Pri pokuse nastavit SAG na moju hmotnost sa mi podarli sfuknut tlmic Fox FLOAT RP2 Boost Valve (Giant Trance X2 2012) - chvilu trvalo kym som pochopil ako pozicana pumpa funguje. Co je ale horise, neviem fuknut ani 100psi - pumpu sltacam a tlak sa nehybe. Predtym este trocha oleja? vytieklo z ventilu tlmica. Pokazil som pumpu ci tlmic? :(
05.04.2014 - 01:09:21
00
Poznam par ludi ktory sa stazovali na nieco podobne, ze nedokazu nafukat tlmic. Pritom vzdy stacilo trochu viac trpezlivosti a fukat dlhsie. Ono to stupa relativne pomaly. Ak sa ti to napriek tomu nepodari, chyba bude inde. (tazko povedat kde, unikajuci vzduch by si pocul, samotnu pumpu/hadicu by si vedel natlakovat na viac, ....)
05.04.2014 - 01:51:24
00
Poznam par ludi ktory sa stazovali na nieco podobne, ze nedokazu nafukat tlmic. Pritom vzdy stacilo trochu viac trpezlivosti a fukat dlhsie. Ono to stupa relativne pomaly. Ak sa ti to napriek tomu nepodari, chyba bude inde. (tazko povedat kde, unikajuci vzduch by si pocul, samotnu pumpu/hadicu by si vedel natlakovat na viac, ....)



Vdaka za info, babral som sa s tym znova a podarilo sa na cca 175, ale bol to boj - ako keby nesla pumpa poriadne stlacit (manometer pritom ukazoval tlak), nikde nic nefucalo, len jedoducho pumpa sa nedala stlacit dostatocne.
05.04.2014 - 08:27:37
00
Ono to nikdy nejde ľahko, treba si uvedomiť, že 175psi je cca 12násobný tlak oproti bežnému t.j. objem vzduchu v pieste pumpy sa musí cca 12x stlačiť a až potom pretlačí spätný ventil a natlakuje manometer a tlmič. :)
05.04.2014 - 23:13:24
00
Ono to nikdy nejde ľahko, treba si uvedomiť, že 175psi je cca 12násobný tlak oproti bežnému t.j. objem vzduchu v pieste pumpy sa musí cca 12x stlačiť a až potom pretlačí spätný ventil a natlakuje manometer a tlmič. :)


Pravda. Dofukaval som trosku este inou pumpu (co davaju ku Canyon bajkom) a tou to islo lepsie. :) Ta trocha oleja (tmavej farby - sivo cierna) vyteceneho z tlmica pri fukani nie je problem? :)

dik
07.04.2014 - 14:17:52
00
Malé množstvo oleja pri fúkaní uniknúť môže, nemal by to byť problém.
07.04.2014 - 22:32:48
00
Ahojte, v decembri som mal v servise Fox Talas 32 tusim je z 2011 open bath. Na lavej nohe je po kazdej jazde olej. Vidlu mazem silikonom pravidelne ale na pravej nohe olej po jazde nebyva iba na lavej. Moze to byt problem?
08.04.2014 - 10:58:19
00
Odchádza ti gufero, na ľavej preto skôr, pretože je tam kotúč a teda je viac namáhaná (viac ju ,,krúti"). Budeš to musieť do budúcna riešiť novou sadou tesnení (mení sa z pravidla na oboch naraz)...
08.04.2014 - 12:04:27
00
No prave to je to, ze ta vidla bola v Slovkolexe teraz v decembri a bolo na nej menene komplet vsetko, tesnenia, stierky aj klzne puzdra a nabehane ma mozno nejakych 200km. Ten olej tam presakuje od zaciatku. Niekde v teme som tu cital ze tie penove stierky zvyknu cucat olej z vnutra. Preto som chcel vediet ci aj toto by mohol byt ten pripad a ci to bude problem.
08.04.2014 - 12:45:00
00
Neviem presne o akú vidlicu ide ale je to zvláštne, že po tak krátkej dobe gufero netesní. Máš niekde aj fotku ako veľa oleja vyteká?

Zvyčajne začne u open bath vidlíc tiecť pravé gufero = je tam viac oleja.

Najlepšie riešenie bude reklamácia ... penové krúžky určite nie sú v tomto prípade problém.
08.04.2014 - 12:54:00
00
je to Fox 32 Talas RL 120/150 z roku 2010-11
lava strana http://imgur.com/61x4mPd , http://imgur.com/G0ToYF2
prava strana http://imgur.com/frxIn4P , http://imgur.com/DqSNa1c
nieje to ale moc dobre vidiet (fotak nemam :)), prava strana je sucha. na lavej strane je cela stierka od oleja a tam kde su "kruzky spiny" je olej jemno sivej farby. po servise tam bolo vyrazne viac oleja, teraz uz to byva menej.
09.04.2014 - 08:50:55
00
mam na tlmici v kashime malu dierku (1mm) a chystam sa to skusit opravit doma, predtym ako to dam do servisu

cim je najlepsie tu nerovnost vyplnit? bude stacit lak na nechty alebo rovno radsej nejaky tekuty kov? ak ano, aky? napr Loctite 3450 alebo 3455? Alebo nebodaj chemicky kov?
15.04.2014 - 09:12:59
00
Vidla: Fox 36 Talas 140-180 RC2 Fit 2011
Vôľa v púzdrach prejavujúca sa klepaním (chytím za most medzi vonkajšími nohami a potrasiem), zatiaľ nie na pohľad viditeľnou vôľou je ihneď na výmenu púzdier, alebo to má ešte čas? Vidla je po kompletnej výmene náplní, môže v takom stave devastovať vnútorné nohy?
Ďakujem
15.04.2014 - 10:09:03
00
robo96 ... vidlica hneď po servise môže nechávať trochu viac olejové stopy, ak sa to ustálilo je všetko v poriadku.

chudas12 ... takmer každá vidlica má zvyčajne neajkú minimálnu vôlu (už aj od výroby). Ak je to v uričtej rozumnej miere nemal by nastať problém. Hlavný problém vydierania vnút. nôh sú nečistoty a nedostatočné premazanie púzdier. Samozrejme v extréme bude škodiť aj vôla.
16.04.2014 - 21:20:39
00
Chcem sa opytat, ci je mozne vlozkami v linku (http://m.ebay.com/itm/321374125911?nav=SEARCH ) zmenit progresivitu tlmiča Fox Float RP2 s HighVolume komorou? Mam Lapierre Zesty a aj ked mam Sag ok, tak pri jazde mi chodi tlmic k dorazu akosi castejsie...
21.04.2014 - 20:12:23
00
keyboard_arrow_up