Ak sa nemýlim, vyhodenie floodgateu má za následok zväčšenie prietoku a tým aj zmenšenie low kompresie. No a to, že high speed sa nedá nastaviť ne korunke, neznamená, že tam nie je. Presnejšie by som sa však vedel vyjadriť, keby som to mal v rukách alebo to preštudoval niekde na fotkách. Je dosť možné, že samotný floodgate je niečo ako high kompresný ventil, keďže funguje ako ochrana proti prerazeniu locku a otvára sa pri zamknutje vidlici (uzavretý low speed ventil).
U Mission control, je všetko podobné ale v inom kabáte, nie je tam lock, netreba tam pružnú klietku a pod.
Tak pružina je dosť podstatná, ale aj kompresia dokáže svoje, uvediem príklad: jeden známy jazdil zelenú pružinu v 36 Vane s úplne otvorenými kompresiami, vcelku mu sedela, no občas dal dokonca aj doraz. Potom som mu high kompresiu utiahol, napokon prehodil modrú pružinu späť a ako to má, tak mu to vyhovuje. Takže u tvrdého jazdenia už nie je všetko len o čo najväčšej citlivosti a najväčšom prietoku oleja. Keby bola kompresia blbosť, nik by ju na vidlice/tlmiče nedával a nerozlišovala by sa low a high kompresia. Veď na čo, hlavne, že by to bolo citlivé.
Veď aj sám Milan, resp. Mlok na viacerých miestach spomínali, že rozumná hranica na takéto úpravy je 150mm a
bike určený na nejaké AM možno ešte EN. Takže pozor na toto.
Sorry som už dosť OT, módi to môžu kľudne niekam presunúť.