Video: Auto pre bikera - Peugeot Rifter

thumb_up3thumb_down 52 komentárov

Henry33 16.05.2019   Youtube Auto Horska Cyklistika Video Cestna Cyklistika

Aj keď sa snažíme jazdiť na bicykloch čo možno najviac, niekedy sa musíme spoľahnúť aj na prepravu autom a preto vám predstavíme jedno, ktoré by mohlo byť pre bikera zaujímavé.

 



S prevozom bicykla autom nastáva pár otázok, kam bicykel umiestniť. Zo skúseností viem, že najlepšie a najbezpečnejšie riešenie pre mňa je mať bicykel vo vnútri auta. Nie každé auto je však vhodné, ak budete chcieť na výlet zobrať viacero bicyklov a pritom odviesť vzadu aj deti. Tu sa Rifter ukáže vo svojej plnej sile a odvezie toľko, koľko do neho naložíte. Pozrite si vo videou, čo sa nám páčilo.

Ak sa vám video páčilo, pozrite sa aj na ďalšie v našom playliste a nezabudnite nás podporiť svojím odberom.

Páči sa ti toto video?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné videá

Komentáre

juraj.bobor 17.05.2019 (10:48)

thumb_up7thumb_down


Cely minuly rok som mal Berlingo. Vozil som v tom mtb bajk s 29" kolesami bez akejkolvek demontaze kolesa. Stacilo sklopit jedno zadne sedadlo. Rovnako sa dali bez demontaze vozit 2 take bajky bez dalsej upravy sedadiel. Tiez mam otestovane v aute vozenie v kombinacii s enduro ebikom 27,5" + mtb 29". Blato ? Nikdy som nemal tak zasrany bike, aby nebol schopny prevozu. tiez pouzivam, deku/plachtu aby som auto nezaspinil. Nove Berlingo bude na tom rovnako ak nie lepsie.
Co sa tyka stresnych a inych nosicov, zial toto mi nevyhovuje. Jednak, ze na Berlingo/Rifter to na tu vysoku strechu nechcem davat a mam tam sklenenu strechu. Strecny nosic som mal na Octavii combi a bola to celkom otrava to tam stale vykladat. Tiez jazdit s prazdnym nosicom pri dialnicnych presunoch ma svoje nevyhody a stale to davat hore/dolu sa mi nechcelo. Nosic na tazne vyzaduje investiciu do tazneho i samotneho nosica a nosic na piate dvere som zavrhol.
Teraz mam Rifter a som na tom istom s vozenim ako s Berlingom. Kto napise, ze to auto je hrozne, tak v nom bud nesedel alebo je zaryty fanusik ineho koncernu.

 
slavokover 16.05.2019 (18:29)

thumb_up5thumb_down


Hmm neviem aky ma zmysel spravit zo 7 miesneho auta 2 miestne. v dnesnej dobre nosicov bicyklov absolutne od veci riesenie. LINE assist by som chcel na traily

 
hugo 16.05.2019 (21:29)

thumb_up5thumb_down


Test podprseniek nebude ?

 
N/A hugo 17.05.2019 (08:52)

thumb_up2thumb_down


ja uz na to zacinam mat prsia mohol by som byt tester

 
slavo hugo 17.05.2019 (10:24)

thumb_up7thumb_down


Keby urobime video na vyber damskych sportovych podprseniek aj s ukazkami, tipujem, ze by ste sa tolko nestazovali alebo ano?

Nikomu tu nic netlacime a aj vdaka tomuto videu sa mozeme venovat tvorbe obsahu na aktualnej urovni. Ved nemusite pozerat kazde video, prinasame viac tem, tak kludne si vyberte uz co koho zaujima. Cyklistika je predsa pestra a nie vsetci robia kazdy jej aspekt.

 
N/A slavo 17.05.2019 (10:27)

thumb_up2thumb_down


Mne sa to pacilo, ale nmyslim ze je na mieste obhajovat prispevok tym, ze ked sa ti nepaci nepozeraj. Na to je koment, povies svoj nazor. Zruste komenty a bude ok, zrusili ste pri PR clankoch dokonca aj hlasovanie zruste aj tu a nebudes mat problem .

