Floodgate tam mam .. high speed,low speed, floodgate .. :!:

edit: teda uz nemam :lol: .. floodgate som vyhodil, ale je tam sroubik na jeho nastavovanie.
29.07.2010 - 22:56:54
00
http://www.sicklines.com/2010/01/26/spotlight-2010-rockshox-lyrik-dh-coil-170mm/

Tu je vcelku dobrý článok popisujúci zmeny spravené v Lyriku 2009. Zdá sa, že malé zmeny, no so značným efektom. Treba si prečítať ten článok. Versatilita vnútorností Lyriku sa mi naozaj začína páčiť.

Floodgate- 2010 Lyrik neobsahuje floodgate, pretože ľudia od RS zistili, že ho takmer nikto nepoužíva. Zo zvedavosti ho z vidlice vybrali a zistili, že Lyrik je výrazne citlivejší. No kvôli zvýšenému prietoku oleja bolo treba zmeniť poradie planžiet na kompresnom tlmiči. When we did that we had to re-shim the compression piston because there was more oil flowing straight to the shim stack.

Rebound - externe nastaviteľný je len low-speed-rebound, hoci má vidlica aj high-speed-rebound ktorý je ale nastavený interne. Zaujímavé, že otvorene priznávajú možnosť, že by aj HSReb. bol nastaviteľný externe v nasledujúcich verziách.
30.07.2010 - 12:27:55
00
... 2010 Lyrik neobsahuje floodgate...

toto platí len pre DH verziu... tá klasická má floodgate. a pozerám, že RS už má na webe 2011 modely - Lyrik R, RC, RC2 L, RC2 DH...
30.07.2010 - 13:13:03
00
fluider jj, dobre to maju vymyslene .. ale teda nechapem, preco to koliesko tam je, a nanom napisane high speed a ide nim aj tocit :tmi: ... no ale som rad, ze si mi potvrdil, ze to, ze sa mi znacne zanoruje vidla je kvoli tomuto :handshake:

Sranda je, ze low/high speed nastavovanie externe mam aj na Magure Ronin, co je XC ckova vidlica :lol: .. tam to funguje.
30.07.2010 - 13:16:29
00
...No kvôli zvýšenému prietoku oleja bolo treba zmeniť poradie planžiet na kompresnom tlmiči. When we did that we had to re-shim the compression piston because there was more oil flowing straight to the shim stack....

Netusis nahodou ako a ktore planzety usporiadali?
09.08.2010 - 12:02:41
00
Neviem, ani to tam nebolo popísané. Ale v jednom z tých odkazov ktoré si mi poslal, alebo sa tam dali nájsť, alebo to bol odkaz z tohto threadu? :^) , chalan zdokumentoval úpravu shim stacku.
09.08.2010 - 12:11:18
00
aha...tak teraz najst ten odkaz...
09.08.2010 - 12:21:54
00
takze dalsi testik v podobe zjazdu zo zeleneho plesa; 36ky nohy 20ka os a takmer som nepotreboval ani brzdy 8)
09.08.2010 - 12:32:12
00
:) Float ci Van?
09.08.2010 - 13:25:56
00
Toto som mal namysli:
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=541403
09.08.2010 - 15:47:39
00
Cize vyzera to,ze miesto tych troch mnesich-original planziet dal jednu original a dve sirsie z tej jeho starsej Macochy...???
09.08.2010 - 18:11:05
00
Ano, nad 1 povodnu dal dve vacsie zo stareho Roco tlmica. Zohnat planzety nie je problem, ale ten pokus-omyl postup prace ma odradza :) . Kazdopadne je to velmi lakave.
09.08.2010 - 21:22:40
00
Ale ked som to pochopil ide len o lepsiu funkciu high speed kompresie a pri vypnutych kompresiach to nema vplyv,ci...?
09.08.2010 - 21:31:29
00
Ja to chapem tak, ze: on odstranil FloodGate, co je nejaky pevne nastaveny bazmek na tlmenie kompresia, nie? Tym ale "uvolnil" kompresiu, kompresne tlmenie bolo asi nepostacujuce, zrejme isla vidla rychlo ku koncu a neskoro tlmila, tak ho potreboval spravit viac progesivne. Aj to tam spomina, len neviem ci tym mal namysli "dosiahnut progresivne tlmenie" alebo "dosiahnut progresivnejsie tlmenie". To odstranenie FloodGate zrejme zvysilo citlivost vidlice no ubralo aj z HSC a preto asi treba "prešimovať" shim-stack, aby to tlmilo dobre.
09.08.2010 - 22:15:52
00
Aha...tak ale toto mam poriesene - koli zmenseniu vzduchovej komory je progresivita fajn aj bez gate-u.
Skor by ma zaujmalo,preco musim skoro kazdy mesiac-dva po nejakom poriadnom vyjazde dolievat olej do vzduchovej patrony,nakolko mi nasledkom uniku ktovieako a ktoviekam vidla sfukne.Ale napadlo ma,ze ci ten olej nevytecie ked dam bike horeznacky-pri oprave defektu napr.
Dala by sa vzduchova patrona prerobit na pruzinu?
10.08.2010 - 07:18:31
00
keyboard_arrow_up