este sa spytam, akym sposobom doplnim "olej na piest" resp. kolko ho tam ma byt a ako to skontrolujem, diky :)


http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/fJQtD0X9AyofYOWuBO2Ufx49Nz4FxxDD-lt2JDTWgrc/mtime:1372788149/sites/default/files/techdocs/gen.0000000003511_front_fork_oil_chart_2012_0.pdf
02.11.2013 - 17:41:34
00



niečo som našiel
http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/D5hRenbegXS4xEH5WL3DZ5wKwIz5t0BlBwewfkjXrWM/mtime:1372788148/sites/default/files/techdocs/2001-2012_dual_air_tuning_guide_gen.0000000004160_rev_a.pdf
02.11.2013 - 17:49:05
00



len pre info, aku mas vzdialenost medzi tesnenim a korunkou?
02.11.2013 - 19:54:13
00
len pre info, aku mas vzdialenost medzi tesnenim a korunkou?


ked nafukam len pozit.komoru na 90 PSI a neg.komora ma 0 PSI,tak vzdialenost vrch gufera-korunka je cca.105mm a ked je pozit.na 90PSI a negat. na cca.60PSI a vidla tym padom zajde trochu do zdvihu,tak vzdialenost klesne na cca.100-101mm (teda realny zdvih takych 96mm)


Naposledy upravil Hosť dňa 13.11.2013 - 19:40:00, celkovo upravené 1 krát.

02.11.2013 - 21:14:02
00


dakujem,nastudujem si to:)
02.11.2013 - 21:17:25
00
Chlapi, inšpirovali ste ma a uvažujem, že si zoservisujem svoju vidlu. Určite to potrebuje. Len by som poprosil o pár rád tunajších fachmanov:
1. Mám Recon SL solo air 2010. Ale tým rokom som si nie istý. Ako to viem overiť? Na vidle som nič nenašiel. Dá sa to napríklad z výrobného čísla: 32T90007835 ?

2. Asi by bolo dobré vymeniť O krúžky. Kde by som našiel ich rozmery? Manuál výrobcu sa o tom samozrejme nezmieňuje. Rád by som ich nakúpil vopred, teda nechcem merať staré po rozobratí...

3. Aký olej a vazelínu použiť? Ide mi o rozumnú kvalitu za primeranú cenu a množstvo. @zihadlo 5 spomínal Valvoline tlmičový olej, @xcman spochybnil deklarovanú viskozitu niektorých výrobcov... Military Grease nie je najlacnejšia a našiel som ju v polkilovom balení, čo mi vydrží 100 životov. Ale ak ju treba, tak ju kúpim...

Vďaka
03.11.2013 - 09:07:56
00
ak ti nesfukuje alebo netečie olej netrba meniť kružky.... len prečistit gufera a molitany..olej bežný je okolo 10e/l poštuduj najprv servis manulay.. najdes ich na gugli dosť aj s fotkami pekne krok po kroku... vyššie maš v pdf tabulku s množstvami a hustotou
03.11.2013 - 09:14:35
00
to Kice:
s tou viskozitou som to myslel tak,ze drobny rozdiel mozno dokazu spozorovat fajnsmekri,ale pre beznych pouzivatelov uplne staci,ked dodrzis typ oleja (napr.tlmicovy) a viskozitnu triedu urcenu pre Tvoju vidlicu (napr.5W). Co sa tyka typu a objemu oleja,najdi si na strankach SRAM-u presne pre Tvoju vidlicu (t.j.rocnik a model),nakolko napr.v pripade Reby su mnozstva medzi rocnikmi odlisne (napr. model 2012 vs.2011).
03.11.2013 - 10:37:56
00
Ano, pozeral som manuály a javí sa mi to jednoduché a hlavne potrebné. Teraz chcem len dotiahnuť detaily a po sezóne urobiť.
03.11.2013 - 10:39:57
00
Nazdar,mam vidlu rock shox sid 100mm dual air.Ako ma byt nafukany vrch a spodok.Mam 78kg.Je o tom vela popisane,ale skoro kazdy radi inac.Dik
03.11.2013 - 11:28:55
00
No ked sadnes na bicykel, tak by sa mala vidlica zanorit na 25%. Ta tabulka tlakov co je nakreslena na vidlici nie vzdy pomoze, mal som 3 sidky (vsetky dual air) a kazda bola ina, treba teda fukat podla potreby. Tlak vzduchu na vrchu a spodku by mal byt takmer rovnaky, ale kazdy to fuka inak. Je to vyhoda toho systemu.
03.11.2013 - 11:36:09
00
No ked sadnes na bicykel, tak by sa mala vidlica zanorit na 25%. Ta tabulka tlakov co je nakreslena na vidlici nie vzdy pomoze, mal som 3 sidky (vsetky dual air) a kazda bola ina, treba teda fukat podla potreby. Tlak vzduchu na vrchu a spodku by mal byt takmer rovnaky, ale kazdy to fuka inak. Je to vyhoda toho systemu.

Dakujem za radu.Idem to nastavit podla toho.
03.11.2013 - 11:38:56
00
Nazdar,mam vidlu rock shox sid 100mm dual air.Ako ma byt nafukany vrch a spodok.Mam 78kg.Je o tom vela popisane,ale skoro kazdy radi inac.Dik


tazko presne napisat aky tlak by si mal nafukat.zalezi od geometrie biku a rozlozenia hmotnosti. univerzalne pravidlo nejestvuje. mozno najdolezitejsie je to,aby si nechodil na vacsich nerovnostiach po dorazoch.teda aby si co najviac vyuzival disponibilny zdvih vidlice,ale zaroven nechodil po dorazoch.na zaciatok skus nafukat vidlicu podla odporucanej tabulky na nohe vidlice,i ked niektori tvrdia,ze tieto hodnoty su prilis vysoke.ale na zaciatok to skus nafukat tak. pozitivku a negativku rovnako a potom skusaj...jazdi...a sam uvidis,ci treba prifuknut alebo spustit tlak...napr.ja mam Rebu 2012 RL a ta je vraj menej progresivna ako Reby predoslych rocnikov. pri sagu 20% (po nasadnuti na bike) dokazem vyuzit pri jazde narocnejsim terenom cca. 96mm zdvihu (mam 100mm vidlu).
03.11.2013 - 16:10:48
00
to Martinko76:

odkaz od kolegu Chudas12 by Ti mohol pomoct sa zorientovat:

http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/D5hRenbegXS4xEH5WL3DZ5wKwIz5t0BlBwewfkjXrWM/mtime:1372788148/sites/default/files/techdocs/2001-2012_dual_air_tuning_guide_gen.0000000004160_rev_a.pdf
03.11.2013 - 16:14:39
00
Dakujem
03.11.2013 - 18:38:03
00
keyboard_arrow_up