Test: Superior Team XF 29 Issue – tá správna hračka pre veľké deti?

Test: Superior Team XF 29 Issue – tá správna hračka pre veľké deti?

thumb_up30thumb_down 46 komentárov

Micequal 14.12.2020 18 fotografií   Sezona 2021 Bicykel Trail Horsky Bike Horska Cyklistika Test Superior

Vyskúšať nový bike je vždy pre mňa taký malý sviatok a tento pocit sa razom znásobí, keď ide o model z hornej polovice ponuky. Čím sa teda Superior snaží osloviť pri svojich top strojoch?

 

Motto #Alwaysrace ma hnalo dopredu, už keď som na začiatku sezóny strávil na cesťáku X-Road Team Issue niekoľko týždňov. Ako som v úvode jeho testu spomínal, v Kopřivnici majú oveľa bližšie k lesu ako na cesty a o to viac ma teší, že bike, ktorý som mal vtedy v hľadáčiku, dnes môžem ešte vo vylepšenej verzii popreháňať po domácich overených trasách. A že je to veru kúsok vynikajúco vybavený, potvrdzuje aj fakt, že sa od top špecifikácie stroja, ktorý brázdi okruhy svetového pohára, líši len v niekoľkých drobných detailoch.

Okrem tohto modelu špička v ponuke obsahuje ešte jeden vybavenejší kúsok v podobe modelu Issue R. Jadro komponentov XFka s prívlastkom Elite tvoria populárne komponenty Shimano XT, takže len ťažko sa aj o tomto biku hovorí ako o nižšej verzii. Zámer je teda jasný – ponúknuť bike, ktorý sa v žiadnom prípade nebude hanbiť na pretekárskych tratiach, ale na druhej strane poskytne poriadnu dávku zábavy pri každodennom jazdení, kedy sa snažíte prekonať len samých seba.



Rám ako základ všetkého


Model pre sezónu 2021 je postavený na ráme s rovnakým označením ako jeho predchodca z minulého roku, vyrobený z High Modulus Carbon, pre dosiahnutie čo najnižšej hmotnosti pri zachovaní vysokej tuhosti. Čierna farba dáva tušiť, že tímové stroje naháňajú každý gram a tak sa farebný lak považuje za zbytočnú záťaž. Povrch je prekrytý len ochranným lakom, cez ktorý presvitajú prekladané vrstvy karbónu, čím dosiahli celkovú hmotnosť rámu len 1 717 gramov. Štíhle línie pri pohľade zboku zas prepájajú celkový dizajn značky, kde hlavne spodná rámová rúrka je výrazne sploštená. Zaujímavé je, že stále sa našlo miesto pre dva košíky,čo je pri celoodpružených bicykloch celkom raritné. Ručička na váhe sa pri tomto biku vo veľkosti M, bez pedálov a na bezdušákoch, zastavila na rovných 11 kilogramoch.



Progresívna geometria ladí s najnovším trendom, takže nízky 68-stupňový hlavový uhol, 74,5 -stupňový uhol sedlovej rúrky a krátke 430 milimetrové reťazové vzpery podčiarkujú jeho zameranie na pretekársky posed jazdca a agilitu bicykla v teréne. O hladký chod bezkĺbovej zadnej stavby po celej 100 milimetrovej dráhe sa stará tlmič DT SWISS R232, ktorý sa k zvyšku bicykla pripája systémom Zeropivot. Prepínanie medzi tromi jazdnými režimami je riešené páčkou na volante, kde kabeláž je pekne schovaná v ráme bicykla.



Pohybom páčky sa spolu s tlmičom mení aj režim prednej vidlice DT SWISS F232. Ako v prípade tlmiča, aj vidlica je novinkou tejto sezóny pre XC nasadenie, kedy sa švajčiarski inžinieri snažili o excelentnú tuhosť pri brzdení, s dôrazom na čo najnižšiu hmotnosť. A ozaj, vidlica nie je osadená naopak, to len prepojenie vonkajších nôh je orientované dopredu, nie tak ako sme boli doteraz u tohto výrobcu zvyknutí.



