Najnovšie články z kategórie Bikepacking

Test: Thule Paramount – hybridný ruksak zo Švédska

Rovnako dobrá na bicykli ako aj mimo neho. Presne takto nejako by sa dala jednou vetou opísať táto taška. Ide totiž o hybridný model, ktorý spája ruksak a tašku na nosič.
Tri roky so Slovakia Divide a jeho víťazi

Podarilo sa nám úspešne zorganizovať už tri ročníky nášho cyklistického podujatia. Myšlienka splnila účel: nájsť „neokukanú“ trasu zo západu na východ Slovenska, po čo najväčšej divočine bez civilizácie.
Peru - prechod cez bikepackingový klenot (3. časť)

Posledná časť príbehu o prechode cez peruánsku divočinu, ktorý sa odohráva vysoko nad hladinou mora.
Rozhovor: Timo Laine –  s Fínom na bicykli po Európe

Rozhovor: Timo Laine – s Fínom na bicykli po Európe

Tentoraz sme si na rozhovor pozvali „exotickejšieho“ respondenta – zo studeného Fínska, v ktorom žijú okrem chovateľov sobov aj úplne normálni ľudia.
Bikepacking po Rumunsku – alebo Route 66 pre bikepackerov

Ak hľadáte ďalší tip na bikepackingovú túru, Rumunsko už nie je iba Route 66 pre motoristov, ale aj pre cyklistov. Nekonečné cesty s rozľahlými výhľadmi sú ideálne na bikepackingový výjazd plný zážitkov.
Soft bikepacking v Soľnej komore – jazerá a Dachstein

Že nevieš, čo to je soft bikepacking? To je úplne v poriadku, pretože tento termín mi napadol práve teraz. Na druhej strane, s veľkou pravdepodobnosťou si už takýto typ výletu absolvoval. A ak nie, tak potom ti naň tento článok možno spraví chuť.
Peru – prechod cez bikepackingový klenot (2. časť)

Sólo prechod cez drsnú a odľahlú prírodu pozdĺž Ánd, kde neexistuje prakticky „rovná“ cesta. Celá trasa sa dá prirovnať k horskej dráhe v podobe náročných priesmykov a hlbokých údolí.
Z nuly na vlastný „Mount Everest“ za 3 roky

Tento článok je príkladom „success story“, ako som sa z kategórie „nobiker“ dostal do kategórie „aktívnejší hobby biker“, zároveň som si splnil sen a úspešne som absolvoval bikepackingové preteky.
Peru – prechod cez bikepackingový klenot (1. časť)

Prechod peruánskych Ánd bol pre mňa jedným z najnáročnejších, no zároveň najkrajších dobrodružstiev, ktoré som doteraz mal možnosť absolvovať.
Bikepacking naprieč rakúskymi Alpami - v ústrety dažďu a snehu

Aké je Rakúsko? Bežný smrteľník si predstaví mliečnu čokoládu, šnicel a Mozarta. Cyklista vidí množstvo cyklistických ciest, ohľaduplných šoférov a krásnych alpských stúpaní.
Vytrvalostné preteky Race through Slovakia spúšťajú registráciu do druhého ročníka

Tisíc kilometrov, šesť povinných úsekov najkrajšími cestami Slovenska. To sú v skratke vytrvalostné preteky Race through Slovakia, ktoré si v máji 2023 skúsilo viac ako päťdesiat cyklistov a cyklistiek.
Test: BBB Stackpack - praktický, uni a za skvelú cenu

Počet bikepackingového príslušenstva je tak, ako pri bicykloch, rovný známej rovnici N+1. Každá nová taška má svoje nezameniteľné miesto v mojej kolekcii, špecifické použitie a jedinečné príbehy.