www.giant-bicycles.com

Články v kategórii 'Sezona 2020' (158 článkov)

MTBIKER shop: Hranica 200 Gerlacherov pokorená, F12 vypredaná a ďalšie zaujímavosti

07.08.2020 3 326 15 16

Vďaka takýmto pravidelným prehľadom vám neuniknú tie najzaujímavejšie videá, články a príspevky a dozviete sa novinky z predajne, shopu a našich akcií.
Pozvánka: Kaktus Bike Stupava Trophy MTB & RUN - pekný koniec prázdnin

06.08.2020 1 579 9

Zaujímavou akciou v slovenských podmienkach je spojenie cyklistiky a behu na dvojdňovom podujatí Stupava Trophy, ktoré v tomto roku oslávi už svoje 16. výročie.
Reportáž: 2. kolo SPEN v Žiline – Majstrovstvá Slovenska a pre niekoho vrchol sezóny

05.08.2020 2 597 2 16

2. kolo SPEN v Žiline bolo najdôležitejšími pretekmi tejto sezóny pre enduro jazdcov, pretože sa tu konali aj Majstrovstvá Slovenska v tejto disciplíne.
Vortex platničky - lepšia alternatíva?

03.08.2020 6 546 22 15

Brzdové platničky sú spotrebný materiál a tak výmena za sezónu bude určite nutnosť. Možno ste ako ja a skúšate stále nové alternatívy. Preto ani ponuka na vyskúšanie novej značky Vortex neostala z mojej strany nepovšimnutá.
Reportáž: Kolesá sa na Detskej Tour Petra Sagana opäť roztočili v Rimavskej Sobote

01.08.2020 950 5

Po roku sa opäť cyklisti zišli v Rimavskej Sobote a to v mestskom parku. Na účastníkov čakala rýchla trať bez prevýšenia, ale organizátori ju poriadne „namotali“ a tak rozhodovala aj technika jazdcov.
Jedálniček cyklistu - čo ste si mohli nájsť na WeLoveCycling

PR 31.07.2020 2 733

Každý správny cyklista vie, že tréning nie je len o fyzickom nasadení, ale aj o dostatočnej a pestrej strave. Portál WeLoveCycling sa venuje i tejto problematike a inšpirovať sa môžete aj vy.
Pozvánka: Druhá polovica prázdnin s nabitým kalendárom

30.07.2020 2 329 1 11

Mesiac august je už tradične plný takmer do prasknutia - preteky striedajú preteky a niekedy je ťažké sa rozhodnúť, ktorej akcie sa zúčastniť.
Reportáž: Novohradský Pedál 2020 – keď je radosť z pretekov väčšia ako hĺbka blata na trati

29.07.2020 1 841 6 22

Niekedy je radosť z účasti na pretekoch taká veľká, že jazdec je pripravený dať zo seba maximum aj napriek nepriaznivým podmienkam na trati. A práve taký bol očakávaný 6. ročník Novohradského Pedála.
Video: Zaujímavé prvky na Ghost Lector

23.07.2020 3 606 8 17

Inovovaný model Lector sme si nedávno predstavili aj s dojmami z jazdenia a dnes sa trochu bližšie pozrieme na niektoré zaujímavé prvky.
Novinka: Kellys pracuje na novom materiáli

22.07.2020 7 516 17 32

Veľa informácií ešte nemáme, ale v Kellys chystajú predstavenie nového materiálu, ktorý zatiaľ v cyklistickom priemysle nebol vraj nikdy použitý.
Test: Kellys Hacker 90 – XC topka slovenskej produkcie

21.07.2020 10 141 55 30

Konkurenta s podobným osadením a hmotnosťou by ste medzi slovenskými značkami hľadali len ťažko. Kellys Hacker 90 drží krok skôr so zahraničnou produkciou a ani tam rozhodne nehrá druhé husle.
Video: MTBIKER Novodubnický maratón - trochu extra letnej motivácie

16.07.2020 2 501 5 20

Ak hľadáte motiváciu k tréningu alebo zdravému životnému štýlu, maratóny vedia byť veľmi dobrým základom.

1. Tatranská vrchárska koruna – 4 kopce s top výhľadmi (11 131)
  2. Test: Kellys Hacker 90 – XC topka slovenskej produkcie (10 141)
  3. 216 km a 5 800 m v Malej Fatre – domáca pocta Salzkammergut Trophy (9 745)
  4. Novinka: Kellys pracuje na novom materiáli (7 516)
  5. Vortex platničky - lepšia alternatíva? (6 546)
  6. Test: Orbea OIZ H10 – keď XC naberie nový význam (5 396)
  7. Test: Lezyne Flow Storage cage – šikovný košík, ktorý unesie všetko potrebné (5 273)
  8. Najkrajšie stúpania – Huty alebo hranica medzi Oravou a Liptovom (5 065)
  9. Zoznámte sa, značka Wahoo a ich top cyklopočítač ELEMNT ROAM (4 999)
  10. GERLACHING – my sme to dali na Dulickom kopci (4 725)