Pohon je v réžii ultraľahkých karbónových kľúk RaceFace Next SL s 34 zubovým prevodníkom, prepojených s 12 rýchlostnou XT kazetou s rozsahom 10-51 zubov a reťazou rovnakého modelového radu. Okrem kolies je práve reťaz a kazeta tým, čo odlišuje dva modely Issue a Issue R. Radenie je záležitosťou Shimano XTR, kde samozrejmosťou je radiaca páčka uchytená na brzdovú páku s možnosťou nastavenie pozície, ktorá vám najviac sadne pre rýchle a bezproblémové radenie. Rozbehnutý bike udržia na uzde brzdy Shimano XTR, ktoré sa ochotne zahryznú do 160-tkových IceTech kotúčov, aby zastavili kolesá DT SWISS XM 1700 Spline DB30 obuté do bezdušákov Schwalbe Racing Ralph Addix Speed vzadu a Racing Ray Addix Speedgrip vpredu.



Celkový imidž už dotvárajú komponenty vlastnej výroby s označením ONE1 ako krátky hliníkový predstavec a karbónový volant so šírkou 760 milimetrov. Tomuto kokpitu sekunduje teleskopická sedlovka CrankBrothers, samozrejme ovládaná z volantu ukrytou kabelážou, ktorá nesie sedlo Fizik Antares R5.



Poďme sa hrať... alebo pretekať?


S mojimi 180 centimetrami som ako vždy na pomedzí veľkostí M a L. Mal som možnosť si vybrať a Mko bola správna voľba, ktorá mi umožnila priam turistický posed, ktorý oceníte hlavne pri extrémne dlhých trasách a nekonečných hodinách strávených v sedle. Ak by som holdoval krátkym a rýchlym švihom, lepšou voľbou by bola veľkosť L. Ak sa ale znovu vrátim na začiatok alebo k testu cestného modelu X-Road, tak aj tu musím len potvrdiť, že tento bicykel vyladili so zámerom poskytnúť človeku radosť z jazdy, či už pri tréningu alebo na pretekoch, na okruhu alebo na dlhej maratónskej trati. A mysleli pritom takmer na každý detail.

Keď teda opomeniem búchanie kabeláže vo vnútri rámu, ktoré sa dá jednoducho riešiť, tak vychytávky ako kľúč na povolenie pevných osí uchytený v zadnej oske, vodítko reťaze nad prevodníkom, ochranná fólia na spodnej rámovej rúrke alebo Block Lock systém v hlavovom zložení, ktorý je neviditeľný a pritom bráni poškodeniu rámu volantom pri prípadnom páde, sú tie maličkosti, ktoré určite potešia. Zvlášť, keď sa nachádzajú na "projazdecko" orientovanom stroji, ako je tento. Myslím tým v prvom rade nízku hmotnosť a celkovú tuhosť rámu a pohybového ústrojenstva, ktoré uľahčujú hlavne jazdu smerom hore a krátky predstavec, ostrejší hlavový uhol, teleskopka, širšie ráfiky, ktoré zrýchlia jazdu smerom dole. O prejave komponentov z rady XTR snáď ani nie je treba vykladať akékoľvek superlatívy, len spomeniem, že brzdy sa nepodarilo prehriať ani dolu zjazdovkou.



Vertikálne umiestnený tlmič je chránený pred nepriazňou počasia a aj vidlica má dodatočné krytky, ktoré zabraňujú preniknutiu nečistôt dovnútra. Pár výjazdov som síce musel absolvovať s pumpou, kým som pruženie vyladil, ale potom všetko šliapalo ako švajčiarske hodinky. Zvlášť sa mi páčila extrémne rýchla odozva zamykania a možnosť jedným ťahom preladiť z úplne zamknutého na úplne odomknuté pruženie a preskočiť tak v prípade potreby strednú polohu.



Spoločné výjazdy prebiehali v podmienkach, ktoré snáď nikto nemá rád a pravidelne ma oberajú o sily aj na pretekoch, tak možno aj preto celkové nastavenie zabralo viac času, ako obvykle. Po výdatných jesenných dažďoch sa dosť ťažko skúša aj brzdná sila, nakoľko je jazdec limitovaný priľnavosťou pneumatík. Tým nechcem v žiadnom prípade tvrdiť, že grip bol nedostatočný kvôli obutiu, veď pneumatiku, ktorá si poradí s kameňmi pokrytými blatíčkom a lístím ako za sucha, ešte nevymysleli. Nakoniec to všetko dobre dopadlo a pádom sme sa úspešne vyhli.



