Okuliare - chráňte si zrak bez ohľadu na jazdecký štýl

Okrem tepla prichádza s letom a slnkom takmer „nutnosť" nosiť okuliare. Zrak si treba chrániť a ak váhate, ktoré sú tie pravé, pomôcť môže náš menší výber.

Shimano PULSAR2

Štýlové okuliare vhodné ako na šport, tak aj na každodenné nosenie. Vďaka ich dizajnu nepôsobia rušivo v spoločnosti. Na druhej strane, rám je vyrobený CNC strojmi z odolného materiálu a sklá majú úpravu proti poškriabaniu. Naviac hydrofóbna vrstva odpudzuje vodu. Poskytujú ochranu UV 400 a gumené konce nožičiek udržia okuliare na mieste aj v teréne. Ideálne, ak hľadáte nenápadné športové okuliare. Cena je 44,95 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

GIRO Tempo MTB

Ak ste typ cyklistu orientovaný hlavne na zjazdy, nesmú vo výbave chýbať kvalitné okuliare vhodné ako do integrálky, tak do otvorenej prilby. Dôležitým faktorom pri výbere je veľkosť zorného poľa. Vďaka Expansion View Technology budete vidieť dostatočne ako pred seba, tak aj do strán. Vymeniteľné sklá s úpravou proti zahmlievaniu potešia v letných dusnách. Veľkou výhodou je uspôsobenie pre dioptrické okuliare. Cena je 44,95 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

CTM SLID

Okuliare z ľahkého a pružného grilamidu. Disponujú mnohými vychytávkami. Nožičky sú posuvné s pogumovanými koncami. Šošovky s úpravou proti poškriabaniu a zahmlievaniu. Naviac má CTM navrhnutý vlastný tvar, kedy sú zaoblené horizontálne aj vertikálne. To zaručuje lepšie prekrytie zorného poľa. Ventilačné otvory, vymeniteľné sklá, nastaviteľný nosník a s UV 400 ochranou. To všetko za cenu 49,99 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

KLS DICE II POLARIZED

Veľmi pekné a štýlové športové okuliare v zlatom prevedení. Polarizované sklá s hydrofóbnou úpravou. Pri športových okuliaroch, aj keď majú pogumavané nožičky a nastaviteľný nosník, sa stane, že občas padnú na zem. To nevadí, keďže majú povrchovú ochranu proti poškriabaniu. Naviac máte možnosť voľby medzi celorámovým alebo polovičným rámom. Proti UV žiareniu ochráni UV 400. Cena je 129 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

ALPINA HAWKEYE Q-lite

Ak hľadáte okuliare, ktoré poskytnú neobmedzený zorný uhol, značka ALPINA má v ponuke práve také. Vďaka „minimálnemu" rámu nebudete obmedzení vo výhľade a polarizačná technológia Quattroflex lite zvyšujúca kontrast so zrkadlovým efektom zaručí, že letné slnko vás nebude pri meniacich sa svetelných podmienkach oslňovať. Nosník aj nožičky sú tvarovateľné. Náhradné číre sklá sa dajú doobjednať. Cena je 119,95 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

FORCE CREED

Dobrou voľbou pre ľudí, čo chcú mať iba jedny okuliare, sú práve fotochromatické. Stmavujú alebo zosvetľujú sa podľa intenzity ultrafialového svetla prechádzajúceho cez sklá. Kategória UV filtra je 0-3, čo znamená priepustnosť 14-69 %. Samozrejmosťou je úprava proti zahmlievaniu. Balené sú vo vaku z mikrovlákna, ktorým môžete aj čistiť sklá. Celé okuliare sú v pevnom puzdre. Možnosť dokúpiť dioptrický klip. Cena je 101,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

BBB BSG-63PH FULLVIEW

Fotochromatické okuliare, ktoré sa automaticky prispôsobia svetelným podmienkam. Kategória zorníkov 0-3, čo je priepustnosť od 17 do 82 percent, sa postará o ochranu zraku pred UV žiarením. Bezrámový dizajn a kompletne pogumované nožičky zaručia komfort pri nosení. Skúsenosti s nosením si prečítate aj v tomto teste. Cena je 119,95 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Uvex Sportstyle 228

Viacúčelové okuliare nielen na rôzne športy od cyklistiky, behania až po turistiku, ale aj na šoférovanie. Ochránia vás pred UV žiarením, vďaka 100 % UVA, UVB a UVC filtru. Mäkčený nastaviteľný nosník a straničky sa postarajú o ideálne prispôsobenie. Veľké zrkadlové sklo poskytne ochranu očí pred slnkom a nečistotami. Cena je 89,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov.

Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme PR článok

Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme

Bicykel nie je iba dopravný prostriedok. Je to vášeň, relax, sloboda či únik z reality a zaslúži si „hýčkanie a opateru“. Napríklad v podobe prémiových komponentov.
Bezpečnosť na cestách - ohľaduplne voči iným, ohľaduplne voči sebe PR článok

Bezpečnosť na cestách - ohľaduplne voči iným, ohľaduplne voči sebe

Cítiť sa pri jazde bezpečne je dôležité – aká by to bola radosť z jazdy pri neustálom strese? Pomôcť sa jej dá oblečením, osvetlením, no aj aktívnymi bezpečnostnými prvkami.
Prilba – najpodstatnejší ochranný prvok cyklistu PR článok

Prilba – najpodstatnejší ochranný prvok cyklistu

Bez prilby môžeš stratiť omnoho viac, než si myslíš. Určite nezanedbávaj jej nosenie nech už vieš jazdiť akokoľvek dobre a na akokoľvek bezpečnom mieste.