Maxxis High Roller III 29x2.40" WT 3CG DD plášť, TR, kevlar
Maxxis High Roller III 29x2.40" WT 3CG DD plášť
Tretia generácia pneumatiky Maxxis High Roller sa vďaka hybridnému dezénu umiestňuje medzi modely Assegai a Shorty. Jej rozsah použitia je široký - od mäkkého až po tvrdý povrch, dá sa presne riadiť a dôsledne drží smer. Otvorený stredový dezén preniká hlboko do mokrého alebo mäkkého povrchu a zabezpečuje spoľahlivú priľnavosť a účinný brzdný výkon. Veľké bočné výstupky odolávajú aj najväčšiemu namáhaniu v extrémnych uhloch náklonu. Vďaka zmesi 3C MaxxGrip zaujme High Roller III najlepšou kontrolou v zákrutách.
|
Wide Trail (WT)- tvar plášťa je optimalizovaný pre použitie na ráfik s vnútornou šírkou 30 a viac mm
|
|
3C MaxxGrip poskytuje najlepšiu trakciu na mokrých, strmých cestách so skalami a koreňmi
|
|
Double Down (DD) - ľahší variant butylovej výstuhy pre enduro a DH plášte
|
|
TR - Tubeless ready plášť je prispôsobený na bezdušovú prevádzku
|
| Farba | čierna |
| Bezdušový | Áno |
| Materiál | kevlar |
| Priemer kolies | 29" |
| Šírka plášťa | 2.4" |
| ETRTO | 61-622 |
| Hmotnosť | 1200 - 1400 g info |
| Konštrukcia | 2 x 120 TPI |
| ID produktu | 368701 |
PSI - udáva, na aký tlak výrobca odporúča nafúkať plášť. 1 atmosféra = 14,7 PSI
TPI (EPI)- hustota vlákien kostry plášťa. Čím vyššia hodnota TPI, tým flexibilnejší a pružnejší bude plášť.
Kevlarový plášť- pätka tvorená z kevlarových vlákien. Plášť sa dá skladať, je teda praktickejší pri presunoch či skladovaní. Vyznačuje sa nižšou váhou oproti drôteným plášťom a vyššej odolnosti pred prerazením.
Drôtený plášť- pätka tvorená z drôtu. Plášť je neohybný, je ťažší oproti kevlarovému.
| Tabuľka veľkostí | ETRTO | Rozmer v palcoch |
|---|---|---|
| 29" | 50-622 | 29 x 2.00 |
| 28 x 2.00 | ||
| 54-622 | 29 x 2.10 | |
| 28 x 2.10 | ||
| 55-622 | 29 x 2.15 | |
| 28 x 2.15 | ||
| 57-622 | 29 x 2.25 | |
| 60-622 | 29 x 2.35 | |
| 28 x 2.35 | ||
| 75-622 | 29 x 3.00 |
| Tabuľka veľkostí | |||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Šírka plášťa v mm | Ráfik kolesa v mm | ||||||||
| 13C | 15C | 17C | 19C | 21C | 23C | 25C | 27C | 29C | |
| 18 | X | ||||||||
| 20 | X | ||||||||
| 23 | X | X | |||||||
| 25 | X | X | X | ||||||
| 28 | X | X | X | ||||||
| 32 | X | X | X | ||||||
| 35 | X | X | X | ||||||
| 37 | X | X | X | X | |||||
| 40 | X | X | X | X | |||||
| 42 | X | X | X | X | X | ||||
| 44 | X | X | X | X | X | ||||
| 47 | X | X | X | X | X | X | |||
| 50 | X | X | X | X | X | X | |||
| 52 | X | X | X | X | X | X | X | ||
| 54 | X | X | X | X | X | X | |||
| 57 | X | X | X | X | X | X | |||
| 60 | X | X | X | X | X | X | |||
| 62 | X | X | X | X | X | X |
Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne otázky
Tu nájdeš odpovede na tvoje otázky ohľadom dopravy, platby, bezpečnosti a mnoho iného.

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne hodnotenia