Unboxing: Rock Machine Blizz CRB 70-29 - pohľad zBLIZZka

Obľúbený HT model od našich susedov sa dočkal pokračovania. My vám predvedieme jeho druhé najvyššie prevedenie.

Model Blizz sa teší obľube a je to vyhľadávaná alternatíva pri záujme o HT karbónový bicykel. Nad modelom s číslom 70 v názve stojí ešte 90-tka na sade Shimano XT, kde nájdete 12 rýchlostí a vidlicu SID Ultimate v krásnej retro modrej farbe. Pod ním je viac trailovo zameraný variant 50 s teleskopkou, väčším zdvihom a širším obutím a ako základ je tu model 30. Zmenu vidieť aj v použitom lakovaní, subjektívne pekná je práve táto matná modrá farba a super vyzerá aj matná zelená na 50-tke.

Špecifikácia a geometria

Unboxing

Začíname klasicky krabicou. Podľa nápisu si domyslíme, že značka funguje od r. 1994. Chválime použitie papiera ako ochranného materiálu rámu namiesto igelitu.

Rám je z karbónu, zaujímavo vyzerá jeho tvarovanie. Karbón je v tomto ohľade výborný materiál, viete ho tvarovať tak, aby bol v určitých smeroch tuhý a v iných zase pružil.

Precízne je zabalená aj 12-pastorková kazeta Shimano SLX s rozsahom 10-51 zubov. Kolesá vo veľkosti 29 tvoria náboje Shimano SLX a ráfiky WTB. Obuté máme plášte WTB Nineline TCS Light/Fast Rolling, 29x2,25 s modernými hnedými bokmi.

Sedlovka, predstavec a riadidlá od Race Face sú z hliníka, hlavové zloženie FSA. Sedlo WTB Volt Sport.

Okrem zadného prehadzovača, ktorý je XT, tu máme kompletné SLX. Kto raz vlastnil 1x12 zistil, že okrem ľahšej údržby je návykový aj čistý dizajn takéhoto prevedenia.

Shimano to vie a páčky bŕzd vyzerajú viac než dobre, pri dotyku pocítite kvalitné spracovanie a príjemný chod. Kotúče tu máme 180/160 mm.

Vidlica Rock Shox SID so 120 mm je v decentnej čiernej. Nechýba remote lockout, takže vo výjazdoch nič nebráni tomu, aby ste ostatným ukázali chrbát.

Prekvapila nás hmotnosť...nie celkovým údajom, ten je slušný, ale že sa líši od tej udávanej výrobcom. Prevážili sme viackrát a s rovnakým výsledkom. Ale veľa z vás už vie, že údaje na stránkach výrobcov treba brať vždy s rezervou.

Veľkosti

Vyrábajú sa 3 veľkosti. Podľa ich konfigurátora je model M asi do 175 cm, od 185 cm naskakuje odporúčaná veľkosť XL.

Cena a dostupnosť

Cena daného modelu je 2 199 €. Tento bicykel nájdete aj v našom MTBIKER shope, kde sú aj ďalšie verzie Rock Machine Blizz pre rok 2020.

Využi služby MTBIKER centra - Bikefitting a doručenie bicykla

V našom MTBIKER centre máme profesionálne vybavenie pre nastavovanie a optimalizáciu posedu s názvom Bikefitting. Ide o službu, ktorá na základe individuálnych fyziologických daností každého jazdca určí správne nastavenie posedu. V prípade, že sa rozhodneš využiť túto službu, detailné informácie o spôsobe objednania, druhoch merania, cenách a zľavách až do výšky 100% nájdeš v sekcii Bikefitting na tomto odkaze.

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v MTBIKER centre, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v MTBIKER centre s poskladaním a garančným servisom zdarma. Pri cene bicykla nad 1 000 € môžeš využiť možnosť nášho bezplatného doručenia k tebe domov. Viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze.