Hardtail e-biky na objavovanie nových lokalít

Elektrobicykle si počas posledných rokov získavajú čoraz väčšiu popularitu. Lákajú k cyklistike stále viac ľudí a vďaka ich pomoci sa dá za deň objaviť aj omnoho viac zaujímavých miest.

Mondraker Prime 29 - 3 799 €

Španielsky Mondraker Prime 29 spája modernú forward geometriu so silným motorom a výkonnou batériou. S vidlicou RS Recon o zdvihu 120 mm je vhodný na zdolávanie stredne ťažkého až ťažšieho terénu. O moderných trendoch svedčia aj široké 30 mm ráfiky, na ktorých sú obuté odolné plášte Maxxis Rekon so šírkou 2,6“. O pohon sa okrem motora Bosch Performance Line stará SRAM SX, brzdný výkon dodávajú brzdy Level T. MOC tohto modelu je 4 399 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Mondraker Prime 29 elektrobicykel

Giant Fathom E+ 2 Pro - 3 899 €

Ak miluješ traily, Fathom bude dobrým spoločníkom. Geometria zabezpečuje hravosť a istotu v zjazdoch, zatiaľ čo motor Yamaha s krútiacim momentom 80 Nm ťa prenesie aj cez náročné stúpania. Žehlenie nerovností zabezpečuje vidlica SR Suntour XCR 34 so zdvihom 130 mm. O tom, že sa netreba báť si to pustiť aj do náročného terénu, svedčia plášte Minion DHF a Aggressor s ochranou bočníc EXO, pripravené na bezdušové použitie. MOC bicykla je 3 899 € a nájdeš ho na MTBIKER shope.

Giant Fathom E+ 2 Pro elektrobicykel

Kellys Tygon R50 - 3 099 €

Tygon svojou výbavou a geometriou naznačuje, že je čas prejsť od pohodového jazdenia aj k maratónom s e-bike kategóriami. Na tratiach rôzneho typu podržia maratónske plášte Noby Nic a plnou parou vpred poženie radenie Shimano Deore. Šikovnou drobnosťou je možnosť voľby automatického režimu, ktorý pomocou analýzy spôsobu jazdy volí optimálnu pomoc motora. Napája ho batéria s vynikajúcim pomerom hmotnosti a ponúkaných watthodín. MOC bicykla je 3 099 € a nájdeš ho na MTBIKER shope.

Kellys Tygon R50 elektrobicykel

Ghost E-Teru Essential - 2 099 €

E-Teru v stupni výbavy Essential je určený najmä začínajúcim e-bikerom, ktorí sa ešte len chystajú objaviť krásu cyklistiky. Vďaka pružinovej vidlici so zdvihom 120 mm zvládne lesné cesty aj ľahšie traily. Dobre čitateľný displej zobrazuje všetky podstatné metriky vrátane aktuálneho stupňa podpory. Elektromotor Bosch je kombinovaný s deviatimi prevodmi vzadu. Univerzálnosť bicykla navyšujú aj široké 2,6“ plášte. Jeho MOC je 2 849 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Ghost E-Teru Essential elektrobicykel

CTM Wire - 2 199,99 €

E-HT od CTM sa nesnaží narobiť prievan v peňaženke „ustrelenou“ cenou a bude dobrou voľbou pre nenáročných cyklistov. Základ tvorí hliníkový rám a 120 mm vidlica SR Suntour. Desaťrýchlostný systém Shimano Deore a kazeta s rozsahom 11 - 43 zubov v spolupráci s motorom Bafang prekoná aj ťažké kopce. Ponúka totiž vysoký krútiaci moment - 95 Nm. Plášte WTB Trail Boss vďaka šírke 2,4“ ponúknu spoľahlivý grip na akejkoľvek trati. MOC bicykla je 2 599 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

CTM Wire elektrobicykel

Rock Machine Torrent INT e70-29B - 2 999 €

Dámsky model Torrent INT vyniká najmä tichým chodom. Batéria s kapacitou 625 Wh poskytuje dojazd až 125 kilometrov. Bicykel je vystavaný na hliníkovom ráme s výrazným slopingom hornej rámovej rúrky pre jednoduchšie nasadanie. Nech to už bude jazda po lesnej ceste či ľahšom traile, komfortu napomôže 120 mm vidlica SR Suntour. Na istotu tu boli osadené štvorpiestikové brzdy Shimano, ktoré pohodlne zvládnu ubrzdiť aj ťažší bicykel. Jeho MOC je 3 469 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Rock Machine Torrent INT e70-29B elektrobicykel

Bulls Sonic EVO 1 - 4 399 €

Agresívny dizajn rámu nie je jediná vec, ktorou dokáže model Sonic EVO 1 zaujať. Integrovaná 750 Wh batéria v kombinácii s motorom ponúknu dostatok podpory na dlhé jazdy v teréne. Dôležité sú ale jazdné vlastnosti a práve pôžitok z jazdy dole kopcom dokáže navýšiť osadená teleskopická sedlovka Limotec Alpha 1. V kombinácii so skosenou hornou rámovou rúrkou a krátkym predstavcom bude bicykel ovládateľnejší. Jeho MOC je 4 399 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Bulls Sonic EVO 1 elektrobicykel

Orbea Urrun 30 - 3 799 €

Hoci je model Urrun plnohodnotný e-bike, ponúka atraktívny dizajn s decentne integrovanou batériou. Hliníkový rám s vidlicou Bomber Z2 dopĺňajú výkonné štvorpiestikové brzdy Magura MT30. S rôznorodým terénom si hravo poradia plášte Maxxis Rekon 2,4“, ktoré sú vyrobené z kvalitnej 3C zmesi, disponujú ochranou bočníc EXO a sú pripravené na bezdušové použitie. Šikovnou drobnosťou na 10-rýchlostnom pohone je vodítko reťaze. MOC bicykla je 3 799 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Orbea Urrun 30 elektrobicykel
Ešte viac elektrobicyklov s pevným rámom, vhodných na tvoje dobrodružstvo, nájdeš na našom MTBIKER shope.
Zdroj fotografií: archív redakcie MTBIKER
flash_on
Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v sekcii Elektrobicykle v skratke.

E-biky Ghost - nemecké rýchle šípy PR článok

E-biky Ghost - nemecké rýchle šípy

Elektromobilita sa aj v cyklistickom svete hlási o slovo a značka Ghost ju ochotne vypočula. Pre rok 2023 si prichystali niekoľko kolekcií elektrobicyklov s rôznym využitím.
E-biky Kellys - do mesta, do kopca aj zábavne smerom nadol PR článok

E-biky Kellys - do mesta, do kopca aj zábavne smerom nadol

E-biky od slovenskej značky Kellys sú na scéne už nejaký ten piatok a pre rok 2023 prišli s mnohými vylepšeniami. Na svoje si prídu jazdci cross-country, zjazdári a aj tí, ktorí uprednostňujú mesto a poľné cesty.
Celoodpružené e-biky aj do náročného terénu PR článok

Celoodpružené e-biky aj do náročného terénu

Ak poškuľuješ po „high-end“ bicykli a nechceš sa nechať zastaviť žiadnym typom terénu, zaujať dokážu aj tieto celoodpružené modely.