili dva typy oleja na mazanie.
Takže nemyslím, že by bol nejaký problém, hlavne že si to vyčistil a vymenil, takto vydrží vidlica dlhšie v poriadku.
Som zvedavý aké oleje vytečú z tej mojej.
iron.hide - vôbec to nie je veda
iron-hide: tento základný servis-vyčistenie je hračka,treba k tomu len imbus 2 mm na koliesko reboundu,gola klúč 10 a 15 na matice vzduchového a tlmiaceho piestu,čistič na brzdy a nový olej.Ako je vidno na fotke,robí sa to bez demontáže vidlice,do pol hodinky hotovo.
32: http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Forks/TALAS/TALAS_R.htm
36: http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Forks/36TALAS/36TALAS_RC2.htm
mas ihlu/pripravok?
moze byt "migrujuci" olej. CTD zatial funguje? tie evolution 2013 sa pretriasaju na vsetkych forach sveta, uz sa to riesilo aj tu. garancka.
toto nepomoze? http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/QuickTech/36_TALAS_II_Spring_Service.htm
Musim povedat ze za tie nekrestanske peniaze za "autorizovany" servis talasu ktore som usetril mi to fakt stoji aj ked to nemam za hodinku hotove akurat bolo treba vyrobit nejake tie pripravky