V skutočne ťažkých podmienkach spoľahlivo fungovalo aj pohybové ústrojenstvo a keďže som sa sústredil hlavne na jazdu hore, podarilo sa nám za tých pár dní nastúpať niekoľko tisíc výškových metrov. Tam už človek cíti nízku hmotnosť a dobrú odozvu na šliapnutie do pedálov, ktorá ho ženie k vrcholu vo vysokých otáčkach. Tridsaťštyri zubov na prevodníku je tak akurát na nahánanie svojho cieľa v počte nastúpaných výškových metrov takto ku koncu sezóny, takže v kombinácii so zlým počasím som jazdil rovnaké stúpania aj niekoľkokrát. Pocitovo nebolo cítiť malinkú nadváhu oproti môjmu hardtailu a bolo to vidieť aj na podobných časoch. V hladších pasážach sa aj tento bike predsa ľahko stlačením páčky zmenil na hardtail a keď pod kolesami začali pribúdať prekážky, pohybom rovnakej páčky začala hlavne zadná stavba kopírovať terén, aby udražala čo najväčsí možný kontakt s podkladom.

Zbytočné pohupovanie sa však nekonalo, takže ani žiadna dodatočná strata energie, ktorá by pri určení tohto bicykla mohla vo finále spôsobovať straty drahocenných sekúnd. Úplne otvorený režim je už na jazdu smerom hore na mojich lokálnych terénoch príliš mäkký, uživil by sa snáď len pri stúpaní na Zelené pleso alebo podobných technických lahôdkach. Naproti tomu boli teda zjazdy výrazne opatrnejšie, ale na úsekoch, kde nešlo vyslovene o život, som si jazdu na 100% užíval. Široké ráfiky a krátky predstavec a citlivé pruženie v otvorenom režime rozhodne prispeli k stabilite a k obratnosti tohto stroja v technických úsekoch.

Plusy


  • Praktické detaily ako ochranná fólia na spodnej rámovej rúrke
  • BlockLock systém
  • Integrovaný kľúč na povolenie pevných osiek
  • Vyladená výbava
  • Nízka hmotnosť


Mínusy


  • Búchajúca kabeláž




Ako je to teda s tou hračkou?


Superior sa ako kvalitný výrobca dostáva do povedomia čoraz širšej cyklistickej verejnosti hlavne v oblasti horského bicyklovania, dôkazom čoho je aj u nás v okolí Trenčína stále sa rozvíjajúca „SUPkultúra“. S jedným z jazdcov, ktorý už niekoľko rokov sedlá svojho SUPa, som mal možnosť absolvovať výjazd na Inovec na východ slnka, kde som si všímal jeho jazdný prejav. Aj po stovkách hodín strávených v sedle takto ku koncu sezóny je stále na ňom vidieť, že si užíva každý moment, ktorý trávi so svojím bicyklom a doslova sa s ním jazdou v lese hrá. To je presne to, čo nám jazda na bicykli prinášať má, aj keď práve táto hračka s odporúčanou MOC na úrovni 5 999 € určite nebude dostupná pre každého. Viac detailov k testovanému modelu a kompletnú ponuku bicyklov môžete nájsť na stránke výrobcu Superior.

Fotogaléria k článku

 

Testy a predstavenia produktov sa realizujú s produktami a materiálmi zapožičanými od dovozcu danej značky alebo z MTBIKER shopu. Ich obsah a záver je subjektívnym názorom autora.

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Komentáre

Rihaypeter 14.12.2020 (14:10)

thumb_up3thumb_down


pekne napisane aj pekny bike, opticky ma rusi jedine - ten lockout na rajdoch, to vyzera ako preve Shimano SIS zo zaciatku 90. rokov

 
andrew87 Rihaypeter 14.12.2020 (14:43)

thumb_up0thumb_down


neveril by si ako dobre sa to ovlada

 
Rihaypeter andrew87 14.12.2020 (14:53)

thumb_up1thumb_down


Ale kludne veril, ale dizajner zaspal na vavrinoch 😉

 
Rihaypeter 14.12.2020 (15:53)

thumb_up2thumb_down


Zase bajk je to pekny, na to sa neda nic povedat, ale skor Superior za 6litrov je fail, nie kolesa, to je ako Kellys (nie ze by som proti nim nieco mal, sam som od nich jazdil bajky) , ale investivat 6.000€ asi do inej znacky ako SUP

 
zomg Rihaypeter 14.12.2020 (18:37)

thumb_up2thumb_down


Cena pride aj mne prestrelena, hlavne ked sa bavime o lokalnej znacke. Ako lepsia volba mi pride 2021 Scalpel Carbon 2, ktory je o 800 eur lacnejsi, lepsie osadeny a k tomu ... no ... je to Cannondale.

