Tak som sa konecne dostal k odvzdusneniu tej Charger 2.1 RC2 patrony co som spominal o par prispevkov vyssie.. V prvom rade velka vdaka
Tesakovi za poskytnutie odvzdusnovacej sady
Oleja tam rozhodne bolo menej nez by malo byt, po odvzdusneni to vyzera takto:
Príloha:
Komentár súboru: vytiahnute tiahlo
IMG_20210426_204939.jpg
1.07 MiB
thumb_up0thumb_down
Príloha:
Komentár súboru: vsunute tiahlo
IMG_20210426_205012.jpg
1.09 MiB
thumb_up0thumb_down
Koho by zaujimalo, tak tam ide cca 70-80ml, takze 120ml balenie vam v pohode vystaci.. od vyroby tam bol zrejme klasicky RS 3wt, kedze Maximu Plush, ktoru som tam daval mala mierne inu farbu..
Zaujimave je tiez, ze upgrade kit, tak ako som ho kupoval ja, nie je konstrukcne uplne zhodny s patronou, ktora sa dava od vyroby rovno do najvyssich modelov vidlic - vsetky manualy ktore som k tomu nasiel, pisu, ze na uvolnenie "seal head-u" treba 23ku kluc.. moj sa odtahoval 15kou a uz na pohlad vyzeral inak
Aj tesnenie ktore tam je, vyzera inak a mam trocha pochybnost, ze ide o rovnake SKF, ktore RS spominal pri predstaveni tejto patrony s tym, ze znizuje trenie o 30%..
Co sa tyka prejavu po zlozeni, tak bohuzial, nemal som este moznost sa ist previezt, ale uz aj pri "garazovom" teste, bolo konecne citit, ze LSC/HSC tocitka aj nieco robia.. rozdiel medzi krajnymi polohami bol sice maly, ale jemne citelny.. kazdopdne aj pri plnom zavreti, to ma daleko od zavretia Motion Control patrony, co je vlastne asi aj logicke, kedze RC2 verzia ani nema mat lock.. na to je asi skor RCT3 so svojou 3-polohovou packou..