Výbava na bikepacking - jednoducho sa pobaľ a vyraz von

Čaká vás cyklodovolenka alebo niekoľkodňové dobrodružstvo na dvoch kolesách? Ak vám chýba výbava, radi vám s jej výberom pomôžeme. Inšpirujte sa v našom e-shope.

Kellys Tanaya - 65,99 €

Kellys Tanaya
Podsedlová taška Tanaya s objemom 7 l poslúži na dlhšom bikepackingovom výlete. Je vyrobená z odolného nylonu Tarpaulin, ktorý spoľahlivo chráni jej obsah pred nečistotami a vodou. Na bicykel sa upína pomocou držiaka na sedlo a páskou na sedlovku, čím je docielená vyššia stabilita systému a redukcia kolísania. Okrem hlavného úložného priestoru sa po bokoch nachádzajú dve vrecká a v zadnej časti je miesto na uchytenie svetla. MOC tejto tašky je 65,99 € a nájdeš ju aj na našom MTBIKER shope.

FORCE Clash- 17,79 €

FORCE Clash
Malá taška na drobnosti, ktoré chceš mať stále poruke. Na vrchu sa nachádza priehľadná dotyková fólia, takže ak používaš svoj smartphone na navigáciu, budeš ho mať stále na očiach. Nemusíš sa báť, taška ho ochráni pred vlhkosťou, prachom a špinou. Pod ním sa nachádza priestor na drobnosti o objeme 1 l. Tu zmestíš všetko, čo pravidelne pri výletoch potrebuješ mať ľahko dostupné. Uchytáva sa na hornú rámovú rúrku pomocou suchých zipsov. MOC je 20,99 €. Nájdeš ju v MTBIKER shope.

Lezyne MICRO DRIVE 800+ - 47,99 €

Lezyne MICRO DRIVE 800+
Výkonné svetlo od výrobcu Lezyne prináša až 35 hodín prevádzky v režime Femto. Okrem neho je k dispozícii ďalších 5 režimov na rôzne podmienky. Samotné svetlo je vyhotovené z hliníka, čo mu dodáva vyššiu odolnosť aj lepší manažment odvodu tepla. K tomu prispieva tiež rebrovaný dizajn. Jeho maximálny výkon je 800 lúmenov. Nabíja sa pomocou USB-C konektora. Hmotnosť svetla je 135 g a s vodotesnosťou IPX 7. Je vhodný aj do tých najdrsnejších podmienok. Za MOC 59,99 € ho nájdeš v MTBIKER shope.

Park Tool MT-40 - 59,99 €

Park Tool MT-40
Tento multikľúč je stelesnením toho, čo na dlhých cestách v rámci servisu potrebuješ. Je vyhotovený z najodolnejších a najľahších materiálov, čo mu dodáva extrémnu odolnosť a hmotnosť iba 243 g. Pritom hovoríme o multikľúči, ktorý poskytuje až 12 funkcií. Nájdeme tu základné imbusové a torx kľúče, krížový a plochý skrutkovač, adaptéry na dofukovanie z CO2 bombičiek, ale aj nitovačku 5 až 12-rýchlostných reťazí. Jeho odporúčaná cena je 65,99 € a nájdeš ho v MTBIKER shope.

SIGMA ROX 11.1 Evo GPS - 169 €

SIGMA ROX 11.1 Evo GPS
Skvelo vybavený cyklopočítač s ktorým môžete zaznamenať každý prejdený aj nastúpaný meter. Spoľahni sa na barometrický výškomer či 150 rôznych funkcií. Zariadenie dokáže v prípade núdze detegovať nehodu a odoslať údaje tvojim núdzovým kontaktom. Vďaka smart notifikáciám ti nič neujde a je tiež kompatibilný s elektrobicyklami. V našej ponuke nájdeš aj verziu s hrudným pásom alebo celou sadou snímačov. MOC je 169 € a nájdeš ho v MTBIKER shope.

