Lokalizácia
Formulár sa odosiela
nejaky Peter Sames vyhral kratsiu trat na Tatry Tour :-)
ak chce mat niekto formu v aprili,je uz urcite cas na fazu budovania.otazka,ake subjektivne tempo to bolo priemerne.ak po aerobny prah tak super,ak niekde medzi prahmi tak nic extra.podla mojho nazoru sa bez cisto aerobnych vyjazdov cyklista nezaobide ani mesiac v roku.akurat v zavislosti od obdobia sa ten objem tychto vyjazdov meni,miesa s treningami s vyssou intenzitou.osobne mam od augusta najazdenych 300 aerobnych hodin.
Zobraziť komentár 28.02.2015 - 06:06:42
03
pokusim sa odpovedat nejako suhrnne...
len min. rok v juni som si kupil cestak a po dvoch jazdách som isiel Tour of Magura (12.) a potom spomínané vitazstvo na Tatry tour. Ja som čistý amatér, bez klubu, ale baví ma to, zaujímam sa o trening a pod. Práve vdaka absencii jarných km som na Magure v závere nestíhal, lebo proste tam ten vytrvalecký základ nebol.
Tuto sezonu (od decembra) idem prvu celu cestnu, aj ked na cestaku mam len par hodin kvoli počasiu. Zatial jazdim prevazne na horaku po ceste, ziadne objemy v nízkej tepovke, ale ani žiadne velke intenzity, lebo na to ani počasie nie je okrem iného. Tiez niesom zastanca klasických objemov pre amatérov, ale skor pestrého jazdenie, kde maju svoj priestor okrem iného aj dlhšie menej intenzívne jazdy. Takze vytrvalost ano, klasické objemy nie, su to dve rozne veci.
Inak mam skutočne najazdené cez 4000 km od dec., cca. 50h/mes, nevidím na tom nic zvlastne, po práci po tme či umel.osvetl., o vikendoch, no problem, som v PHA, tu neni sneh ani extremna zima. plán je cca. 16tis za rok
takze kolu zdar, hadam sa stretnem s niekym na Tour of Magura a mozme podebatit aj osobne, jak nam to dobre jazdí :)
Zobraziť komentár 28.02.2015 - 11:43:15
011