Ahojte ma nejaky vyznam upgradnut ratchet z 18 na 54T? okrem zvuku, moze byt aj lepsi tah kedze je tam znizena vola medzi zubami?
19.10.2019 - 14:26:32
00
Jasne ze ma, pri 54z mas mensi uhol medzi jednotlivymi polohami zaberu.

Viac tu: https://www.dtswiss.com/en/technology/wheel-technology/ratchet-system-technology/
19.10.2019 - 15:18:54
00
Ahojte, ma niekto skúsenosť s výmenou nového ratchetu EXP?

Prílohy:

DT-Swiss–180–Ratchet-EXP-MTB-050-810x456.jpg
DT-Swiss–180–Ratchet-EXP-MTB-050-810x456.jpg 41.18 KiB thumb_up0thumb_down

09.02.2021 - 21:48:44
00
Na EXP nepasuje povodny stahovak na demotaz kruzku, ktory sa demontoval ked si potreboval vymenit lozisko. Ci co konkretne za skusenost?
https://www.bike24.com/p2124271.html
https://r2-bike.com/DT-SWISS-Disassembly-Tool-for-Ratchet-EXP-Rear-Hubs
09.02.2021 - 22:26:29
00
mimochodom novy EXP ratchet je co sa zvuku tyka o dost tichsi, zatial som na nom prebehol len cca 50km tak uvidime ci sa to casom zmeni
10.02.2021 - 13:56:20
00
lebo je tam kopec vazeliny od vyroby. aj stary bol po kupe tichy, zacinal sa ozyvat tak po 500km

tomlebarv myslis vymenit menej zubovy za viac zubovy? alebo stary typ za novy?
10.02.2021 - 14:12:21
00
kocnere - Mal som na mysli demontáž v domácich podmienkach...
https://www.youtube.com/watch?v=HdTTN5YLCRU&ab_channel=DTSwiss
Až teraz som zistil podľa webu dtswiss.com že kolesá XM 1700 v náboji 350 nemajú EXP :-)
EXP je osadené až od vyššieho modelu XMC 1501.

Gusto0 - myslel som že mám EXP a podľa prejavu len 18t, chcel som meniť na 54t.
V skutočnosti mám 32 zubový ratchet, bike má najazdených len 300km, takže nemá význam robiť asi teraz upgrade na 54 zubov. ;)
10.02.2021 - 14:33:36
00
vymena je jednoducha das dole orech(kludne aj s kazetou), a "vyhodis" 18z a das 36/54z. Za mna je 36z uplne dostatocne aj vydrz uplne v pohode ani raz za 16kkm som s nimi nemal ani jednu jedinu komplikaciu, udrzba s prstom v nose. Na chvilu som mal 54z, podla mna rozdiel voci 36z(uhol 1. zabratia) uplne zanedbatelny, zbitocne hlucnejsie ako rapkac, cena, vydrz???... mam vela odjazdene na 18z a 36z(urcite lepsie) a spokojnost.
thumb_up1thumb_down cas 0:36-0:55s
10.02.2021 - 15:11:32
03
Jasné, toto by som v pohode zvládol....myslel som EXP. Ďakujem za rady a postrehy. ;)
10.02.2021 - 15:46:22
00
Gusto0 kopec vazeliny od vyroby tam nieje kedze som vymienal 54t za 36t, ale uvidime casom ci pride k nejakej zmene
10.02.2021 - 16:12:08
00
Včera som mal rozhodnúť 350kovy náboj s 36z rapkacom.najazd len 1300km a u tam bolo sajrajtu.tak som ho vyčistil a rachet 36 som na zimu namazanô len hustejší m olejom.tie zúbky sú už dosť jemné.a krúžky odľahčené.do 54ky by som nešiel
10.02.2021 - 16:45:34
01
Je toto mozne urobit aj na kolese X1900?
11.02.2021 - 09:01:03
00
ak je tam DT Swiss ratchet systém,tak áno-ale pozor na to,že čím viac zubov,tým väčší rachot-ja jazdím ten najtichší 18 z. je max.spolahlivý
11.02.2021 - 09:31:24
00
X1900 má klasické trojzápadkové náboje DT 370, tam to nespravíš. Šli by prekopať na ratchet, ale už by to bolo drahšie.
11.02.2021 - 09:48:20
00
treba stiahnuť orech a pozrieť,čo tam je-niektoré OEM náboje mali ratchet,niektoré 3-západku
11.02.2021 - 11:37:45
00
keyboard_arrow_up