 
jachmel Rihaypeter 15.12.2020 (06:38)

thumb_up0thumb_down


Kellys jazdi svetaky?

 
vmikusik jachmel 15.12.2020 (09:04)

thumb_up1thumb_down


Tak sveťák je len formou marketingu. Potrebuješ hlavne peniaze na špičkového jazdca a na chod tímu. Alebo si myslíš, že ak by MVDP vymenil Canyoun za Kellys, tak by sa prepadol do stredu poľa?

 
jachmel vmikusik 15.12.2020 (12:40)

thumb_up0thumb_down


Na svetaku vidis minimalne to kto jazdi ake bomby na tratiach, ktore su miestami uz viac enduro ako XC. Mozes si to porovnat so svojim jazdenim a mat istotu, ze to vydrzi. Nemyslim si, ze je to iba marketing. Je to aj realna skusenost.

 
vmikusik jachmel 15.12.2020 (13:49)

thumb_up0thumb_down


To nespochybňujem, ale reálnu skúsenosť vieš získať aj lacnejšie ako financovaním profi teamu.
Okrem toho ak sa vývoj veľmi prispôsobuje profíkom, tak pre niektorých hobíkov to môže byť aj na škodu. Príkladom buď malý stack niektorých modelov. Tiež hobík môže obetovať trochu rýchlosti do kopca za viac istoty v zjazde.

 
vmikusik Rihaypeter 15.12.2020 (09:12)

thumb_up2thumb_down


Nechápem tu naivnú predstavu o cenách. Ak je na biku osadené XTR a vidla za 1000+ tak proste nemôže byť lacný, bez ohľadu na značku. Ak chem TOP bike, asi by som u týchto značiek nelovil, ale ak chcem pomer cena/osadene, tak Kellys dokáže pri niektorých modeloch konkurovať aj Canyonu.

 
fleury vmikusik 15.12.2020 (11:32)

thumb_up0thumb_down


pri ktorom konkretne? lebo podla mna ani pri jednom.

 
vmikusik fleury 15.12.2020 (12:04)

thumb_up0thumb_down


Hľadal som HT okolo 1500 a ak porovnáš GC8(1400 + 50 doprava) s Gate 90(1500), tak ten Kellys je osadený lepšie. A ako VIP by som naň pravdepodobne dostal ešte 10% zľavu pri objednávke(ako som nakoniec dostal pri inom biku) čo by z toho spravilo 1350. Argument, že GC8 má 34mm FOX vidlu neobstojí, lebo je to len Rhythm, ktorá mi proti Reconu Gold nedáva žiadnu výhodu ani v chode ani v tuhosti a ako bonus je dostupnejší a lacnejší servis RS vidlíc proti Foxu.

 
zomg vmikusik 15.12.2020 (12:27)

thumb_up0thumb_down


Servis Fox sa odporuca kazdych 125h, servis Rock Shox kazdych 50h a kazdych 200h. Cize za 250h sa rozoberie Fox 2x a Rock Shox 5x. Nejak mi to nevychadza s tou cenou ...

 
vmikusik zomg 15.12.2020 (13:36)

thumb_up0thumb_down


Neviem kde berieš tie údaje, lebo podľa tohto máš vo FOXe meniť olej každých 30 hodín a každých 100 hodín je servis tlmenia. Čo je polovica oproti RS po roku 2017.
https://www.ridefox.com/fox_tech_center/owners_manuals/013/Content/Service_Intervals.html
Ja servisujem mimo sezóny. Nedržím presný servisný plán čo je u mňa cca 100 hodín na MTB. Fox má na Slovensku jediné autorizované servisné stredisko a cena za servis je 80, lebo pri každom servise menia guferá a nejaké ďalšie veci + tam musím vidlu poslať kuriérom. Autorizovaný RS servis mám po ceste do práce. Základný servis s výmenou oleja stojí 25 a vidlu si vyberiem na druhy pracovný deň. Guferá udržujem čísté a nemazané, takže v pohode vydržia 5 sezón.

