Unboxing: Pinarello PRINCE FX disk 2021 -  prezlečený top model

Unboxing: Pinarello PRINCE FX disk 2021 - prezlečený top model

1258 komentárov

redakcia 31.10.2020 48 fotografií   Sezona 2021 2021 Unboxing Pinarello Cestny Bike Cestna Cyklistika

Najnovšie technológie značky Pinarello z topky F12 prenesené na model PRINCE, vďaka čomu si svet vysnívaných bicyklov užije ešte viac znalých cyklistov.

 

Tento článok odporúčame otvárať s tým, že si vychutnáte pekný stroj a netreba sa vopred nadychovať k tomu, ako naložíte značke za cenu. Pinarello nie je pre každého, je to ako oblečenie od módneho návrhára. Samozrejmá je kvalita, dizajn a technológie, ale zároveň je to vec emócií, sympatií a splnených snov.

Model PRINCE má za úlohu ponúkať geometriu a technológie top modelu v dostupnejšom kabáte. Cyklista takto dostáva príležitosť vstúpiť do sveta značky, ktorá je poslednú dekádu najúspešnejšia na najprestížnejšom cyklistickom poli, na TDF. Takže ak nejaké Pinarello vlastníte, pri jazde na ňom na sekundu privriete oči a už v predstavách útočíte na žltý dres, za hlavou počujete televízne vrtuľníky .

Špecifikácia




Unboxing


Krabica ako každá druhá, špeciálne je miesto, odkiaľ k nám s medzizastávkou docestoval jej obsah. Sever Talianska je ideálna oblasť na jazdenie a prípadnú návštevu firemných showroomov viacerých svetových talianskych cykloznačiek.



Značka Pinarello si potrpí na individuálny prístup, preto aj na ich webe nenájdete finálnu ponuku kompletných bicyklov. Je to skôr výkladná skriňa, ktorá vám ukáže smer, finálnu cestu si vyberiete už sami.



Kompletizácii predchádza odstránenie obalov, ktoré chránia cenný obsah krabice.



Potrebné súčiastky, podložky a šróby našli miesto v obrandovanom vrecúšku, takže sa vám ani neskôr nič nestratí. Čím vyhráva SRAM nad Shimanom, je určite balenie ich komponentov.



Poďme sa bližšie pozrieť na rám. Ako sme spomínali v úvode, jedná sa o rám vychádzajúci z topky F12. Najvyšší model je vyrobený z karbónu od značky Torayca s označením T1100, čo je považovaný za aktuálny technologický strop. Model PRINCE FX je z karbónu T900, model PRINCE z T700. Takmer identické vlastnosti, len pár gramov navyše.



TiCR v názve modelu znamená kompletné vedenie káblov vnútrom rámu. Jedná sa o aerodynamiku, dizajn a aj praktickosť pri údržbe. Jediné miesto, kde na vás káble vykuknú, je pri napájaní diskových kotúčových bŕzd. V tomto prípade tu nemáme ani kábliky elektronického radenia, takto na bezdrôtovom SRAMe to všetko pôsobí ešte uhladenejším dojmom.



Špeciálne tvarovaná vidlica ONDA, vrátane aero zakončenia FORK FLAP, zaručí lepšie obtekanie vzduchu, filtrovanie nárazov a v prípade kotúčového variantu dostatočnú tuhosť, aby ani pri jazde zo sedla kotúče bŕzd necinkali.



Brzdy sú uchytené priamo spôsobom flat mount, kotúče môžu mať až 160 mm.



Doplnky od vlastnej značky MOST sú detailne prispôsobené celku, hliníkový predstavec a riadidlá Tiger je možné doplniť držiakom iTiger na Garmin alebo Wahoo, zospodu viete upevniť GoPro alebo svetlo. Sedlovka je z karbónu, sedlo Lynx má moderný tvar krátkych sediel.



