Zdravím MTB komunita,
Potrebujem od Vás poradiť, keďže som totálny laik čo sa týka bicyklov. Plánujem si zaobstarať bicykel budget mám od 500 max do 700 eur. Plánujem jazdiť (okolie Malých Karpát(PK,TT hlavne)) po lesnej ceste(nie na úzkych trailoch medzi stromami ?), štrk, piesok, asfalt. Bol by som rád kebyže za tie investované peniaze viem dostať najlepši výkon preto sa aj obraciam na Váš názor, keďže je to relatívne veľká investícia a človek by nerád kúpil mačku vo vreci.
Čo sa týka mojich fyzických parametrov tak mám 193cm a 102kg.
Ďakujem za každú radu.
P.S. bol by som rád kebyže napíšete pre aj proti pri každom bike-u.
21.02.2021 - 23:26:34
00
tvoj "kolega" ti ich už pár našiel - https://www.mtbiker.sk/forum/xc-am-en-bicykle/mtb-do-700eur-zaciatocnik-t44952.html
22.02.2021 - 08:45:48
10
fuxx0 nehovoriac o tom, že ti pravdepodobne každý napíše, že v tejto cenovej kategórii je to všetko rovnaké.. :P vyberaj podľa toho, čo sa ti páči.
22.02.2021 - 09:32:05
10
Ahoj, ja som kupoval bazarovku staršiu za 500, síce 26 kolesá ale na moju výšku postačujúce. Hlavne záleží od toho co všetko preferuješ, aké vstupné parametre by si chcel, na YT sa dá nájsť kopa videí na túto tému. Nakoľko som s PK kraja a mam to tu celkom dobre pojazdené tak určite ti bude stačiť HTčko (vlastne za tu cenu asi jedine ?) na tvoju vyšku 29 kolesá by mali byť vyhovujúce, skus pozrieť značku Cube, celkom dobrý pomer cena/vykon poprípade tu na bazari sa dajú nájsť veľmi dobre kúsky za rozumné ceny. Myslím ze na tieto "naše cesty" postačí 100mm zdvih vidlice, brzdy pozeraj kotúčové hydraulické, pohon ideál 1x12 ale dá sa nájsť aj iná kombinácia, pochopiteľne podľa toho čo by si chcel šlapať.
22.02.2021 - 10:58:07
10
milarin napísal:
fuxx0 nehovoriac o tom, že ti pravdepodobne každý napíše, že v tejto cenovej kategórii je to všetko rovnaké.. :P vyberaj podľa toho, čo sa ti páči.

tak nerozumiem sa tomu a preto som sa obrátil na túto komunitu..hádam nejaké tie rozdiely za to medzi bike-mi sú.