Schwalbe Albert 29x2.50" EVO ADDIX Ultra Soft Trail Pro plášť, TLR, kevlar
Schwalbe Albert 29x2.50" EVO ADDIX UltraSoft Trail Pro plášť
Schwalbe so svojimi radiálnymi pneumatikami obracia MTB svet hore nohami a Albert nie je výnimkou. Základom je úplne prepracovaná konštrukcia kostry. Závity kostry, ktoré prebiehajú diagonálne cez pneumatiku pod uhlom 45° u bežných bicyklových pneumatík, sú u radiálnych pneumatík usporiadané v oveľa tupejšom uhle. Táto technológia otvára úplne nové dimenzie vo funkcii bicyklových plášťov. Schwalbe Albert zaručuje bezpečnosť a kontrolu vo všetkých situáciách.
Evolution Line - najnovšie technológie a najlepšie materiály pre ten najvyšší výkon
|
ADDIX Ultrasoft - zmes s maximálnym tlmením je ideálna pre hardcore enduro, gravity a zjazd
|
Trail Pro konštrukcia sa vďaka svojej nižšej hmotnosti dobre správ hore kopcom, ale aj na zjazdových úsekoch
|
TLE Tubeless Easy - umožňuje pôžitok z jazdy bez duše aj pre vysokotlakové pneumatiky
|
Radiálna kostra s väčšou kontaktnou plochou
|
Farba | čierna |
Bezdušový | Áno |
Materiál | kevlar |
Priemer kolies | 29" |
Šírka plášťa | 2.50" |
Veľkosť kolesa | 29" |
Konštrukcia | 67 TPI |
Hmotnosť | 1 180 g |
ETRTO | 63-622 |
ID produktu | 319540 |
PSI - udáva, na aký tlak výrobca odporúča nafúkať plášť. 1 atmosféra = 14,7 PSI
TPI (EPI)- hustota vlákien kostry plášťa. Čím vyššia hodnota TPI, tým flexibilnejší a pružnejší bude plášť.
Kevlarový plášť- pätka tvorená z kevlarových vlákien. Plášť sa dá skladať, je teda praktickejší pri presunoch či skladovaní. Vyznačuje sa nižšou váhou oproti drôteným plášťom a vyššej odolnosti pred prerazením.
Drôtený plášť- pätka tvorená z drôtu. Plášť je neohybný, je ťažší oproti kevlarovému.
Tabuľka veľkostí | ETRTO | Rozmer v palcoch |
---|---|---|
29" | 50-622 | 29 x 2.00 |
28 x 2.00 | ||
54-622 | 29 x 2.10 | |
28 x 2.10 | ||
55-622 | 29 x 2.15 | |
28 x 2.15 | ||
57-622 | 29 x 2.25 | |
60-622 | 29 x 2.35 | |
28 x 2.35 | ||
75-622 | 29 x 3.00 |
Tabuľka veľkostí | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Šírka plášťa v mm | Ráfik kolesa v mm | ||||||||
13C | 15C | 17C | 19C | 21C | 23C | 25C | 27C | 29C | |
18 | X | ||||||||
20 | X | ||||||||
23 | X | X | |||||||
25 | X | X | X | ||||||
28 | X | X | X | ||||||
32 | X | X | X | ||||||
35 | X | X | X | ||||||
37 | X | X | X | X | |||||
40 | X | X | X | X | |||||
42 | X | X | X | X | X | ||||
44 | X | X | X | X | X | ||||
47 | X | X | X | X | X | X | |||
50 | X | X | X | X | X | X | |||
52 | X | X | X | X | X | X | X | ||
54 | X | X | X | X | X | X | |||
57 | X | X | X | X | X | X | |||
60 | X | X | X | X | X | X | |||
62 | X | X | X | X | X | X |
Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne otázky
Tu nájdeš odpovede na tvoje otázky ohľadom dopravy, platby, bezpečnosti a mnoho iného.