Karbónové kolesá Fulcrum Wind 40 sú vysoké 40 mm a sú dobrým kompromisom medzi robustnosťou kolies na každý deň a stále zaujímavou hmotnosťou pre nasadenie v pretekoch alebo pri lovení KOMov. Obuté tu máme plášte Vittoria Zaffiro v šírke 25 mm, podľa papierov rám znesie aj 28 mm, naživo tam vyzerá miesta ešte viacej.



K sade SRAM Force AXS stačí povedať, že to je vlastne sada RED v ľudovejšom kabáte, bezdrôtová ponuka prevodov 2x12 vám zaručí širší a jemnejšie odstupňovaný rozsah.



Tak ako ho vidíte na fotkách, navážených 8,56 kg vo veľkosti 545.



Zložený bicykel vo farbe Flash Sky sa môže paradoxne niekomu páčiť viac ako čierna F12tka, ktorá je tiež vystavená na predajni v poslednom kuse. Ak sa rozhodnete pre jeden alebo druhý, získavate unikátny stroj veľmi podobných vlastností.



Geometria




Cena a dostupnosť


Cena daného modelu je 8 199 €. Tento bicykel nájdete aj v našom MTBIKER shope.

Využi služby MTBIKER centra - Bikefitting a doručenie bicykla


V našom MTBIKER centre máme profesionálne vybavenie pre nastavovanie a optimalizáciu posedu s názvom Bikefitting. Ide o službu, ktorá na základe individuálnych fyziologických daností každého jazdca určí správne nastavenie posedu. V prípade, že sa rozhodneš využiť túto službu, detailné informácie o spôsobe objednania, druhoch merania, cenách a zľavách až do výšky 100 % nájdeš v sekcii Bikefitting na tomto odkaze.

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v MTBIKER centre, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v MTBIKER centre s poskladaním a garančným servisom zdarma. Pri cene bicykla nad 1 000 € môžeš využiť možnosť nášho bezplatného doručenia k tebe domov. Viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze.

Fotogaléria k článku

 

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Výber z produktov

Komentáre

milos21 31.10.2020 (11:36)

8


Budem za trola, k hmotnostiam sa bežne nevyjadrujem. Ale hádam kotúčové brzdy a AXS nerobia, že bez pedálov je ťažký ako MTB...

 
Leony 31.10.2020 (14:45)

5


8.6kg bez košíkov a pedálov, cena 8200eur. Nejak sa v tom začínam strácať

 
zihadlo 5 Leony 02.11.2020 (15:51)

1


teraz už je 1e /gram.. štandardom

 
Altitude_90_RSL 31.10.2020 (11:20)

2


Krásny. Grevil bajky vo veľkosti 56 či 58 plánujete naskladniť?

 
cepooo Altitude_90_RSL 31.10.2020 (19:32)

1


To jedine na osobnu poziadavku. Jeden 53 tam teraz je vystaveny.

 
jimmike 31.10.2020 (10:41)

1


nadhera 👍🏻

 
TomasGA 31.10.2020 (12:43)

1


PR musíte byť ale dávam hejt za tú cenu. Toto vážne? Ale ako sa hovorí kým je dopyt je aj ponuka. Ale vážne sorry to je mega cena....

 
cepooo TomasGA 31.10.2020 (19:33)

-7


Pri Pinarelle sa cena neriesi

 
TomasGA cepooo 31.10.2020 (19:39)

0


🙂 jo len som ostal troska prekvapený

 
Leony cepooo 01.11.2020 (08:24)

4


Takže ak bude stáť o rok 14000 a vážiť 10kg stále je to super lebo Pinarello? Dúfam že si to myslel aspoň čiastočne s nadsádzkou, ale ak takto zmýšľajú zákazníci Pinarella tak sa nedivím tým cenám

A Pinarello zďaleka nie je exkluzivita (možno len cenou), rámy sú Made in China. V tejto cene by som sa obzeral skôr po Cipollini, Sarto, atď.

