Unboxing: Giant TCR Advanced Pro 1 Disc King of Mountain 2021 - dobrá ponuka

Baví vás zábavné jazdenie v kopcoch, chcete si užívať komfort dobrých bŕzd, ste rozhodnutí pre karbónové kolesá a zaujímalo by vás, aké to je trénovať podľa wattov?

Giant je dnes značka, čo vie namixovať ponuku tak, že prekonáva aj konkurentov, ktorí boli ešte nedávno známi najlepšími cenami. Je to hlavne vďaka ich veľkej produkcii a aj schopnosti si väčšinu komponentov riešiť vo vlastnej réžii. Potom ani netreba opúšťať klasický model “kamenných predajní”. Výborný príklad slušne osadeného modelu za zaujímavé peniaze je ich vrchárske TCRko na kotúčoch, dokonca v edícii “kráľ vrchárov”.

Špecifikácia

Unboxing

Obyčajná krabica Giantu skrýva neobyčajný stroj. Zaujímavý je spôsob, ako napli reťaz na zabalenom bicykli, všetko pre maximálnu ochranu prepravovaného tovaru.

Už na viacerých Giantoch bolo vidieť “slepé” lanko v prehadzovačke, cieľom je jej určitá poloha. Pri tomto modeli nie je potrebné prepchávať bowdeny cez predstavec, na úplnú integráciu tohto vrchárskeho stroja sa tu nehrá.

V tomto je Giant super, neboja sa do balenia pribaliť veľa užitočných vecí. V tomto prípade protišmykovú pastu a čo prekvapí ešte viacej, aj sadu na bezdušáky, u cesťákov práve sa rozbiehajúci trend.

Plášte sadli ako uliate, netreba ani tlakovú nádobu na ich nafúkanie. Máme hotovo, poďme von fotiť.

Ešte aby sme nezabudli na váženie, veľkosť M, stále časť komponentov z hliníka a hlavne kotúčové brzdy. Výsledok nie je vôbec zlý.

Rám v jednoduchom a zároveň efektom lakovaní je k dispozícii v šiestich veľkostiach pre jazdcov od 157 cm až po 199 cm. Geometria a prevedenie rámu predurčujú bicykel na univerzálne použitie, bude pekne mrštný zo sedla v stúpaniach, na náročné zjazdy sú pripravené kotúčové brzdy a na rúrkach je vidieť, že sa myslelo na hmotnosť a aj pohodlie. Na model TCR s prívlastkom PRO sa používa najvyšší rad karbónu Advanced SL Composite.

Už keď sme spomínali brzdy, tu sú kotúčové hydraulické, na rám pripevnené napriamo spôsobom flat-mount. Pevné osy robia celok ešte tuhším, na ich odťahovanie slúži nastrkávacia imbusová páčka, žiadny kľúč so sebou voziť nemusíte.

Výborné vybavenie bicykla pri tejto cene je možné, lebo značka si vyrába väčšinu komponentov sama. Jednak sa nemusí deliť o maržu a tiež má istotu, že všetko je kvalitné a správne pasuje, ako má. Málokedy máte pri tejto cene už karbónové kolesá, v tomto prípade univerzálna výška 42 mm. Plášte v šírke 28 mm budú pohodlné, netreba sa báť o odvaľovanie, bezdušové prevedenie sme už spomínali.

Bavíme sa o cene, tak ďalšia "čerešnička na torte", s bicyklom dostávate aj merač výkonu, opäť vlastná réžia značky. Do držiaku cyklopočítača, ktorý dostávate tiež s bicyklom, stačí nacvaknúť svoj prístroj a môžete podľa wattov dávkovať výkon či pri trénovaní alebo na pretekoch.

Na mechanickej Ultegre boli použité prevody vhodné pre frekvenčnejšie ladených jazdcov, alebo do kopcovitého terénu. Malý prevodník 34 zubov vpredu, dozadu kazeta s najväčším pastorkom 34 zubov. Stúpania nad 10 % nie sú problém.

Riadidlá a predstavec sú v hliníku, ale oveľa viacej záleží na sedlovke, vibrácie bude filtrovať vďaka použitému karbónu. Všetko spomenuté, vrátane sedla je s označením Giant.

Pri veľkosti M vyzerá bike s takto vysokými karbónovými kolesami výborne.

Krk vidlice skrátime majiteľovi podľa želania, alebo podľa výsledku Bikefittingu, ten je k bicyklu zadarmo.

Geometria

Cena a dostupnosť

Cena daného modelu je 3 999 €. Tento bicykel nájdete aj v našom MTBIKER shope, ďalšie bicykle a produkty Giant nájdete v našom shope na profile značky. Našu aktuálnu ponuku všetkých cestných bicyklov s cenovkou nad 4000 € nájdete na tomto odkaze.

Využi služby MTBIKER centra - doručenie bicykla a bikefitting

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v MTBIKER centre, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v MTBIKER centre s poskladaním a garančným servisom zdarma. Pri cene bicykla nad 1 000 € môžeš využiť možnosť nášho bezplatného doručenia k tebe domov. Viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze.

V našom MTBIKER centre máme profesionálne vybavenie pre nastavovanie a optimalizáciu posedu s názvom Bikefitting. Ide o službu, ktorá na základe individuálnych fyziologických daností každého jazdca určí správne nastavenie posedu. V prípade, že sa rozhodneš využiť túto službu, detailné informácie o spôsobe objednania, druhoch merania, cenách a zľavách až do výšky 100 % nájdeš v sekcii Bikefitting na tomto odkaze. Služba bude dostupná po skončení aktuálnych protiepidemických opatrení.