hral som sa hlavne s tou na nastavovanie miery aretacie...tu druhu som skusil len dotiahnut, a trochu to islo, no potom nebolo mozne otacat koleckom rebound-u, tak som ju naspat trochu uvolnil a nechal to tak
20.08.2013 - 12:04:37
00
Presne ako písal Peťo.
No a ten druhý červík keď pritiahneš viac ako je treba, tak sa opre o kolečko reboundu a potom už nejde potočiť. Takže vtedy treba povoliť kúsok späť. V kolečku je drážka v ktorej má ten červík koniec a tak bráni vytiahnutiu.

Ako to už chalani spomínali, tak v žiadnom prípade nevyberať to kolečko. Potom tlak oleja vytlačí von odskokovú ihlu a už ho nedáš nazad bez rozoberania.
21.08.2013 - 08:09:22
00
tak moja floata 34 160mm ma za sebou vymenu oleja v nohach po 1200km. dopadlo to presne ako spominal @peterg ze tam vobec nebolo 30+30ml oleja ako malo byt. zaskocili ma 2 veci - strasny bordel v oleji lavej nohy oproti pravej, a ze som nasiel druhu tu pruzinku co je na stierke zvonku vnutri pod penovym kruzkom. teda mi po rozobrati ostali 3... ma to tak byt alebo to inzinieri vo foxe tam zabudli a mohlo to sposobit aj viac bordelu v oleji?

Prílohy:

20130821_125614.jpg
20130821_125614.jpg 550.35 KiB thumb_up0thumb_down

21.08.2013 - 14:09:09
00
Myslim, ze ziadna dalsia taka strunka tam isto nema byt. Povedal by som ze asi "zabudnuty" item.

Mozes byt rad ze bola pod penovym kruzkom, keby sa tam nejak zpriecila medzi vonkajsie a vnutorne nohy doskriabes vnutornu nohu.
21.08.2013 - 14:20:26
00
Presné množstvá oleja už nikdy nenameráš. Podľa toho čo vidím, vyzerá, že ho bolo ešte dosť.

Neviem posúdiť z fotky, či farba oleja z ľavej nohy je taká od špiny alebo bolo v ňom namiešané viac fluidu a preto má takú farbu.

Pružinka ktorú si našiel vo vnútri zrejme nejako vyskočila z gufera. Rovnako ako je tá pružinka okolo horného britu ktorý stiera bordel, tak je taká istá aj zospodu. Tá zas drží olej vnútri vo vidlici. Dôvod na špinu to určite nie je, ja osobne som si ich odtiaľ vyhodil, nech sa zníži trenie gufera a nech ho lepšie podmazáva.
21.08.2013 - 15:01:04
01
Olej sa jazdenim z vidlice ciastocne straca tym, ze pri spravnom mazani tenky film zostava na vnutornej nohe a "vytahuje" sa von, takze povodne mnozstvo uz nikdy nenameras (plus nieco je treba na nasiaknutie penovych kruzkov). Pri mojej kontrole po 1000 km som predsa len vycedil 29ml z 30 - 35ml (ak som nalial povodne viac do novej vidly), ale takmer nic z druhej nohy, kde som poctivo nalial 10ml (neviem vsak, ci bol penovy kruzok poctivo zmacany od vyroby alebo suchy, a doplnenim 10ml som ho len prave zmacal). Uvidime pri druhej kontrole.
21.08.2013 - 15:36:32
00
tak moja floata 34 160mm ma za sebou vymenu oleja v nohach po 1200km. dopadlo to presne ako spominal @peterg ze tam vobec nebolo 30+30ml oleja ako malo byt. zaskocili ma 2 veci - strasny bordel v oleji lavej nohy oproti pravej, a ze som nasiel druhu tu pruzinku co je na stierke zvonku vnutri pod penovym kruzkom. teda mi po rozobrati ostali 3... ma to tak byt alebo to inzinieri vo foxe tam zabudli a mohlo to sposobit aj viac bordelu v oleji?


zaujímavé-moja 34 mala tiež v lavej nohe tmavozelený olej,v pravej bledozelený,robil som servis pred 2 mesiacmi,pár fotiek tu:
servis-opravy/fox-rp-23-rlc-32-talas-servis-t29105-30.html
21.08.2013 - 15:58:03
00
Z fotiek na prilozenom linku si myslim, ze tmavozeleny je s primesou modreho Fox Fluidu. Pre zaujimavost, ja tam lejem cerveny Silkolene Pro RSF. Nieco o olejoch a nahradach "originalu" Fox je tu http://forums.mtbr.com/shocks-suspension/fox-green-10wt-looking-substitute-675922.html.
21.08.2013 - 16:14:57
00
Ja som do svojej naposledy dal Castrol Synthetic Fork Oil 10wt. Myslim, ze u vidiel s FIT patronou na oleji ktory sa dava do noh az tak velmi nezalezi kedze sluzi len na mazanie klznych ploch.

Plus je ten olej vyborny aj do mavic ITS-4 naboja na mazanie pastorkov orecha :P
21.08.2013 - 16:46:07
00
No keď dáš do mazania riedky olej, nebude tak dobre premazávať vrchné púzdro, lebo ľahko stečie dole. Takže úplne jedno to nie je. Dokáže vidlici slušne pomôcť. ;)
21.08.2013 - 18:55:16
00
som zvedavý,akej farby bude olej pri budúcom servise-dal som do každej nohy 30 ml orig.Fox green 10wt,farba je taká bledozelená,ak bude v lavej nohe zasa olej tmavší ako v pravej,potom je to jasné-preniknutie modrého Fox fluidu zo vzduch.piestika-ale ak by sa toto stalo,už by bol asi aj nejaký pokles tlaku,či ? zatial všetko funguje za 1 * ,no veď po lete to pozriem,dám info
21.08.2013 - 19:52:01
00
Fluid nezvykne z piestiku unikať ani po dlhých rokoch jazdenia. Piestik je utesnený krúžkom s britom a nie klasickým O-krúžkom.
Rovnako aj ja som mal v jednej nohe tmavíš olej ako v druhej. Neviem prečo práve takáto kombinácia.

No na vzduchovom pieste som mal minimum oleja. Dával som ho tam viac, aby bola vidlica pri rozumnom tlaku progresívnejšia a ja aby som nedával tak často dorazy. :)
21.08.2013 - 19:57:03
00
o tej nižšej progresivite tejto 34 je toho dosť popísané na zahr.fórach,komu to nevyhovuje,riešenie je pridať olej na vzduch.piestik.Ja som sa postupne dopracoval k tlaku 55 PSI,vtedy pekne využíva zdvih,ale nechodí až na doraz,progresivita mi tiež vyhovuje,ale asi to bude aj preto,že pre Yeti je zdvih znížený na 150 mm-možno sú tam aj nejaké iné doladené veci ...
Samozrejme pre tvrdšie prasenie treba trochu vyšší tlak :)
21.08.2013 - 20:10:17
00
Tak ja vozím asi 70psi pri 77kg s tým, že občas dám doraz. Keď bude čas ešte ho tam trochu prilejem. :)
21.08.2013 - 21:14:44
00
na 34 float som cital odporucania ze 20ml do "air chamber"... neviem presne ako to realizovat. odkrutis vrch kde je ventil a tam ? aky olej tam ide? modry alebo zeleny? po karpatoch zatial beham tak ze mam fuknute malo a je dobra "small bump" citlivost. ale ten brake dive je strasny. takisto v serioznom terene je to o hubu. na rychlebach som po tom ako som 2krat letel cez riaditka dofukoval :D
21.08.2013 - 21:59:48
00
keyboard_arrow_up