 
tchurillo TomasGA 03.11.2020 (09:53)

2


Nie úplne rozumiem týmto komentom. Nikto nikoho nenúti to Pinarello kupovať. Keď ti to príde uletené, tak je tu x perfektných bajkov s oveľa lepším pomerom cena/kvalita. Zjavne to však svoju cieľovku má. To je ako vyplakávať na dealerstve Lamborghini, že za tie prachy by si mal 10 perfektných Golfov.

 
cepooo tchurillo 03.11.2020 (09:54)

0


Amen

 
mishox tchurillo 03.11.2020 (14:33)

2


Ludia sa skor cuduju preco platit za golfa cenu lamba 😉 ty co to robia to vedia a zvysku to moze byt nakoniec celkom jedno

 
zihadlo 5 31.10.2020 (13:08)

1


a moja storočná herka orbea je o pol kila lahšia s hlinikačmi kolami

 
TomasGA zihadlo 5 31.10.2020 (13:10)

1


Dnešné bajky su o dosť ťažšie a dosť drahšie 😀

 
Leony TomasGA 31.10.2020 (14:40)

2


No nekúp to

 
motopalic 31.10.2020 (14:05)

1


Tak ako chapem nekupim si bugatti ked na to nemam. Takze o cene nema zmysel .... A bicykel je to fajny, špecialitka....👍

 
Joe70 31.10.2020 (14:09)

1


Vedci zistili, že tak ako úzke pneumatiky ani nízka hmotnosť nie je tak dôležitá, ako sa cyklisti roky domnievali. Gramári samozrejme súhlasiť nebudú.

 
mishox Joe70 31.10.2020 (14:27)

0


Nuze daj link na tu studiu

 
Joe70 mishox 31.10.2020 (16:28)

-5


Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný, a preto sa nezobrazuje. Klikni sem ak si ho želáš napriek tomu zobraziť.
 
mishox Joe70 31.10.2020 (18:15)

0


Sak daj link na tu studiu o hmotnosti..

 
vlastoch Joe70 31.10.2020 (20:06)

0


blizia k 10kg ? vsak daj link na znackovy drahy 9,5kg cestak a lacny 7,5kg šunt ...

 
phercek vlastoch 03.11.2020 (14:49)

0


Tuto niekde v tomto vlakne boli na vyzvu vlastocha postnute linky na lacnejsie cestne bicykle s nizsou hmotnostou a teraz zmizli.
Boli zmazane lebo je to proti pravidlam fora alebo co sa stalo?

 
Habci phercek 05.11.2020 (10:08)

1


Ahoj, ano, komentár porušil pravidlá a preto bol odstránený/upravený: Citujem jedno z našich pravidel: https://www.mtbiker.sk/pravidla
Nechceme, aby boli komentáre, inzeráty, fotografie a príspevky vo fóre zneužívané na reklamu. Takýto obsah môže byť zmazaný.

 
lukkas71 31.10.2020 (16:14)

1


Dobry bike, moze byt az na cenu a taka malickost ako plaste, kvoli nim by som si ten bike nekupil, lebo to je taka mala neucta k zakaznikovi.

 
cepooo lukkas71 31.10.2020 (19:35)

0


Plaste ti na predajni vymenia a aj inak vyhoveju, ak je treba. Co zle plaste?

 
pedal 31.10.2020 (12:08)

0


Tiez si myslím ta vaha je mega

 
zihadlo 5 31.10.2020 (13:11)

0


čakal som od piny luxus vzhlad, to splnili do bodky, ale pri tej cenovke je to riadna kotva

 
Biker201 31.10.2020 (18:55)

0


Noo, tak napriklad tu 😉

 
jozeftimulak 31.10.2020 (19:46)