 
zomg vmikusik 15.12.2020 (14:01)

thumb_up0thumb_down


Na spodku danej stranky je "Copyright © 2012", to bude pre nejake velmi stare tlmenie. Z tadeto mam 125 hodin: https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=1081#serviceintervals

 
vmikusik zomg 15.12.2020 (14:29)

thumb_up0thumb_down


No toto mi naservíroval google. Ale moja FOXka je ešte 2011 a prežila bez ujmi aj značne dlhšie intervaly ako tam bolo uvedené. Teraz idem po rokoch na RS(zatiaľ bola len na manželkinom biku). A nebojím sa ani že by nová vidla nedala sezónu bez servisu. No a servis tlmenia je stále 125 vs 200 v neprospech FOXu. Tiež ako som už písal vyššie cena a dostupnosť servisov v mojom okolí hrá v prospech RS. Ale len na základe značky vidly som bike nevyberal. Bol to skôr argument ak boli ostatné parametre vyrovnané. A proti Canyonu hral v mojom prípade aj PF stred.

 
zomg vmikusik 15.12.2020 (16:26)

thumb_up0thumb_down


Pozeram, ze ste z Nitry, kde tam chodite do servisu vidly prosim Vas? Na dvoch bikoch mam Rock Shox, na tretom Fox a teda nie vzdy mam cestu do MTBiker, tak by som skusil nieco blizsie.

 
vmikusik zomg 15.12.2020 (16:55)

thumb_up0thumb_down


Dolomitybike je autorizovaný servis pre značku RS v Nitre. Pre mňa je tam výhod aj rýchlosť ak nie je zrovná predsezónny navaľ do servisu, tak vidlu mám na druhý deň pripravenú.

 
andrew87 14.12.2020 (12:30)

thumb_up1thumb_down


Super recenzia Vlastnim podobny model (Team XF Elite rok 2020). Na moju vysku 178 cm mam velkost L (bohuzial nebolo na vyber) ale velmi lahko sa to dalo doladit kratsim predstavcom s pozitivnym uhlom. Inak suhlasim s tebou ze uplne odomknuta poloha tlmenia je do kopca uz moc a niekedy to dost kolise. Stredna je tak akurat a uplne odomykam tlmenie az pri zjazdoch. Co sa mi paci pri modeloch 2021 je ze konecne dali boost aj dopredu a otocili prednu vidlicu.

 
jachmel 14.12.2020 (12:56)

thumb_up0thumb_down


Vertikalne umiestneny tlmic?

 
Micequal jachmel 14.12.2020 (13:39)

thumb_up1thumb_down


Samozrejme horizontálne, hlava jedno myslí a druhé napíše 😅

 
Davac Micequal 14.12.2020 (21:45)

thumb_up0thumb_down


Sa mi paci, ze chybicku beries sa humorom.

 
semiro 14.12.2020 (15:49)

thumb_up0thumb_down


Toto ma byt test, alebo PR clanok? Sak v podstate si iba opisal produktovy list. A kolesa DT XM 1700 na bajku za 6 litrov je riadny fail.

 
vlastoch semiro 14.12.2020 (16:33)

thumb_up0thumb_down


ktovie co autor testoval ... pise o issue, do linku da elite, o vybave pise z issue, hmotnost udava z elite ...

 
zomg 14.12.2020 (18:19)

thumb_up0thumb_down


"Keď teda opomeniem búchanie kabeláže vo vnútri rámu, ktoré sa dá jednoducho riešiť" -- Toto je vyrobna vada, ci feature? Ako sa to riesi?

 
TTBiker zomg 14.12.2020 (18:44)

thumb_up0thumb_down


Natlačíš do rámu montážnu penu.....

 
zomg TTBiker 14.12.2020 (18:46)

thumb_up0thumb_down


To je asi zart, ci?

 
TTBiker zomg 14.12.2020 (19:02)

thumb_up0thumb_down


Hej,samozrejme žart...Ale to by pomohlo určite....

 
Rihaypeter TTBiker 14.12.2020 (19:04)

thumb_up0thumb_down


To pomoze 2 x.. prvy a posledny 😂

 
TTBiker Rihaypeter 14.12.2020 (19:23)

thumb_up0thumb_down


Asi tak,ale ked budeš meniť kabeláž,naleješ rozpúšťadlo a postup môžeš zopakovať...

 
martinc zomg 14.12.2020 (18:47)

thumb_up1thumb_down


Riesi sa to jednoducho, spolu s poriadnou ochranou pod retaz bike vyrazne stichne.

https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/bowdeny-a-lanka/bowdeny/jagwire-internal-housing-damper.html

 
peter19800 martinc 14.12.2020 (19:33)

thumb_up3thumb_down


Jasné, bike za 6ku a doma dorobíš 🙂

 
PaloBB peter19800 14.12.2020 (19:57)

thumb_up-1thumb_down


Tiez mi to pripada ako zart...

 
vmikusik PaloBB 15.12.2020 (06:11)

thumb_up0thumb_down


Žiaľ podľa recenzii má tento problém aj Canyon minimálne pri modely Exceed. Gramy sa šetria tam kde to ocení len pár ľudí a bežný hobík skončí pri DIY.

