1 - cyklochodník by sa jej ani nedotkol, tam problém nevidím
2 - napojenie na hlavnú cestu by nebolo vhodné. Lepšie cez Veľkú lúku a okolo záhrad na Tranovského. Síce ten posledný úsek je strmší, ale lepšie ako na neprahľadnej zákrute medzi autami.
3 - úplne ľahko, k trati vedie cesta, je tam taká veľká voľná plocha, v ďalšej časti sú nejaké konštrukcie na vysypanie materiálu z vagónov, ale všetko zničené. Stačilo by spraviť menší nájazd a to je všetko. Následne cestou plynule okolo Tesca a vedľa pumpy, a bočnými uličkami k cyklomostu.
4 - tam by nemal byť problém.
Možno ak by sa to železniciam predostrelo ako spôsob ich pozitívnej prezentácie v očiach obyvateľstva, že by spravili ústretové kroky.
Na rail.sk, zaujímavé info o vápenke a Devínskej:
Devínska Nová Ves zastávka +) (trať 110). Existovala dvě desetiletí, v letech 1952 (53) - 1973. Nacházela se pod Devínskou Kobylou u bývalé štokeravské vápenky. Zastavovaly zde jen některé dělnické vlaky.
Súčasťou vlečky Slovenských závodov technického skla je vykladacie koľajisko montážneho podniku spojov a nakladacia koľaj v priestoroch zrušeného kameňolomu a vápenky (teraz Presskam)
Devínska Nová Ves zastávka : v areáli vápenky bola priemyselná úzkorozchodná drážka
Nižšie náčrt na satelitnej mape.
K zákazu vjazdu: autá si tadiaľ veselo jazdia. Úsek cesty od Salesu ("parkoviska") kde je ten ukradnutý poklop až hore k bráne, je obľúbená nenáročná trasa na vychádzky. Povedzme s kočíkom, starších ľudí. Cez pekné dni je to tam "plné". A do toho majstri sveta v jazde do vrchu...
...ak sa mozem pridat, ten vyjazd od Tranovskeho k TS mate prejdeny? ja som tam bol minuly rok a vsade tam bol plot - súkromny pozemok.