0


Veľmi pekný, až na pár detailov - tá sivá bozuľa nad prešmykačom, to je fakt nevkusné, ale za to môže Sram. Predstavec v tejto cenovej hladine mohol byť zakončený krajšie ako striebornými šrúbkami. No a ešte tie nápisy FORCE pôsobia tak lacno. Ale z diaľky ako celok, krása .

 
user_id 01.11.2020 (19:42)

0


Celkom by ma zaujimal profil (pohlavie, vek, pracovna pozicia, ako sa venuju cyklistike..) ludi, ktori kupuju bicykle s podobnymi astronomickymi cenovkami.

 
cepooo user_id 02.11.2020 (07:13)

2


Bohate vdovy, dedici a arabsky sejkovia

 
user_id cepooo 02.11.2020 (07:42)

2


Tym arabskym sejkom by som aj veril. Ved z Piestan do Hradka je co by kamenom dohodil .

 
milos21 user_id 02.11.2020 (08:23)

0


Keď už ste pritom, to je obchodná stratégia (všeobecne). Keď chceš viac predávať drahší tovar, musíš mať v ponuke aj pár veci prestrelených, hoc by sa ani nepredali. Podvedome potom človek vidí, že tie drahšie výrobky nie sú až také drahé. Bežná obchodná stratégia

 
MarosHe milos21 02.11.2020 (08:51)

0


V podstate máš pravdu, lebo v kontexte toho je taký cannondale super six evo na rovnakej sade za nejaké 4000 super kauf, však je za polovicu 😊

 
user_id milos21 02.11.2020 (15:00)

0


To mozno funguje u uplnych zelenacov, ktori bicykel este nikdy nekupovali, alebo sa proste do toho nerozumeju. Skuseny clovek si uz dobre strazi, co za protihodnotu moze dostat a nech ten pomer (ceny/hodnoty) je co najlepsi.

 
cepooo user_id 02.11.2020 (15:47)

0


Nakoniec islo do objednavky uplne normalnemu mlademu chalanovi. Netrafil som sa

 
user_id cepooo 02.11.2020 (16:45)

0


Obavam sa, ze po tejto objednavke uz asi nebude spadat do "normy" , hehe.

 
desertfremen 03.11.2020 (13:45)

0


To je tak pre zapáleného fanúšika značky ktorý sa nerozhoduje pri kúpe zdravým rozumom a pokojne si zoberie pôžičku 9 tisíc na bike.

Druhá kategória sú fakt bohatí typu "dedic, alebo syn podnikateľa" so záujmom o cyklistiku ktorí si to kúpia len aby mali ďalší mega drahý bike v zbierke a mohli s s tým pochváliť.

Pre tých čo sa rozhodujú zdravým rozumom a chcú iba jazdiť na hobby cestné švihy a nič neriešiť tak si kúpia cestný bike za cca 2 tisíc (Canyon, Felt, Specialized atd.. ) s porovnateľnými parametrami ako má to Pinarello. V tejto cene je podľa mňa najlepší pomer cena-výkon.

 
cepooo desertfremen 03.11.2020 (14:23)

0


Nepisal by som o ludoch s inym nazorom, ze nemaju zdravy rozum. Dnes ludia zbohatnu aj inak, nie len dedenim, ci povolanim syn. Proste su sikovni. A preco by si kupovali bike kvoli chvaleniu sa? Vacsinou takyto koment najviac povie o samotnom autorovi. A Specialized mat za ekonomicku znacku je uplne mimo.

 
desertfremen cepooo 05.11.2020 (22:15)