 
PaloBB vmikusik 15.12.2020 (12:16)

thumb_up2thumb_down


Tak na Exceede jazdim uz druhu sezonu a nic v rame nebucha, ale mozno mam len stastie

 
vmikusik PaloBB 15.12.2020 (13:51)

thumb_up0thumb_down


Ja som teraz vyberal bike a pozeral som recenzie pre modelový rok 2021, čo je nový rám. A vo viacerých spomínali búchanie kabeláže. Mimo iného aj v tej na MtBiker https://www.mtbiker.sk/clanky/123352/test-canyon-exceed-cfr-team-xco-raketa-pre-tych-najnarocnejsich.html

 
vmikusik peter19800 15.12.2020 (06:34)

thumb_up0thumb_down


Viď môj koment nižšie. SUP nie je jediný kto naháňa gramy tam kde to väčšina Hobíkov neocení.

 
phercek zomg 14.12.2020 (21:34)

thumb_up1thumb_down


Kable vedene vnutrom ramu su nepodarok same o sebe. Je to nocna mora udrzby.

 
jachmel phercek 15.12.2020 (14:33)

thumb_up0thumb_down


Nestras ludi len preto, ze ty to nevies robit. Ak vies ako nato, nie je v tom ziaden rozdiel.

 
phercek jachmel 17.12.2020 (10:39)

thumb_up0thumb_down


Su v tom minimalne tri podstatne rozdiely:

* utrafit kabel vo nutri trubky (aby vyliezol spravnym otvorm) je nekedy problematicke (urcite ovela tazie ako prilozit ho k uchytom a prichytit ziperkami)

* ak sa jedna o hydraulicke brzdy tak musis odpojit packu alebo strmen od zvysku brzdy a to nasledne znamena aj odvzdusnovanie

* nemusis riesit specialne navleky alebo make bowdeny, aby to nehrkalo

 
jachmel phercek 17.12.2020 (11:42)

thumb_up0thumb_down


Ano, len ja v tom nevidim ziadnu nocnu moru, iba bezne servisne ukony. Kto nevie taky zaklad ako odvzdusnit brzdu, ide do servisu a tam si uz poradia aj s vnutornou kabelazou. Navyse vonkajskom vedena brzda ti nezaruci, ze nebudes musiet nikdy odvzdusnovat.

 
cabastefan 15.12.2020 (08:05)

thumb_up0thumb_down


Zaujímavo sa posunul bike trh,
1. 8t-10t.€, axs, 1200g kolesa
2. 8t.€ xtr alebo xx1 1500g kolesa
3. 6t.€ xt, gx 1800g kolesa

Väčšina populácie si v takýchto cenách vyberá už auto.
Popri tom u sram pod gx by som nešiel kým u SH ešte SLX sa dá, uvidíme aké ceny prídu s elektrickou 12s Shimano sadou teoreticky mech. Xt by mohlo ešte zlacniet

 
LOCHNESS 15.12.2020 (15:29)

thumb_up0thumb_down


za 6000 € radšej niečo iné..a tie kolesá🤔

 
Bednarlukas 17.12.2020 (23:10)

thumb_up0thumb_down


Bike vyzerá byť dobre osadený, som zvedavý na pretekárske dojmy z tohto kúsku.

 
Riki_the_kid 17.12.2020 (23:35)

thumb_up0thumb_down


Na bajk za 6 tis. EUR by som čakal prísnejší test, pripadne aj nejaké návrhy na možné vylepšenie. Veď je asi jasné že za tú cenu to musí jazdiť parádne, ale nič nie je dokonalosť sama 😃 navyše keď ide skôr o lokálnu značku, kde je zahraničných testov ako šafranu

 
jano1982 19.12.2020 (20:27)

thumb_up0thumb_down


SUPy sa mi celkom páčia len ma dost prekvapilo, že za 6000€ má kolesa aké má. To už tam mohli dať 1500... no ale na druhej strane XTR šalter, radenie a hlavne brzdy ... biky na novú sezónu nám podrazili, zvykajme si, nič neobvyklé

 
Pridaj komentár
keyboard_arrow_up