Nazdar
rozoberal niekto z vás sedlovky od kind shocku radu i9xx?
Ide mi hlavne o tú časť ktorá sa rozťahuje vo vnútri. Dá sa dofúknuť alebo niečo také?
zatial som postupoval podľa tohto návodu ale tam je iba servis toho pojazdu a nie rozťahovací mechanizmus.no skúsil som
ale problém mám stále. sedlovka sa sama nedokáže vytiahnuť ostane jej vždy tak cca centimeter a viac a začala aj sfukovať pri jazde v sedle sa pomaličky znižuje.

takže je teraz doležité zistiť či ju dokážem znova natlakovať keď ju rozoberiem na kompletku.
díky za odpovede k téme
01.10.2011 - 00:44:24
00
no už som niečo našiel ale k fotkám som sa nedostal.
Ide mi hlavne o to ako znova natlakovať tu komoru v ktorej je olej a vzduch lebo mám tušáka, že ten olej sa dostal do tej vzduchovej časti.
01.10.2011 - 17:11:15
00
no tak konečne sa mi ju podarilo natlakovať pomocou ventilku na fúkanie lopty. pridávam aj foto keby dakto nevedel kde hľadať
Príloha:
11112011026.jpg
11112011026.jpg 145.39 KiB thumb_up0thumb_down

Príloha:
11112011025.jpg
11112011025.jpg 129.61 KiB thumb_up0thumb_down

11.11.2011 - 20:54:17
00
Celkovo ako si s nou spokojny ? Chcel by som si spravit radost na vianoce
11.11.2011 - 22:13:22
00
je úplne super hlavne ovládanie z riaditok . údržba jednoduchá, len som mal problém, že sa mi niekedy nevysunula sama úplne až na doraz tak som to prifúkol. Ale otestujem to až sa mi vráti tlmič od lapierra :-) testovat to iba tak v rukách nemá moc zmysel .
11.11.2011 - 23:01:02
00
na aky tlak si ju dofukol?
16.11.2011 - 10:39:49
00
asi 200psi ale overím to až na bajku či to ide lepšie. Ak nepojde tak rozoberiem komplet všetko už :D ale v rukách to šlo ťažšie zasunúť a rychlejšie to vyšlo von.
16.11.2011 - 10:48:06
00
Moja sa dosť ťažko zasúva /v porovnaní s CB Joplin /. Niekedy po dlhšom čase sa musím celou váhou zhupnúť aby sa zasunula.Inak je to super vec. Mám ju bez dialkového ovládania.
18.11.2011 - 14:24:41
00
Treba zatlacit viac na spicu sedla, akoby sa vnutri prilepil koncovy doraz.
24.01.2012 - 17:35:48
00
Prispejem svojou cerstvou skusenostou:
Rozobral som sedlovku na bezny servis. Aj po 2 rokoch pouzivania bola vnutri celkom cista, len v oblasti ihloveho puzdra bola vazelina ciastocne znecistena. Po vycisteni a DOKLADNOM premazani nastal problem, ktory predtym vobec nebol: po zasuti nadoraz sa vratila ca. 2 cm a pruzila, akoby sa dostal vzduch do oleja. V strednej casti resp. celkom hore pevne drzala polohu, co rozporovalo uvedeny predpoklad. Prisiel som na to, ze problem sposobuje tlak vzduchu vnutri sedlovky pri jej stlacani, hlavne ked je cerstvo namazana a vsetko DOBRE TESNI ;) - pri beznom stave, napr. u novej sedlovky, pri stlacani je pocut, ako sa stlacany vzduch pretlaca kamsi von, zrejme popod cervenu maticu resp. medzi prachovkou a piestom, u novej sedlovky som si tiez vsimol "bublinky" vazeniny okolo prachovky (mam aj celkom novu KS). "Problem" zmizol, ked som povolil cervenu maticu a stlacil sedlovku dole, zrazu vyfucal pretlak a sedlovku islo zasunut celkom dole bez pruzenia. Ked som vsak v tejto polohe maticu dotiahol, sedlovka mala mensiu chut sa vratit uplne hore (podtlak) a vice versa, dotiahnuta vo vysunutom stave sa dobre vracia, ale nechce zliezt az dole, pruzi. Tento stav trva az do chvile, kym si vzduch nenajde cestu dnu a von, potom sa to ustali a chodi dobre - takze bacha na POCTIVY SERVIS! :D
Na zaklade tychto skusenosti som sa rozhodol prevrtat 1.5 mm dierku do spodnej misky v strede jedneho zo zahlbeni na vyrovnavanie tlakov (v pripade potreby sa dierka da kedykolvek zaslepit epoxidom alebo mechanicky) a voila, chodi dobre hore aj dolu :). Urcite si tiez casom navrhnem a vyrobim adapter na fukanie, bud na zavit, alebo zvazim aj bezzavitove riesenie (ak najdem vo svojich zasobach taky maly O-kruzok). Inak narezat slepy zavit M3 do patrony by nemal byt problem aj bez rozoberania patrony, chce to len upravene zavitniky.
Montoval som sedlovku na bike, kde bolo treba pouzit az 1.4m bowdenu pre idealne ovladanie tak, aby nezavadzal v stlacenom stave. Problem bol v tom, ze vratna sila packy, stlacajucej ventil, nestacila na spolahlive tahanie lanka spat. Pripajam realizovanu upravu na zvysenie tahu lanka. Na prvy pohlad jednoduche, ale chvilu mi trvalo, kym som to takto vymyslel :D. S touto upravou chodi ovladanie perfektne aj s dlhym bowdenom.

Prílohy:

Line boost.jpg
Line boost.jpg 189.22 KiB thumb_up0thumb_down

24.01.2012 - 23:09:18
00
pekná praktická úprava :y:
s tým ale našťastie nemám problém.
25.01.2012 - 09:28:08
00
dik peterg , pomohli tvoje rady
09.06.2013 - 23:41:24
00
Peťo pasujem ťa za nášho guru skrz teleskopky - ako ekvivalent k Mirovi (Lapierre) ;)

https://www.ke-cy.sk
https://www.facebook.com/kosicke.cyklotraily/

10.06.2013 - 10:15:43
00
peterg Prosím ťa, nevieš mi poradiť, čo so sedlovkou KS i950, keď mi pod váhou klesá dole, ale smerom nahor drží ktorúkoľvek polohu? Dá sa to vyservisovať doma?
04.11.2013 - 20:35:23
00
Mike888 napísal:
peterg Prosím ťa, nevieš mi poradiť, čo so sedlovkou KS i950, keď mi pod váhou klesá dole, ale smerom nahor drží ktorúkoľvek polohu? Dá sa to vyservisovať doma?

zdravim, mam rovnaky problem, ako si ho vyriesil? za odpoved diky

Umenie nie je dostať sa do kríku, ale výjsť z neho von!

12.01.2015 - 16:11:41
00
keyboard_arrow_up