Vychytávky pre vás a váš bicykel

Raz príde ten čas, keď každý biker začne rozmýšľať a špekulovať, čo na bicykli vylepšiť. Pozrime sa na upgrade od bežných vecí až po chuťovky pre náročnejších.

Selle San Marco Shortfit 2.0 Supercomfort Narrow

Samozrejme sedlo je jedna z vecí, kde každého zadok má iný názor. Táto verzia sedla je vhodná pre ľudí, ktorí majú širšiu panvu alebo agresívnejší štýl jazdy. Častému problému s nepríjemným tlakom a tŕpnutím intímnych partií sedlo predchádza zväčšeným otvorom a širšou špičkou pre lepšie rozloženie tlaku. Váži 240 gramov, lyžiny sú vyrobené z XSILITE materiálu. O pohodlie sa stará Biofoam výstelka spolu s gélom. Cena je cca 175 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Fizik Vento Microtex Tacky

Verzia Vento je určená pre športové jazdenie a dostupná v rôznych farebných prevedeniach. Hrúbka 2 mm zabezpečuje citlivejšie ovládanie bicykla a prevedenie Tacky sa postará o grip aj v daždi alebo keď máte spotené ruky. Dostupné sú aj verzie Tempo pre všestranné využitie v 3 rôznych hrúbkach a Terra pre gravelové bicykle, kde je dôležitá dlhá životnosť a poriadna absorpcia nerovností. Cena je 30,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Truvativ Descendant 7K kľuky 1x12

Skvelým upgradom pre staršie bicykle je prechod na jednoprevodník. Tieto kľuky sú kompatibilné so SRAM systémom DUB a ich dĺžka je 175 mm. Osadené sú prevodníkom s 32 zubami s už štandardnou technológiou zubov „narrow-wide“, takže reťaz nebude v podstate vôbec padať. Vhodné sú predovšetkým na náročné použitie v MTB disciplínach. Cena je 149 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Pepi´s tire noodle PTN-R-EVOLUTION

Nikto nechce prísť domov s prasknutým ráfikom. Rozhodne dobrým upgradom pre agresívnejších jazdcov alebo pretekárov, ktorí radi vymenia trošku gramov naviac za pokoj na duši, je ochrana ráfika pomocou vložky. Táto vám okrem ochrany poskytne aj lepšiu stabilitu plášťa pri nižších tlakoch, následne lepší grip a pohodlie. Kompatibilná je so všetkými druhmi tmelov. Cena je 94,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

CTM TQ popruh

Obľúbeným spôsobom uchytenia výbavy k bicyklu (hlavne u enduro jazdcov) je popruh na suchý zips. Tento obsahuje jeden väčší priestor pre náhradnú dušu a dva malé pre montpáky a CO2 bombičku. Vyrobený je z veľmi odolného materiálu - zváraného Hypalon-u. Z vonkajšej strany je silikónová potlač, ktorá zamedzí posúvaniu. Konštrukcia umožňuje upevnenie takmer kdekoľvek na rám. Cena je cca 11 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Kellys POISON

Málokedy sa stane, že továrenské gripy „padnú do ruky ako uliate“. Preto ich výmena je bežným upgradom už pri kúpe nového bicykla. Tieto gripy zaručia vďaka agresívnej textúre istý úchop za každého počasia. Dva poistné krúžky zase zamedzia samovoľnému posunutiu gripov pri zjazde a mäkká zmes sa postará o pohodlie. Vybrať si môžete z veľkej škály farieb presne podľa svojho gusta. Cena je 17,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

microSHIFT AdventX sada

Značka microSHIFT ponúka na trhu vhodné alternatívy. Ich 10-rýchlostná top sada AdventX obsahuje kazetu s rozsahom 11-48 zubov kompatibilnú so SHIMANO HG orechom. Prehadzovačka disponuje uzamykateľnou kladkou, ktorá zabráni „lietaniu“ reťaze v rozbitom teréne. Všetko je ovládané páčkou, kde máte na výber medzi lacnejšou verziou alebo trochu drahšou, s pogumovaním na palci. Cena sady je okolo 160 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

BBB BPD-38 ENIGMA

Kto si už doprial kvalitné pedále vie, že to je upgrade, ktorý stojí za to. Tieto hliníkové flat pedále sú osadené desiatimi kónickými hrotmi na každej strane a spolu s konkávnym tvarom platformy zaručia, že sa vám topánka pekne „zakusne“ do pedálu a nepustí. Oska je vyrobená z CrMo a točí sa na guličkových a klzných ložiskách. Hmotnosť pedálov je 399 gramov a v ponuke sú rôzne farebné varianty. Cena je cca 90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

AbsoluteBLACK kladka prehadzovačky

Značka AbsoluteBLACK vyrába jedny z najkrajších, no i najdrahších komponentov. Jedným z nich je aj kladka prehadzovačky vyrobená z karbón-polyméru, hliníka AL7075 a gumy s keramickými ložiskami. Kladka je oproti originálu tichšia o 12 dB, viac aerodynamická, s menším trením a jedna z najľahších na trhu. Ak chcete bicykel vyšperkovať k dokonalosti, na výber je z piatich farebných prevedení. Cena je cca 600 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov.

Výbava začínajúceho cyklistu - s radosťou na bicykel PR článok

Výbava začínajúceho cyklistu - s radosťou na bicykel

Kúpil si si nový bicykel a uvažuješ, čo ti ešte chýba? Nepotrebuješ hneď to najlepšie na trhu, no hľadáš kvalitu za rozumnú cenu? My ti radi pomôžeme.
Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku PR článok

Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku

Máme radi univerzálnosť a produkty, ktoré využijeme na väčšinu outdoorových aktivít. V našej ponuke si určite vyberieš aj ty. Nechaj sa inšpirovať redakčným výberom.