Unboxing: Superior TEAM XF 29 ISSUE - sebavedomie v karbóne

Unboxing: Superior TEAM XF 29 ISSUE - sebavedomie v karbóne

114 komentáre

redakcia 22.06.2019 18 fotografií   Unboxing Horska Cyklistika Cross Country Preteky Superior

Konkurencia v kategórii XC je rok čo rok vyššia, čomu sa zákonite prispôsobujú aj popredné značky. A výnimkou nie je ani Superior, ktorý si na rok 2019 pripravil prepracovaný model TEAM 29 ISSUE.

 

Celokarbónovým rámom s použitím High Modulus Carbon dosiahol výrobca okrem vyššej tuhosti aj nízku hmotnosť, ktorá sa zastavila na čísle 10,3 kg. 

Stred je ošetrený masívnym Pressfit systémom. Kabeláž je vedená vnútrom rámu s výnimkou ovládania zadného tlmiča, ktoré je vedené po spodnej časti hornej rámovej trubky a okolo krku až k páčke ovládania DT Swiss. Zdvih oboch častí pruženia sa zastavil na čísle 100 mm, to či už pre zadný tlmič alebo vidlicu. Jediným komponentom, ktorý je súčasťou rámu, a nie je z karbónu, ale z hliníka, je spojka tlmiča s vahadlom. Zaujímavosťou na celom ráme je konštrukcia zadného pruženia, pri ktorej Superior stavil na spoľahlivý systém bez použitia čapov, na tzv. „zeropivot”. Hlavný čap je tak uložený tesne v úrovni prevodníka a stavbou z jedného kusu.  

Stačilo však špecifikácií, poďme sa teraz krok za krokom pozrieť na to, ako to celé vyzerá po vybalení z krabice. 

Kolesá a rám boli zabalené naozaj dostatočne, aby sa predišlo akémukoľvek ich poškodeniu.



Zbaviť sa obalov síce chvíľu trvalo, no ľahkosť rámu sa prejavila hneď pri prvom dotyku a jednoduchej montáži na stojan. Hmotnosť bez pedálov bola skromných 10 kg. 



Ako prvé sme namontovali riadítka podľa predpísaného momentu. Osadené sú gripmi od značky ESI. 



Nesmie chýbať ani kvalitné sedlo Fizik, konkrétne karbónový model Tundra.



O kvalitnú jazdu s elimináciou a tlmením nerovností sa starajú tlmič a vidlica DT Swiss. Ovládanie prednej vidly z riadidiel je veľmi jednoduché. 



Osadenie bŕzd a radenia je kompletne v rukách Shimano a výbavy XTR. 



Ako posledné stačilo nafúkať kolesá, správne utiahnuť pevné osky, nastaviť brzdové kotúče i radenie, a hotovo. 



Model: TEAM XF 29 ISSUE
Farba: Matte Black/White/Team Red
Kategória: MTB RACE
Modelová rada: MTB RACE XF TEAM
Modelový ročník: 2019
Počet prevodov: 1 x 12
Veľkosť: 15.5"(S), 17.5"(M), 19"(L), 21"(XL)
Rám: Carbon MTB Race Pro BF-1601 High-Modulus
Vidlica: DT Swiss OPM O.D.L. Tapered, 15 mm, 2in1 remote LO
Systém pruženia/tlmenia: Air NCS/O.D.L. + 2in1 remote LO
Zdvih predný/zadný: 100 mm/100 mm
Zadné odpruženie: DT Swiss X 313, 2in1 remote LO, 165 x 38mm
Hlavové zloženie: Acros AZX-220 R4, 1-1/8“ x 1.5“, BlockLock
Stredové zloženie: Race Face Cinch BB-92 Shell 41 x 92mm
Predstavec: One Race SuperFlat
Riadítka: One Race CRB Ultimate 
Sedlovka: One Race CRB Ultimate 31.6 mm
Gripy: ESI Racer"s Edge silicone grips
Sedlo: Fizik Tundra M3 K:ium
Brzdy: Shimano XTR BR-M9100 hydraulic disc brake 160/160 mm
Radenie: Shimano XTR SL-M9100 RapidFire Plus 
Prehadzovačka: Shimano XTR RD-M9100 GS Shadow Plus
Kľuky: Race Face Next R 34T Cinch Direct Mount
Kazeta: Shimano CS-M9100-12 10-45T 
Reťaz: Shimano CN-M9100 
Predný náboj: DT Swiss XR 1501 Spline One 25 15 x 100 mm
Zadný náboj: DT Swiss XR 1501 Spline One 25 12 x 142 mm
Ráfiky: DT Swiss XR 1501 Spline One 25
Drôty: DT Swiss XR 1501 Spline One 25
Plášte: Schwalbe Racing Ray/Racing Ralph SnakeSkin TL Easy ADDIX Speedgrip/Speed 29 x 2.25" 
Váha: 10.5 kg



Výsledkom je ľahký bike, s ktorým budete bok po boku bojovať o popredné miesta. Okrem modelu 29 ISSUE môžete siahnuť aj po lacnejších verziách, akými sú napríklad 29 ELITE alebo 999 RC. Cena tohto modelu sa pohybuje okolo 5 399 € a viac informácií o ňom nájdete na tomto odkaze

Doručenie bicykla


Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v MTBIKER centre, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v MTBIKER centres poskladaním a garančným servisom zdarma, pričom viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze.

Bezplatný dovoz až domov pre bicykle od 1 000 €


Ak nechceš bicykel dostať v krabici a zároveň nemáš čas či možnosť prísť do nášho centra, alebo máš problém si bicykel odviezť domov, vieme ti ho doviezť my osobne. Po telefonickej dohode a platbe prevodom ti bicykel dovezieme zložený, vysvetlíme základné nastavenie a zodpovieme akékoľvek otázky.

Službu ponúkame zákazníkom v okresoch BA, SC, PK, TT, PN, HC, NM, MY, TN, IL, PU, PB, BY a v meste Žilina, po dohode aj inde. Dovoz robíme minimálne raz za týždeň v podvečerných a večerných hodinách, okolie BA a TT väčšinou v stredu. Služba sa vzťahuje len na objednávky bicyklov, pričom ak jej hodnota prekročí 1 000 €, tak dodanie do 24-48 hodín získaš zadarmo. V prípade nižšej ceny bicykla je táto služba spoplatnená sumou 29,99 €.

Fotogaléria k článku

 

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Výber z produktov

Komentáre

pepann667 22.06.2019 (20:17)

0


prosim vas potrebujem poradit ohladom tych kluk co tam suu ... mam take istee a potrebujem vediet ako mam zhodit tu kluku kde nieje prevodnik ....mam zakupeny aj ten hex adapter na 16 mm ale ked odkrutim matku ta kluka nechce ist dole ani zanic a nechcem potom trieskat kladivom... lebo aj ked je pritiahnuta tak ma volu a trosku ma volu ... vdaka

 
paatrick 25.06.2019 (11:24)

0


Dobrý deň, vedeli by ste nám poslať foto ako to vyzerá, keď vyberiete kľuku kde je prevodník? V kľude na mail patrik.slabej@mtbiker.sk
Ďakujem

 
Tomas84us 25.06.2019 (21:07)

0


Zdravim ta vaha 10kg je bez dusi a bez tmelu? dakujem

 
cabastefan 25.08.2019 (22:15)

0


Dobrý deň, na foto máte kolesá xrc 1200 spline 25 v popise xr1500, dosť zásadný rozdiel

 
Pridaj komentár