Najnovšie články z kategórie Sezona 2020

Test: Tufo Thundero – gravel plášť, ktorý príjemne prekvapil

Otázka výberu gravel pneumatík je v mojom prípade jasná a je to snáď vidieť v chválospevoch, ktoré odo mňa zožali GravelKing-y. Je preto na mieste sa báť mi poslať na test nejakú inú značku, nakoľko som evidentne zaujatý. A predsa to spravili.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR s WeLoveCycling - aký bol tento ročník

Prvá polovica roka 2020 bola ovplyvnená pandémiou a obmedzeniami, ktoré nám priniesla. Väčšina z nás sa však snažila pripravovať aspoň individuálne a aj počas karantény zlepšovať svoju kondíciu.
Test: Lezyne ebike Macro Drive 1000 -  a bolo svetlo

Test: Lezyne ebike Macro Drive 1000 - a bolo svetlo

Každé svetlo, ktoré som doteraz vyskúšal, malo jednu veľkú nevýhodu, a to životnosť batérie. Prečo však nevyužiť batériu ebiku a mať poruke možnosť svietiť si na trail pokojne aj celú noc?
Reportáž: ŠKODA MTB maratón Rajecké Teplice – podmienky len pre odvážnych

Posledný septembrový víkend sa konalo záverečné kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2020, konkrétne išlo o podujatie v Rajeckých Tepliciach. Na výber mali účastníci už tradične tri rôzne dĺžky a náročnosti trasy.
Reportáž: 2. kolo Hornonitrianskej enduro série - znova na blate

Druhé kolo sa konalo posledný septembrový víkend vo Veľkej Lehôtke na miestnych trailoch. Znova, ako je zvykom, som tréning v sobotu nestíhal, na trailoch nikdy nejazdil, takže príprava prebehla presne podľa mojich predstáv.
V sychravom počasí komfortne – jesenné oblečenie Sportful

Rozdiel v teplotách v rámci dňa kolíše, občas už je mokro a aj keď svieti slnko, vietor vie byť pekne studený. Vďaka kúskom oblečenia od Sportful si jeseň napriek tomu užijete.
Reportáž: VKT 24 h Kellys Bikepark Kálnica – Jožin z bažin

Vyskúšať 24 h som chcel už pekných pár rokov. Naposledy som mal zlomenú kľúčnu kosť, tento rok prišla „korona“. Nabudúce priletí ET mimozemšťan?
Tip na výlet: Muránska planina – oči, ktoré vidia krásu

Hoci sa nám leto už skončilo, netreba zúfať, snáď sa ešte dočkáme pokračovania babieho leta, čo sú tie najpríjemnejšie dni na jazdenie.
Reportáž: Škola jazdy a techniky v MTBIKER  –  čo všetko sme sa v roku 2020 naučili

Reportáž: Škola jazdy a techniky v MTBIKER – čo všetko sme sa v roku 2020 naučili

O tom, že trénovanie techniky na bicykli nie je vôbec jednoduchou záležitosťou, nemusíme vôbec diskutovať. Tak ako v minulom roku, tak aj tento rok ste sa mohli zlepšiť počas Školy jazdy v MTBIKER centre.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana - finálová bodka v Červenom Kláštore

Detská Tour štartovala ako jedno z prvých športových podujatí na Slovenku po uvoľnení opatrení tento rok v júni. A vyzerá to tak, že stihla svoje záverečné 6. kolo presne pred ďalšími obmedzeniami.
GERLACHING - liter ionťáku stačil

V sobotu 18. júla 2020 pršalo prakticky celý deň, okrem zjedenia časti pečeného prasaťa na kolaudácii u suseda som nič poriadne neurobil.
Reportáž: Gajarský Kovian – ťažká rovinka, ktorá potrápi

Pretekárska sezóna sa ledva začala a už nám aj pomaly končí. Gajarský Kovian tak bol pre mňa jednou z posledných možností kvalitného vybláznenia sa a zlepšenia minuloročného času.