SiS Go Isotonic Variety multipack - 10,90 €

SiS Go Isotonic Variety multipack
Gély od SiS, odborníka na výživu športovcov z Veľkej Británie, na rýchle doplnenie energie počas výkonu, napríklad na vytrvalostných pretekoch, ale aj dlhej jazde. Go Isotonic je izotonický gél, ktorý je dobre stráviteľný aj bez vody a jeho hlavnou úlohou je zabezpečiť prísun dostatku sacharidov do svalov. Variety pack obsahuje sedem rôznych príchutí - jablko, citrón, čierne ríbezle, pomaranč, ananás, grapefruit a tropické ovocie. Odporúčaná cena produktu je 12,49 €. Viac info nájdeš u nás v MTBIKER shope.

Wittkop TWIN MEDICUS 4.0 Race - 19,49 €

Wittkop TWIN MEDICUS 4.0 Race
Široké, pohodlné a pritom stále športové sedlo TWIN MEDICUS 4.0 je vďaka gélovej výplni určené najmä pre jazdcov, ktorí obľubujú dlhé jazdy a trávia v sedle hodiny. Pritom je jedno, či to bude v teréne, alebo na ceste. Okrem samotnej výplne napomáha pohodliu aj výrez v strede sedla, ktorý eliminuje tlak na citlivé partie. Za pomoci technológie 5 Step Design je anatomicky formované tak, aby sa čo najlepšie prispôsobilo pohybom tela na bicykli. Jeho cena je 19,49 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

milKit Hassle'off - 102 €

milKit Hassle'off
Multifunkčné náradie Hassle'off zaujme v prvom rade svojou nízkou hmotnosťou a praktickosťou, čo je veľké plus pri dlhých cestách. Všetky nástroje sú v ňom poukladané štýlom puzzle. Spolu ponúka až 20 funkcií vrátane 8 kľúčov či opravných knôtov s náradím. Upnúť sa dá pod fľašku alebo namiesto nej, no svoje miesto si nájde aj v drese či batohu. Praktický je aj suchý zips po jeho boku, na ktorý možno pripnúť pumpu či CO2 bombičku. Odporúčaná cena náradia je 111 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Longus TRIPLE - 43,99 €

Longus TRIPLE
Trekingový bicykel bez tejto tašky si ani nejde predstaviť, obzvlášť ak si vášnivý cyklo cestovateľ. S objemom viac ako 42 litrov je ideálna na letné putovanie k moru či krížom cez kontinent. Tri hlavné komory sú doplnené ďalšími menšími vreckami. Na vrchu nájdeme sieťované vrecko aj gumené popruhy, ktoré poslúžia na uloženie vecí, ktoré potrebuješ mať hneď poruke. Súčasťou je tiež integrovaný výrazný žltý poťah proti dažďu. MOC tejto tašky je 49,99 €. Nájdeš ju v MTBIKER shope.

Viac zaujímavých doplnkov na výlety nájdeš na našom MTBIKER shope.
Zdroj fotografií: archív redakcie

Výbava ku gravelu: spoľahlivosť cestou-necestou PR článok

Výbava ku gravelu: spoľahlivosť cestou-necestou

Gravelové jazdenie zaujalo svoje pevné miesto u nejedného cyklistu a stáva sa čoraz populárnejšie. Výrobcovia na to samozrejme reagujú a ponúkajú špecifickú výbavu.
Výbava na bikepacking - hurá za dobrodružstvom PR článok

Výbava na bikepacking - hurá za dobrodružstvom

Bikepacking je v posledných rokoch disciplína, ktorá zažíva obrovský rozmach a niet sa čomu diviť. Čo sa ti zíde, ak sa chystáš vrhnúť do prvého dobrodružstva?
Bicykle do 2500 € – zážitok z jazdy zaručený PR článok

Bicykle do 2500 € – zážitok z jazdy zaručený

Je pre teba viac podstatný zážitok z jazdy ako rýdzi športový výkon? Možno ťa zaujme jeden z týchto modelov.