Hajbajk stale este nevie, ako treba sedlovu trubku zahnut, aby sa toto nedialo (ako mali prve giant reigny - tie enduro). Ale i tak je to slabe miesto, ktore by potrebovalo 2x hrubsiu stenu, (alebo karbon) aj ked tato vyzera, ze uz tenka nie je. Nevyplati sa im asi robit na to vyrobny proces, naklady daleko prevysia cenu za par kusov reklamacii. Blbe ale je na ebakoch, ked clovek kupi nahradne baterky. Co s nim potom. Vsetko zahodit ? Hlinik sam o sebe casom nedegraduje, prave naopak. Degraduju len priamo namahane casti, kvoli namahaniu (pripadne zvary).
Inak toto sa opravit imho da, aby to vydrzalo. Ale najst niekoho, kto ma zvladnute vsetko co s tym treba spravit asi bude problem. Zvarania v tomto pripade nema moc zmysel, to nevydrzi. Musi sa dovnutra vlepit vyztuha (lepidlo na kov). Co uz samo o sebe bude dost. Zvaranie potom uz len skor ako kozmeticka vec na koniec. Alebo zavarit a vyztuhu olepit na to

(ako bolo spomenute). Kazdopadne bez vyztuhy to nepojde.
Veci, ktore by sa dali este slusne a dlho pouzivat ked takto konci, je to smutne. Hlavne, ze vsade je plno kecov o ekologii a udrzatelnosti. Toto je jedna z prvych veci, kde sa to ma aplikovat. A nie nezmysly typu co2.