 
Borso 17.05.2019 (13:11)

thumb_up5thumb_down


Ďakujem za test Určite sa sem hodia aj takéto testy.

 
fluider 16.05.2019 (21:47)

thumb_up4thumb_down


Sorry, ale za celý test ste mali v aute len 1 veľký bike a celkovo ste tejto veci venovali minimum času. Koľko ďalších a akých bikov sa tam vojde? 3 endura s 3 jazdcami a výstrojov? Lebo to sa vojde aj do Hondy Jazz, v ktorej sa nemusím báť kedy sa čo pokazí... Ako sa tam upevňujú bicykle? O seba a ďalší náklad?

 
DudySVK fluider 17.05.2019 (08:36)

thumb_up1thumb_down


octavia 1 combi 2x bike 29 komplet cele.

 
MikeSV fluider 17.05.2019 (09:01)

thumb_up0thumb_down


Preco by si sa mal bat ze sa ti na novom aute nieco pokazi?

 
fluider MikeSV 17.05.2019 (09:29)

thumb_up-1thumb_down


Pretoze sa jedna o PSA, ktore je v tak mizernom stave, ze nebyt cinskych majitelov, a francuzskej socialistickej vlady, tak ta firma uz davno neexistuje.

 
N/A fluider 17.05.2019 (10:25)

thumb_up2thumb_down


Ved nechaj nech sa kazdy vozi na com chce naco toto ? Ty sa kludne voz na passate combi made in Hirosima nechaj inych nech sa vozia na Lade. Naco ta zlost .

 
MikeSV fluider 17.05.2019 (20:56)

thumb_up2thumb_down


Ako si na to prisiel? Resp odkial mas taketo informacie,ze PSA je v mizernom stave? Nemecko si nevydrziava svoje vw? Co je podla teba etalon spolahlivosti a kvality spomedzi masoviek? Povedz nam prosim, nech aj my vieme.

 
Lapierre25 fluider 17.05.2019 (21:01)

thumb_up1thumb_down


Mike bude asi hrdý majiteľ ojazdenej Octavie, ktoré sa vozia zo zahraničia s počtom 300 000 a viac km (po prekročení hraníc majú krásnych 120 000 😀😀😀)

 
rastoBA 16.05.2019 (18:56)

thumb_up2thumb_down


Peugeot traveler, Toyota proace verso, citroen spacetourer v strednej dlzke v 5miestnej verzii das cely bike s kolami do kufra.

 
juraj.bobor rastoBA 17.05.2019 (05:16)

thumb_up0thumb_down


To das aj do Berlinga, Riftera, staci sklopit jedno sedadlo a vojde to tam bez demontaze kolesa.

 
cipo11 16.05.2019 (19:31)

thumb_up2thumb_down


Lebo Peugeot

 
drotar cipo11 17.05.2019 (09:43)

thumb_up2thumb_down


juraj.bobor na Berlingo nedam dopustit. Kedysi do Berlinga bez problemu 4 bikeri a 4 biky a hura na preteky.

 
Lapierre25 cipo11 17.05.2019 (20:59)

thumb_up1thumb_down


Lebo mam Peugeot 5008, kupoval som ako novy, teraz mam Z 5 rokov 130 000 a okrem oleja, ftrov a dvoch žiaroviek žiadny iný servis. Nedám (na dieselový) Peugeot dopustiť.

 
obor 18.05.2019 (00:51)

thumb_up2thumb_down


Super, vdaka za namet. A ti co nechapu stale. Bike v aute mas zamknuty a bez starosti si mozes dat po bikovacke pesi vylet, restauraciu, obhliadkui cohosi atd. ... proste, nie je to len o bikovani.

 
boneshake 16.05.2019 (17:54)

thumb_up1thumb_down


bajk paradny ale auto hrozne...a test skor do automagazinu

 
juraj.bobor boneshake 16.05.2019 (18:11)

thumb_up10thumb_down


Na zaklade coho usudzujes, ze auto hrozne? Jazdil si ho, sedel si v nom vobec ?