0


Tak Specialized nie je úplne ekonomická značka, ale myslel som to tak že napr Specialized Tarmac (čo je priamy konkurent toho Pinarella dajme tomu) kupíš dajme tomu na Ultegre či 105ke a na lacnejších kolesách niekde medzi 3000 až 4000 Eur čiže za menej ako polovicu. .....A kebyže ti zaviažem oči a nepoviem ti na akom biku ideš, tak by si ich iba podľa pocitu nerozoznal. Rámy tých hlavných hráčov na trhu v súčasnosti majú tak podobné parametre a vlastnosti že nie je možné iba podľa pocitu rozoznať na akom ráme ideš, ak by mali ostatné komponenty rovnaké. Či je to Merida, Canyon, Cannodale, Felt, Fuji, Specialized, Bianchi, Villier, Colnago alebo to Pinarello a X dalších.
....Pinarellu urobil akorát reklamu na nezaplatenie team SKY ktorý v poslednej dekáde dominantne vyhrával TDF ale nebolo to vďaka technike ale vďaka jazdcom akých mali v tíme a vďaka taktike. Tak isto by vyhrali aj na hociktorej inej značke dovolím si tvrdiť že aj na slovenskom Kellyse či českom Authore.

 
cepooo desertfremen 06.11.2020 (08:16)

1


Asi nepoznas historiu znacky, ked Pinarello vnimas az od doby SKY. Neviem, ci si vsetky tie biky co vymenovavas aj jazdil, alebo si to len myslis. Ja som jazdil alebo testoval uz dost bicyklov a toto by som si nedovolil napisat. Ale nech sa aj v niecom zhodneme, jasne ze na vyhru treba hlavne nohy

 
desertfremen cepooo 06.11.2020 (09:43)

1


Mal som iba Felt F-rady z roku 2012 (Racing geometry, 3krát zoslabovaný hliník rám, a karbón vidlica a karbón sedlovka) pred pár rokmi, bol parádne tuhý a obratný. Teraz jazdím oceľový gravel Author Ronin z roku 2018, čo je o X tried pohodlnejší posed (daný inou geometriou) a rám je na pocit menej tuhý a viac "pruží" ako ten Felt , a mám k nemu aj druhý pár cestných kolies a iba si ich vymieňam podľa toho kam idem. Vyhovuje mi to ale, pretože sa na bike nechodím fyzicky zničiť a nie som pretekár, a nerobím nijaký cielený organizovaný tréning ale chodím si na bike iba zajazdiť a oddýchnuť (na priemerke mi nezáleží) a vyvetrať hlavu keďže som 8 hodín v robote zavretý v kancli. Na bicykli najazdím cca 8000 km ročne, aj v zime, iba cesta a gravel, MTB nemám.
A čo sa týka toho Pinarella, áno vnímam ho hlavne cez SKY že ho dlhé roky jazdia, ale napr. ešte v roku 1994 vyhral Miguel Indurain TDF na oceľovom Pinarelle s hmotnosťou okolo 9 kg.
Ale speť k tej cene. Niekto to má možno inak ale ja som ochotný dať za cestný bicykel alebo gravel bicykel MAX 2 moje mesačné platy. (v mojom prípade to je od 2000 do 2500 Eur), mám proste niekde tú zdravú hranicu... A to som zanietený fanúšik cestnej cyklistiky. Možno že niekto to má inak. Napr. za hodinky (mechanické samozrejme)som ochotný dať MAX 1 mesačný plat, čiže mi to vyjde na nejaké TISSOTY do 1000 Eur ale nie na OMEGY za 5000 Eur.. Za auto som ochotný dať MAX 5 mesačných platov. atd atd. Čiže to Pinarello je mimo mňa cenou aj keby sa mi páčilo.
Mimochodom viac sa mi vždy páčili LOOK bicykle (viac ako to Pinerello) , ktoré som dlho vnímal cez Laurenta Jalaberta a na slovensku je ich dosť málo. Nechcete predávať vo vašom e-shope túto značku?

 
milos21 desertfremen 06.11.2020 (10:58)

0


Vidíš a niekto nedá za takú zbytočnu vec ako sú hodinky viac ako 50€ a auto za 5 mesačných platov asi nekúpiš (všetko uvázaš nové, prečo by malo byť auto bazárovka)

 
phercek milos21 06.11.2020 (11:00)

