Naozaj už nemám chuť sa tu s tebou naťahovať, ale nedá sa inak.
Vidlica bola používaná v súlade s tým, na čo je určená, teda jazdenie typu XC, aj to z drvivej väčšiny v nenáročnom teréne Malých Karpát. Teda žiadne extrémne divočiny. Ak by som mal 100 kg a dával si s ňou metrové dropy, nepoviem ani slovo.
Pri jazdení som samozrejme využíval aj integrovanú súčasť
vidlice - systém lock-out. Takisto presne na ten účel, na ktorý tam je.
Nehnevaj sa na mňa, ale ten tvoj argument, že som mal viac jazdiť s odomknutou vidlicou je asi na takej úrovni, aj keď sa budem opakovať, ako keby si prišiel s autom, ktorému sa v rámci záruky pokazil tempomat do servisu a tam by ti povedali, že si za to môžeš sám, pretože si ho používal príliš často. Alebo iný príklad - neuznali by ti pokazený reproduktor na mobile s odôvodnením, že si ho mal pri telefonovaní príliš často zapnutý. Asi by si si tiež ťukal na čelo.