 
MikeSV juraj.bobor 17.05.2019 (20:46)

thumb_up2thumb_down


Na slovensku radi posudzujeme nieco,co sme ani nevideli.

 
the-redsox boneshake 17.05.2019 (08:46)

thumb_up4thumb_down


Auto som osobne testoval a nemozem povedat krive slovo napriek tomu, ze mam rad Japonske auta.

 
MarekGbely 16.05.2019 (18:21)

thumb_up1thumb_down


V aute som sedel a môžem povedať, že tých odkladacích priestorov tam je naozaj, ale naozaj veľa.

 
Xaeroifbb 16.05.2019 (21:11)

thumb_up1thumb_down


Ja presne planujem ist do Berlinga XL, nie len na bike je dobry velky kufor + plnohodnotnych 7 miest co az tak vela aut nema.. do 3tej rady sa zmestia kludne 2 metrovy ludia.

 
Henry33 Xaeroifbb 16.05.2019 (21:20)

thumb_up0thumb_down


Mozem potvrdit ze sa tam sedi pohodlne. Akurat sa tam horsie nastupuje ale ked uz si tam tak super.

 
Mikee Henry33 17.05.2019 (13:55)

thumb_up0thumb_down


ta druha veta made my day

 
Xaeroifbb Henry33 18.05.2019 (09:31)

thumb_up0thumb_down


mne sa tam lepsie nastupuje ako do mojich dvoch BMW

 
1976 16.05.2019 (22:11)

thumb_up1thumb_down


Škoda Fabia combi. Jeden bike do kufra a 2 ks na zadný nosič + traja bikeri v aute. Min.raz týždenne otestované

 
bimjeam 1976 17.05.2019 (10:07)

thumb_up0thumb_down


Do Fabie 1 combi som dal dva biky a troch ľudí s batohom.
2 x 29" bike + 2 osoby úplne štandardne

 
N/A 17.05.2019 (08:37)

thumb_up1thumb_down


Henry33 Mam rad tvoje videjka, ale tu ma viacej pobavila diskusia . Dlasi clanok daj o imgrinatoch to bude este vacsia sranda toto citat

 
Henry33 N/A 18.05.2019 (10:06)

thumb_up0thumb_down


Bude nam musiet niekto dat na test migranta

 
ingelimartin 17.05.2019 (19:57)

thumb_up1thumb_down


Je veľa možností ako odniesť bajk autom. Ja som vsadil na integrovaný nosič v nárazníku auta (flexfix Opel Zafira) kde sa dá odviezť 4 bajky a zostane mi 7 miestne auto. A bajky môžu byť jak hnoj a nevadí to. S rifterom na neporovnanie

 
OCP001 20.05.2019 (06:13)

thumb_up1thumb_down


mam Opel Combo LIFE XL.. zatial max spokojnosť.. velké.. priestranné a za velmi prijatelnú cenu... v mojom prípade nebolo očom uvažovať!.

 
milos21 16.05.2019 (19:28)

thumb_up0thumb_down


Úplne najväčšou nevýhodou prenášanie biku autom (pokiaľ to naozaj nie je primárne pracant na prevoz stavebného materiálu) je blato. Takto ja umyjem len oblasť 5x5cm na dolnej časti rámu a bike môže ísť rovno nekompromisne na strechu...

 
perez 16.05.2019 (20:06)

thumb_up0thumb_down


Najbezpečnejšie? To ako z pohladu moznej kradeze, alebo bezpecnosti pri nehode?

 
Henry33 perez 16.05.2019 (20:56)

thumb_up2thumb_down


Samozrejme vnutri auta je to viac bezpecne ako na streche co sa tyka krádeže. Vnutri auta musis mat samozrejme adekvatne ukotvenie kvoli bezpecnosti pri nehode. Ja pouzivam fix fork ktory sa montuje do originálnych upevňovacich bodov.

 
N/A Henry33 17.05.2019 (09:01)

thumb_up0thumb_down


Toto neviem posudit a myslim, ze ani ty ze co sa stane pri celnej s bikom v Levikovi/citrone/opliku.

 
desertfremen 17.05.2019 (08:54)

thumb_up0thumb_down


Super Auto, len mať ešte zbytočných 16 tisíc.

