Ahojte, neviem ako urobiť vlastný príspevok, tak to hodím sem. Čo sa týka cyklistiky, som úplný nováčik. Nevyznám sa v tom, možno len trochu. Chcel by som si kúpiť horský bicykel. Mám 20 rokov, takže veľmi ma bavia zážitky z prírody... Proste objavovanie nového. Horský bicykel chcem, pretože ako som spomenul vyššie, jazdil by som veľa v prírode, lúky, poľné cesty, možno les, ale aj dlhšie trate po asfaltovej ceste. Moja výška 185cm, váha 70kg. Som študent a všetko si hradim sám, takže v cene musím byť veľmi obozretný, nemám na rozhadzovanie. Cena by bolo niečo medzi 500-600€... Prípadne ak by bolo niečo extra pekné a kvalitné v zľave, tak naškrabem už do tých 650€ +/-. Ja ako laik viem o tom len toľko, že by som chcel hydraulické brzdy, uzamykateľnu vidlicu (čo som počul, tak vzduchová by bola asi dobrá) a to je asi všetko, lebo v kvalite a značkách sa nevyznám. Bol by som veľmi vďačný za vaše rady a komentáre, keďže som v tom laik. Zatiaľ, čo som si pozeral, tak celkom ma zaujali tieto bicykle:

https://www.mtbiker.sk/shop/bicykle/horske-bicykle/pevne-a-hardtail/cannondale-trail-29-6-2019-slv-horsky-bicykel.html

https://sadesport.sk/sk/horske-bicykle-mtb-hardtail-275/6450-cannondale-trail-4-27-2016.html#/287-velkost_bicyklov_focus-l

https://eshop.bikepeak.sk/bicykel-trek-marlin-7-2019-seda

https://www.mtbiker.sk/shop/bicykle/horske-bicykle/pevne-a-hardtail/marin-bobcat-trail-4-29-model-2020.html

Za vaše komentáre, prípadne vysvetlenie, čo by bolo pre mňa najlepšie, Vám budem veľmi vďačný. Uprednostňoval by som skôr nové bicykle, pred jazdnými, pretože chcem, aby mi to, čo kúpim vydržalo už dlhé roky (keď už idem minúť takú sumu, na ktorú makám popri škole). Pekný deň všetkým

    19.04.2020 - 12:29:37
    00
    Z tých čo si poslal buď ten Trek alebo Cannondale Trail 4. Možno radšej ten trek a doinvestovať ušetrené k tomu do oblečenia.. :)
    A do 600€ radšej vyhoď z hlavy vzduchovú vidlicu. A myslím, že tebe ani nie je nustnosť podla toho čo píšeš.