0


A niektori ludia nemaju hodinky vobec. Mobil im staci ak nahodou treba zistit cas.

 
desertfremen milos21 06.11.2020 (11:16)

0


Áno auto mám z bazáru ale v dobrom stave, ešte dlhé roky môže slúžiť. Za 5-7 tisíc už v bazári kúpiš slušné auto. Nie som vysadený na autá, a beriem ich iba ako približovalo, spotrebný materiál, z toho dôvodu mi nevadí auto z bazáru keď je technicky a vizuálne OK.
A kúpiť nové auto je z finančného hľadiska jedna z najhorších investícií, pokiaľ nemáš k autám vzťah, tak preto.

Ale bicykle a hodinky iba nové. (to sú "záluby" , to je iné).

 
milos21 cepooo 06.11.2020 (10:55)

1


Každý bike, auto, vila má svojho kupca. Ak sa im nepáči, nech nekupujú, sú to ich peniaze. Mnohým ľuďom stačí bazárovka, Dacia, či garsónka, drahé dovolenky nepoznajú a je to úplne normálne. Tiež mám staré lacné auto ktoré ešte dlhé roky nebudem meniť, tiež lacný byt, načo. Ale do bicykla som ochotný “investovať” viac...

 
Rihaypeter 03.11.2020 (16:45)

0


Za 8200€ Dostanete Sram Force rovny Ultegre a 8,56kg... taku vahu mal dakedy moj Kellys URC50 na Shimano 105, akurat ze stal 1.500€ 😂 zomieram velebnosti

 
Leony Rihaypeter 03.11.2020 (20:19)

0


Nová doba
Na druhú stranu ale rozumiem, ak sú ľudia horliví do takejto ,,skvelej´´ kúpy, tak predajcovia, resp. výrobcovia nemajú dôvod ísť cenou ani váhou dole, skôr naopak.

 
blackman 31.10.2020 (13:44)

-2


Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný, a preto sa nezobrazuje. Klikni sem ak si ho želáš napriek tomu zobraziť.
 
blackman 31.10.2020 (10:40)

-3


Kto je redakcia? To je fakt taký problém sa pod článok podpísať?

 
Biker201 blackman 31.10.2020 (12:14)

-1


Ked si uz nemozem zahejtovat na clanok, tak aspon na to, ze tu nie je podpisany autor, ale redakcia. Och... :-/

 
cepooo blackman 31.10.2020 (19:38)

2


To sa da aj krajsie napisat, ak ta to zaujima.

 
blackman cepooo 01.11.2020 (01:19)

0


Cepooo bol by si taký zlatý a poprosil by si kolegov v redakcii aby neskrývali za nick Redakcia ale aby sa podpisovali pod svoje články? Už ti je to krajšie? Nepíšem to pod váš článok prvý krát a je to absolútny nonsens, že sa autor ani nie je schopný podpísať.

 
cepooo blackman 01.11.2020 (15:42)

0


No vidis Autor sa neschovava, taka je prax v redakcii. V unbox nejde ako pri teste o pocity a postrehy autora, unbox pisu rozni ludia, tak to davaju zo zvyku ako redakcia. Prince som pisal ja, kedze Pinarello jazdim a o znacke som uz pisal. Preco ta to tak zaujima? V dobrom sa pytam.

 
Rihaypeter cepooo 03.11.2020 (21:15)

0


Cepo, ty jazdis Pino, sice nie top spec., ale najlepsi ram, aky doposial vyrobili. Ako zavodak takyto bike vyuzijes naplno. A teraz uprimne otazka ako zavodakovi, nekupil by si za tie prachy radsej ovela vyssiu specifikaciu a lepsi bike ako Prince na Force s takou vahou 😉? Mne je ale jasne, ze tu ide o nieco ine v clanku, ako o to ukazat pomer cena/vykon - polopate pekny bike.

 
Pridaj komentár