Novinka: Kdekoľvek pohodlne a s výkonom – nový Giant Revolt E+ Pro 2020

Novinka: Kdekoľvek pohodlne a s výkonom – nový Giant Revolt E+ Pro 2020

-1112 komentárov

redakcia 17.10.2019   Gravel Elektrobicykle Horska Cyklistika Giant Novinky Sezona 2020

Elekto sektor sa postupne dostáva do všetkých odvetví cyklistiky. Giant v novom modeli Revolt E+ spojil jednoduchosť gravel biku s výkonnou elektrickou jednotkou, čím dosiahol nový level v cestovaní. Inými slovami: hurá objavovať!

 

V základe možno povedať, že elektro-gravel nie je výslovne novinkou. Avšak v tejto disciplíne si nájde mnoho priaznivcov. Dôvodom je jednak zameranie a charakteristika tejto odnože, ktorá prináša o čosi viac komfortu než klasické cestné bicykle, avšak súčasne nestráca na rýchlosti ani na cestách.

Priestupnosť terénom boduje v prípadoch, ak sa potrebujete prepravovať šotolinami alebo poľnými cestami. Navyše, ak plánujete nejakú aktivitu, ako je zobrazená napríklad vo videu, kedy potrebujete prísť pod skalu napríklad v hornatých Alpách aspoň s trochou síl, niet nad asistenciu motora.





Giant Revolt E+ Pro 2020


Ako píše samotný Giant, toto je prvýkrát, kedy sa pokúsili o túto syntézu. Pred tým mali v ponuke gravel bicykle, avšak „len“ s možnosť vlastného, dvojnohého pohonu. Celkovo je bicykel bez špecifického odpruženia. O akési pohodlie sa stará hliníkový rám a predovšetkým formované zadné vzpery. K tomu sa pridávajú širšie, až 45 mm plášte na 28“ kolesách, čo je ekvivalent niekdajších „pretekárskych“ XC užoviek.



V rámci geometrie sa môžete tešiť na klasickú vytrvalostnú pozíciu. Športový 71 stupňový hlavový uhol v spojení s rovnako vytrvalostne ladeným 73 stupňovým sedlových uhlom a pomerne dlhou hlavovou trubkou vzpriami posed a nechá vás si užívať dlhé hodiny v sedle bez nadmerného pocitu ochabnutia.



Technológie Revolt neobišli. Moderná pevná os tróni vpredu, ale aj vzadu s rozmerom 12x100, respektíve 12x142 mm. Taktiež sa v otázke tuhosti možno spoľahnúť na OverDrive2 šírku hlavovej trubky, a teda aj ložísk.



Nechýba vnútorné vedenie laniek, dve miesta pre montáž košíka, ani pre Giant povestný priamy zámok sedlovky, integrovaný do rámu.



Výbava


Giant prichádza len s jedným vyhotovením a to Revolt E+ Pro, ktorý však nie je žiadnym kompromisom, ak ide o komponenty a výbavu. Ako sme už spomenuli, základom je hliníkový rám z Aluxx SL hliníka a karbónová vidlica.



Čo sa týka sady, tu sa predstavilo už staré známe 11-rýchlostné Shimano RX600 v spojení s GRX prehadzovačkoukľukami FSA so 42 zubovým prevodníkom. Kazeta nie je nejako príliš rozsahovo veľká, 11-42 vám bude musieť stačiť.



Hydraulické kotúčové brzdy taktiež Shimano RX600 so 160 mm kotúčmi, kolesá Giant s plášťami Giant Crosscut Gravel 2 so 45 mm šírkou sú spoľahlivým základom na každodenné jazdenie.



Motor


Giant sa spolieha na vlastnú kooperáciu s Yamahou a vkladá do tohto rámu Giant SyncDrive Pro so zákonom stanoveným najvyšším výkonom 250 W a slušným počtom „njútnmetrov“, až 80! Nechýba stredne veľká 375 Wh batéria, ktorá je integrovaná do spodnej rámovej trubky. Prehľad o tom, čo sa deje, vám poskytne LCD displej s Bluetooth konektivitou a micro USB konektorom.



