Športové FS aj HT modely, ktoré sa neboja trailov

Pretekárske ambície alebo víkendové jazdenie s kamošmi po trailoch. Poďme sa spoločne pozrieť na kategóriu hardtailov, aj celoodpružených strojv.

Orbea OIZ H30

Celoodpružená oranžovo-čierna „raketa" OIU H30 od výrobcu Orbea, určená pre tvrdšie jazdenie a zdolávanie cieľov. Hliníkový rám s Fox Performance 120 mm tlmičom a Fox 32 Float Rhytm vidlicou 120 mm zaisťujú pohodlné tlmenie. 29-palcové kolesá Orbea s prehadzovačkou Deore 1x12 od značky Shimano vám poskytnú potrebný rozsah aj do kopcov. Cena bicykla sa pohybuje okolo 2 600 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Cannondale Scalpel HT Carbon 4

Karbónový hardtail Scalpel od výrobcu Cannondale, ideálny aj na ľahšie traily v čiernej farebnej kombinácii. O komfort a odpruženie nerovností sa stará vidlica RockShox SID SL so zdvihom 100 milimetrov. Pre ľahké stúpania sa stará radenie Shimano Deore s 12 speed prehazdovačkou Shimano XT. Kvalitný brzdný účinok zabezpečia brzdy MT501, tiež od značky Shimano. Cena bicykla sa pohybuje okolo 2 800 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Giant XTC SLR 29 1

Hliníkový bicykel XTC SLR 29 je dostupnejšiou verziou karbónového modelu Advanced. Tento bike je skôr XC stroj, ale nezľakne sa ani šantenia na trailoch, keďže poskytuje rovnováhu efektivity a ovládateľnosti. Vďaka pokročilej technológii ALUXX SLR sú rúrky rámu o 20 % tenšie a ľahšie. Osadená vidlica Giant Crest 34 RRL so zdvihom 100 milimetrov s uzamykaním z riadidiel zaisťuje istotu v každom teréne. Cena bicykla je 1 669 €. Viac info nájdete na stránke dodávateľa.

Canyon Stoic 2

Drsný a nekompromisný trailový bicykel Stoic 2 v bielej farebnej kombinácii od výrobcu Canyon. Stoic je postavený na robustnom ráme kategórie 4 s jednoduchým vedením bowdenov. Špeciálny dizajn reťazových vzpier zaisťuje lepšiu priechodnosť plášťov, zabraňuje hromadeniu blata a tiež lepšie ovládanie bicykla. O kvalitné komponenty sa starajú značky Shimano, Alex Rims a SR Suntour. Cena bicykla sa pohybuje okolo 900 €. Viac info nájdete na stránke dodávateľa.

GIBON 50 29"

Trailový bicykel s 29” kolesami od slovenskej značky Kellys. Trailová geometria, komfort, kvalitný prevodový systém a dobrá hmotnosť. Model Gibon je pripravený na akékoľvek MTB zážitky. O pruženie sa stará vidlica MARZOCCHI Bomber Z2 so zdvihom 140 milimetrov. Pre bezpečnosť sú osadené brzdy SHIMANO SLX M7000 so 180 milimetrovými kotúčmi. Cena bicykla je 1 899 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

CTM Zephyr Pro

Zephyr Pro je legenda slovenskej cyklistiky od slovenskej značky CTM. Tento bicykel je all-mountainový, pohotový a agilný stroj dostupný v dvoch verziách. S 27,5” a 29” kolesami. Verzia Pro je osadená výbornou výbavou. Začíname vidlicou RockShox Recon - 130 milimetrov. Pokračujeme pohonom Sram SX Eagle 1x12 a ľahké kolesá s plášťami WTB Trail Boss so šírkou 2,4", ktoré vás podržia v každom teréne. Cena bicykla je 1 170 €. Viac info nájdete na stránke dodávateľa.

Ghost Lector FS Essential

Tento bicykel je celoodpružený XC špeciál, stvorený pre výzvy a navrhnutý pre čo najvyššiu efektivitu pri šliapaní. Vďaka kombinácii trakcie a Traction Link odpruženia (120 mm) s virtuálnym bodom otáčania zadnej stavby zaručuje absolútnu kontrolu v každej situácii na trati. Geometria SuperFit vás dostane, keďže vychádza z vyhodnotení desiatok tisíc rôzne vysokých jazdcov. Cena bicykla sa pohybuje okolo 4 000 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Rock Machine Blizz CRB 50-29

Jedná sa o 29-palcový bicykel od značky Rock Machine pod modelovým názvom Blizz CRB 50. Je to karbónový, trailový hardtail, určený na skúmanie trailov v prírode s hmotnosťou 12,5 kilogramu. Plášte WTB Trail Boss 2,40 zaistia kvalitný grip na každom povrchu. Predná vidlica RockShox Recon Silver so zdvihom 130 milimetrov poskytne komfort pri jazde v náročnom teréne. Cena bicykla sa pohybuje okolo 2 150 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

MARIN Pine Mountain 1

Krásny, trailový bicykel od značky Marin s oldschoolovým dizajnom. Pine Mountain 1 je určený na jazdenie po trailoch, kde vás určite nezradí. Na bicykli je osadená vidlica RockShox Recon RL so zdvihom 120 milimetrov. Pre lepšiu priechodnosť terénom zvolili 29” hliníkové ráfiky s plášťami Vee Tire Flow Snap so šírkou 2,60, pre čo najlepší grip. Cena bicykla sa pohybuje okolo 1 500 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Z hľadiska aktuálnej situácie si dovozca vyhradzuje právo meniť špecifikácie jednotlivých bicyklov na základe aktuálnej dostupnosti komponentov. Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov. Za rozdiely sa ospravedlňujeme. Je to jediná možnosť, ako vám v aktuálnej sezóne ponúknuť bicykle.

BULLS 2024 - nemecká kvalita v priaznivej cene PR článok

BULLS 2024 - nemecká kvalita v priaznivej cene

Dnes sa pozrieme na nemeckú značku BULLS, ktorá je menej známa v našich končinách, ale rozhodne má potenciál zaujať.
Test: BMC Fourstroke LT - ako jazdí môj vysnívaný bike

Je možné mať jeden stroj, ktorý bude „raketou" na maratónoch a zároveň schopnou alternatívou k trailbiku? V tejto sezóne som skúsil nájsť odpoveď na bicykli, ktorého cena sa radšej nehovorí.
Unboxing: Bulls Wild Creed RS - „drvič“ trailov z Nemecka

Viac zdvihu, viac zábavy - záleží už iba na vašich schopnostiach, ako dobre viete bicykel ovládať. Wild Creed je pripravený na všetko.