 
N/A desertfremen 17.05.2019 (08:59)

thumb_up1thumb_down


Ak ostanes v koncerne za menej sa da Dacia. Isto za ten to nazor ma ukamenuju tu ma kazdy japonca alebo VW no ked das debatu s Daciiistami budes prekvapeny .

 
Podkonican N/A 17.05.2019 (09:21)

thumb_up1thumb_down


V ktorom koncerne myslíš? Lebo Dácia je Renault-Nissan-Dacia-AutoVAZ. Peugeot je PSA, teda Peugeot-CITROEN-Opel.
Dacia je auto/značka kompromisov. Má lepšiu cenu istotne, ale je to aj cítiť v každom detaile. Jednoducho niečo za niečo. Pre nás zákazníkov je to super, každý má na výner podla vkusu a veľkosti bankového konta.

 
N/A Podkonican 17.05.2019 (09:24)

thumb_up1thumb_down


Mas pravdu pomatal som to myslel som FR auta, dakujem za upravu. Uplne suhlasim s tym co pises len mi vadi, ze ak sa niekto tesi z FR auta tak iny co sa tesi z JP ci DE auta mu to kazi .

 
MikeSV N/A 17.05.2019 (09:31)

thumb_up0thumb_down


To je tou SK (de)mentalitou. Mal som niekolko FR sluzobnych aj sukromnych aut a nikdy sa mi ziadne z nich nepokazilo.

 
Sesulak MikeSV 17.05.2019 (18:47)

thumb_up0thumb_down


Jj presne. Brat ma Novy Megane GT Hatchback (205koni) a keby sa v tom odviezol niekto zvyknuty na Skodovky tak by len otvaral usta a druhy raz keby videl cenu. Teraz som si cital test Skody Scala s trojvalcom za 22000€. To nikto pri zmysloch nemoze kupit. Stvrty Renault v rodine a so ziadnym nic nebolo.

 
MikeSV Sesulak 17.05.2019 (20:50)

thumb_up0thumb_down


Ale u nas je skoda etalon, a vw jak by dal. Tu nikto nic ine nepozna/nechce.

 
Noldo N/A 17.05.2019 (15:07)

thumb_up0thumb_down


Ak máš na mysli Dáciu lodgy, tak tá ma trochu sklamala slabou variabilitou interieru. Má to len 40/60 delenie zadných sedačiek. Nedajú sa nijak šikovne vybrať. Sedenie vzadu v treťom je naozaj núdzové.

 
peter73 Noldo 19.05.2019 (08:58)

thumb_up0thumb_down


Ako majiteľ Dacie Lodgy musím reagovat. Delenie sedačiek na 40/60 to áno, ale aby to niekto nepochopil zle, je to delenie sedačiek v druhom rade, teda nie zadných. To len pre spresnenie. Ale posledná veta je úplný nezmysel, pretože vzadu sú dve plnohodnotné miesta pre dvoch dospelých ľudí. Bežne ich tam vozím. Práve to je kladom tohto auta, spomína sa to v každej recenziu, aj na youtube.

 
peter73 Noldo 19.05.2019 (09:09)

thumb_up0thumb_down


Aby som nekecal: https://youtu.be/EL6Bl2Zz9xo
Komu sa nechce pozerať celé, čas 5:20

 
Xaeroifbb 17.05.2019 (09:43)

thumb_up0thumb_down


nj len cana v automate pri XL zacina okolo 21k myslim s normalnou vybavou 23k (teda aspon berlingo) ale zas stale som nenasiel nic obdobne v lepsej cene

 
mafianista 18.05.2019 (06:43)

thumb_up0thumb_down


 
PetoV 19.05.2019 (21:51)

thumb_up0thumb_down


Mne vyhovuje nosič na ťažné na 4 bike a do auta pohodlné sadnúť, už sme boli aj piati, ale piaty bike detský v kufri, Octavia combi 1.

 
Pridaj komentár