Ak sa povie elektrobicykel, je samozrejmé, že cena bude o čosi vyššia. V tomto prípade vás tento stroj bude stáť niečo cez štyritisíc, konkrétne 4 099 €.

Viac informácii o tomto modeli nájdete na stránkach výrobcu.


Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v novej sekcii Elektrobicykle v skratke.

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Komentáre

Mikee 17.10.2019 (13:29)

8


Nech to neberie nikto osobne, ale toto je az vynimocne odpudive 🤢

 
buckalo 17.10.2019 (15:05)

2


U nás by sa z tej skaly iba pozerali ako im tie bicykle niekto kradne

 
tinoLM buckalo 18.10.2019 (06:24)

0


to bolo prve co ma napadlo

 
Robio 17.10.2019 (15:43)

1


Ja by som ho bral keby nestal 4k. Vedreco nie, presiel by som 2x tolko za rovnaky cas a zatrenoval by som si rovnako pri nizkej/ziadnej asistencii. Pripadne ako pomoc niekomu s nizsou vykonnostou v kopcoch, aby stacil tym silnejsim.

 
Mikee 21.10.2019 (17:30)

1


Ten bachor co to ma hodnotis ako designovo podarene?

 
Sesulak 17.10.2019 (13:59)

0


Neviete preco sa na bicykloch pouzivaju taketo motory? Ved to je obrovske a vykon velmi biedny. Ked si pozriete napr. web Evolve Skateboards, alebo ktorykolvek iny web vyrobcu elektroskatov, tak tam su skaty s 3000W vykonom, ktore su malicke.

 
Robio Sesulak 17.10.2019 (15:41)

0


velmi velmi zjednodusene povedane cim mensi motor a vacsi vykon tym horsia ucinnost a na biku ten motor viac menej nevadi, prioritnejsia je ucinnost, nizke straty v prevodoch atd, dojazd. + chladenie.

 
Davac Sesulak 18.10.2019 (10:21)

0


Kvoli ktutiacemu momentu predsa.

 
wulstar 17.10.2019 (23:31)

0


A akú to má váhu? Lebo ja pri používaní gravelu sa nevyhnem občas prenášať v rukách, tak si to neviem predstaviť 20 kg s tím sa niekde šplhať. A u e-gravelu to veľa výhod nemá. To už račej E-HT na 29. Alebo cesťak

 
blavatraffic 19.10.2019 (14:58)

0


Elektromobilita je aktualna tema a vsetci predajci sa chcu na tejto modnej vlne odviezt. S cielom ponuknut kazdej skupine cyklistov elektrobycikel (pod mantrou drahsi bajk-vacsi obrat), tlacia na vyrobu. Tam sa velakrat uchyluju k technickym rieseniam, ktore by za inych okolnosti korporatny dizajner zhodil zo stola...ale mozno si aj taketo "cosi" najde svojich majitelov.

 
murderer 19.10.2019 (16:10)

0


otras

 
Ujo-Ventilka 21.10.2019 (15:26)

0


Dizajnovo celkom podarene, v ramci ebajkov s klasickym motorom. Velmi zalezi kolko to vazi. Od bajku s dropmi ocakavam vahu okolo 14- 16kg.
Uz zacina nova vlna e-road bajkov. Canyon Roadlite ON s Fazua motorom, podobny ma Bianci. Dalsi dobry je Orbea Gain s Mahle Ebikemotion X35 motorom, na cestnej 105, vaha okolo 14kg, a dizajn ze ani nevidiet na prvy pohlad ze je to ebike. a cena 2600e. Ale vykon to ma polovicny oproti Giantu. Nebude to raketa do kopcov.

 
Pridaj komentár