Caute potreboval by som odpoved na par otazok. Uvazujem nad vymenou svojho aktualneho tlmicu RS monarch rl za RT3. Pri "novom" je poznamenane high volume, M\M tune,neviem co toto znamena a ci mi vlastne tato vymena prinesie neake vyhody. Moj "stary" sa mi zda byt na moju vahu pravdepodobne nevhodny...
15.03.2014 - 16:16:17
01
na tvojom starom maš tiež nastevenie , interne pozri čo ti píše. HV znamená zvečšená vzduchová komora,ktorá spôsobuje večšiu linearitu tmiča , viac sa zanára.. ja mam RT3 na 4čap, nastavenie stred stred M/M.. ale zdal sa mi malo citlivý na male nerovnosti.. Miro mi ho prestavil na max citlivosť a je lepší....
Na tvoju vahu sa dá predsa nastaviť tlakom vzduchu. treba sa pohrať.. ak sa ti prepadáva treba radsej klasicku komoru , ak sa ti malo zanára treba skor HV komoru... alebo znížiť tlak, každý rám sa správa inak, každý tlmič ma inak prednastavené parametre, tak isto každý jazdec ma ine predstavy o prejave.... najprv musiš sám identifikovať ,čo ti na prejave vadí.. podľa toho sa dá upraviť či vymeniť
15.03.2014 - 16:44:42
00
Kde to najdem napisane? Nikde nic nevidim len na boku je cislo 48t2009.....
15.03.2014 - 16:52:36
00
Ked som nadstavoval sag na biku tak som chcel dat 25% na vidlici a tlmici ale pri tlmici som ho musel nafukat na 250psi (cca 100kg) a aj tak je gumicka pod 25% blizsie ku 30%. Preto sa pytam,ci by zmena nebola vhodnejsia
15.03.2014 - 16:55:52
00
mikde by malo bať pri stieraku na obvode taka stupnička a zvýraznene, kde je nastevený 3 urovne compresion tune daj fotos.. ak sa ti až tak moc zanára. tak by pomohlo vyplniť viac komoru, HV je presný opak to nedoporučujem.. tiež ma sag 30% pri 130psi a 83kg po dorazoch nechodím ale nejak moc neskačem
15.03.2014 - 16:59:23
00
Celý som ho pozrel ale nenašiel som nič čo si hovoril. Táto foto je zároveň ako max chodí keď ked na bike skočím,nie nasadnem :). možno by som teda mohol ešte vzduch upusťiť ked je doraz ešte daleko

Prílohy:

WP_20140315_005.jpg
WP_20140315_005.jpg 395.88 KiB thumb_up-1thumb_down

15.03.2014 - 17:25:38
00
tak to ešte možeš spustit.. sekol som sa stupnica je na foxe na RS je cerveným a modrým v hornej časti MM alebo ML. :)
15.03.2014 - 19:09:04
00
Takze predosly majitel to asi odlepil,lebo ziadna nalepka tam neni... Ok takze hovoris,ze by som to mohol este odfuknut? Ale treba neako zosuladit prednu vidlu s tlmicom? Myslim v tom,ze mam teraz sag 25% a ci moze byt iny na vidlici a iny na tlmici?
15.03.2014 - 20:04:59
00
nemusi to byť rovnake v sagu tiež mam v zadu 30 a v predu 20%, doležite aby prejav pri jazdeni bol podobný, aby si jedno nemal make a druhe prefuknute tvrde necitlive.. ....
15.03.2014 - 20:13:11
00
Lebo vidlicu ked som robil na 25% tak tlak bol 70psi co sa mi zdalo dost malo,ale najradsej by som ju urobil citlivu aby dobre reagovala... Na spodu nohy mam modre koliesko compression-to znamena aky odpor bude pri zanarani?
15.03.2014 - 20:29:42
00
neviem čo mas ani aký typ.. skus sa presnejšie vyjadrovať, ak chces nejakú rozumnú odpoveď.
alebo aspon fotky daj....
15.03.2014 - 20:38:53
00
Vidlicu mam dt swiss exm 150

Prílohy:

WP_20140316_001.jpg
WP_20140316_001.jpg 122.76 KiB thumb_up0thumb_down

15.03.2014 - 20:58:24
00
Nebudem zakladat novu temu,ale supnem to do tejto ked som nacal uz vidlicu.... Podla akej hodnoty zdvyhu vidlice pocitate SAG podla neakej katalogovej,ze ma zdvyh napr.140mm,alebo vypustite vzduch a podla O-kruzku zmeriate skutocny zdvih a z toho sa to potom pocita.Dakujem
16.03.2014 - 20:58:27
00
Aj tak, aj tak...nemusis bazirovat na par mm ;)
Aj tak je vhodne neskor doladit tlak podla toho, ako vidla pracuje v realnych podmienkach..
17.03.2014 - 23:06:28
00
Som trosku zmäteny z toho,lebo ked som si stiahol tabulku doporucenych tlakov pre moju vidlicu,tak na moju hmotnost tam bolo uvedene 109psi a ked som si doma nadstavoval sag 25% vysiel,mi tlak 70psi :) co je teda pekny rozdiel
18.03.2014 - 07:10:28
00
keyboard_arrow_up