Tomibiker: Trek DRCV (Dual Rate Control Valve)
tlmice su specialitka ktoru vyraba Fox iba pre Trek. Maju dve vzduchove komory. Druha, mensia, sa otvara pri 50% zdvihu. Sluzi to na to, aby sa to pri slapani a malych nerovnostiach chovalo tvrdsie/progresivnejsie t.j. ako low volume
tlmic a nerobilo to to, co popisuje Drasho. Pri vacsich narazoch sa pripoji druha komora cim sa znizi progresivita a chova sa to teda ako high volume tlmic (a da sa bez problemov vyuzivat cely zdvih). Prechod je plynuly a nepostrehnutelny kedze v bode kedy sa druha komora pripaja su tlaky v oboch komorach vyrovnane. Tvrdsie jazdiaci a tazsi jazdci si obcas stazovali, ze by predsalen ku koncu chceli trochu vacsiu progresivitu. Vyraba sa teda podobny volume spacer kit na znizenie objemu ako postoval a.mdrejko aj pre DRCV, ale tie plastove bloky sa davaju do tej vrchnej mensej komory.
Toto video to ilustruje:
http://vimeo.com/7352207Servis vzduchovej komory je trochu zlozitejsi, ale ziadna tragedia. Horsie je to ak by si chcel tlmic na svojom treku niekedy vymenit, kedze pouzivaju custom dlzku a zdvih tlmica aky bezne u ziadneho vyrobcu nedostat a tiez uchytenie do ramu je specialne. (Da sa to, ale nie je to trivialne:
http://forums.mtbr.com/trek/trek-slash-723974-15.html#post10738301 ). Zvysok tlmica je zhodny ako ostatne Fox CTD tlmice.
Trek kedysi daval DRCV aj do vidlic. Tam to bolo problematickejsie a uz od toho uplne upustil u novych modelov.