Dik, ale napr.v KE to posielaju zoservisovat aj tak prec .
08.10.2017 - 20:02:15
00
skus bicycle garage na komenskeho
08.10.2017 - 20:02:42
00
Mam fox 34 od jari najazdene 100 hodim 1600km dat to na servis ale este na tom pojazdit dalsu sezonu cca 2000 km ake mate skusenosti je to nutne kazdy rok ?ked vsetko klape . silikonovim olejom cistim kazdy vyjazd . Je mi jasne ze podla servisu ano. Ci ked rozoberate po sezone z cca rovnakym najazdom .ci su tie tesnenia uz zle alebo nic im nieje a ci nieje neznecisteny olej uz
08.10.2017 - 21:18:54
00
Čo sa týka toho zistenia, či je charger zavzdušnený, dá sa to zistiť aj tak, že keď sú dole nohy, kompresiu uzamnknúť a tiahlo patrony by sa nemalo pohnúť viac ako 2mm. Myslím že tento postup je uvedený aj servisnom manualy.

"Test the Bleed: Rotate the compression adjuster cam clockwise until it stops. This is the locked position. Push the rebound damper shaft into the cartridge tube. The shaft should not move more than 2 mm if the bleed was successful.
If the shaft moves while in the locked position, repeat the bleed procedure."


Naposledy upravil Matvej15 dňa 08.10.2017 - 22:35:32, celkovo upravené 1 krát.

08.10.2017 - 21:28:46
00
vie mi niekto v BA zoservisovať Rebu alebo bude najjednoduchšie poslať ju do Suspclinic? príp. poprosím iné odporúčanie...
ide o klasický posezónny servis, jazdená necelé 2 sezóny
ďakujem vopred :)
08.10.2017 - 22:00:02
00
ano spravime, poslala som ti sukromnu spravu
08.10.2017 - 22:44:11
00
Presne toto som sa chcel aj ja spýtať. Keď začne snežiť tak by som rád dal niekomu spraviť vidlu aj tlmič. Vo vidle riešim iba spodné nohy a na tlmič si vôbec netrúfam
09.10.2017 - 05:01:49
00
Zakladny servis tlmica je jednoduchsi a rychlejsi ako pri vidlici ?
09.10.2017 - 06:57:18
03
Dano5 Mozes prosim ta specifikovat, aky "husty" olej davas do vzduchovej komory?
09.10.2017 - 10:48:15
00
tento je hodne hustý,pekne cez vyskrutkovaný ventil 2 - 3 ml do vzduchovej komory vidlíc zo systémom solo air,dávam tiež do tlmičov 1 - 2 ml cez ventil,hodne to predĺži životnosť tesnení:
https://www.spoke-store.sk/fox-float-suspension-fluid/
09.10.2017 - 11:50:54
00
vdaka. Apropo, Fox ma v komore miesto vazeliny tento olej?
09.10.2017 - 12:30:30
00
verzie Foxu z negatívnou ocelovou pružinou majú nad piestikom olej,verzie solo air-z prepúšťacou drážkou pre vzduch majú trochu vazelíny,tam treba pridať trochu toho oleja
09.10.2017 - 12:45:39
00
jachmel Ak myslis vzduchovu komoru, tak ano. Fox odporuca davat 5ml Fox Fluid do komory a na tesnenia vazelinu.
09.10.2017 - 14:19:03
00
Vdaka za rady. Vyskusam to teda.
10.10.2017 - 06:35:56
00
misko_hrasko napísal:
Včera po výjazde som si všimol, že mam neviem ako to nazvať, uvoľnené gufero. Chcem sa s vami poradiť ako to riešiť. Dá sa to opraviť len tak doma? Ako?..alebo vidlicu je lepšie dať reklamovať? Má pol roka, najazdených 2500km staral som sa o ňu po každom výjazde. Kedže som si to ale všimol až po výjazde do miesta kde je tesnenie sa dostala špina (viď foto), dá sa toto vyčistiť bez rozoberania alebo vidlicu alebo treba vymeniť komplet nové tesnenie. Ďakujem za radu. Je to REBA RL SoloAir.

Klasika solo air od RS. Pokial sa to opakuje, tak na 90% unika vzduch do spod nohy a po case vytlaci gufero. Sa stavim, ze ti to robi len na lavej nohe (vzduchovej). Cize rozobrat, povymienat tesnenia, poriadne namazat na to urcenymi hustotami a davkami (sam RS to na novych casto odflakne). Ono to mazanie nielen maze ale aj tesni ;)
10.10.2017 - 07:13:35
01
keyboard_arrow_up