1. Zimný MTB Maratón & RUNNING Trophy 2012

Ak chcete zažiť zimné dobrodružstvo na horských kolesách alebo pri HORSKOM BEHU v okolí Bratislavy, prídite sa zúčastniť 4. ročníka 1. zimného MTB maratónu na Slovensku. Naše zimné horsko-cyklistické podujatie je jediným svojho druhu v slovenskom a stredoeurópskom regióne.

Pre tento ročník sme sa rozhodli zorganizovať KOMBINÁCIU MTB + BEH. Veľkou NOVINKOU je to že sa s kapacitných dôvodov spolu s celou organizáciou sťahujeme do BRATISLAVY na Železnú Studničku, konkrétne na lúku Snežienka umiestnenú za Rotundou.

Spoločenskú a kultúrnu záštitu nad našim podujatím preberá predseda Bratislavského Samosprávneho Kraja, pán Pavol Frešo spolu s Primátorom hlavného mesta Bratislava, s pánom Milanom Ftáčnikom. Podujatie organizujeme aj s podporou starostu mestskej časti Bratislava – Nové Mesto, s pánom Rudolfom Kusým.

V sobotu 21.1. o 11.00 na našich účastníkov MTB preteku bude čakať profesionálne zabezpečená a označená 29 km trať so 650 m prevýšením. Trasa štartuje v BRATISLAVE zo Železnej Studničky (Lúka SNEŽIENKA) a povedie oblasťou Malých Karpát, cez Kačín, Bratislavskú Kolibu, Biely Kríž, Košariska, Pajštún, okolo Marianky a potom späť na Železnú Studničku. Po dojazde do cieľa bajkerov privíta profesionálne zabezpečené stravovanie.

V nedeľu 22.1. o 11.00 bude pre našich bežcov pripravená 9,7 km trať so 160 m prevýšením. Trasa štartuje v BRATISLAVE zo Železnej Studničky (Lúka SNEŽIENKA) a povedie oblasťou Malých Karpát, cieľ bude opäť na Železnej Studničke.

Tak ako minulý rok, na lúke bude pripravený vykurovaný veľkokapacitný stan s pevnou podlahou o rozlohe 1 000 m2, stan bude oproti minulému roku o 600 m2 väčší. Tak aby sa nám do stanu zmestilo ešte viac bajkerov , kapacita stanu bude pre 1 500 ľudí.

Motto z posledného ročníka ostáva rovnaké:
“Príď sa s nami do BRATISLAVY zahriať na bajku či pri BEHANÍ, my sa postaráme o to aby ti s nami v našom veľkom stane po preteku nebola kosa”

Na víťazov čakajú hodnotné ceny a pre ostatných účastníkov bude pripravená veľká tombola. Účastníci oboch podujatí budú vyhodnotení v KOMBINÁCII MTB + BEH!!!!

Všetko štartujeme 20. 1. 2011 piatkovou registráciou od 15.00 hod. v BRATISLAVE, na Železnej Studničke a ideme za každých poveternostných podmienok.

V Sobotu o 17.00 bude pripravený ohňostroj, do 24.00 vás zabaví DJ Mirec!!!!
Neváhaj a príď sa presvedčiť do BRATISLAVY, bude o teba perfektne postarané.

Účastníci MTB a BEHU budú štartovať v týchto kategóriach:
F: muži, 30-39 rokov
G: muži, 40-49 rokov
H: muži, 50+

Účastníci výslednej KOMBINÁCIE ( Sobota + Nedeľa ) budú štartovať v týchto kategóriach:
K1: ženy, všetky vekové kategórie
K2: muži, všetky vekové kategórie

Plagat
Momentálne sa môžete zaregistrovať na MTB do 31. 12. 2011 on-line na našej stránke za 15,- EUR, do 17.1. 2012 za 20,- EUR a neskôr na mieste za 25,- EUR.
Tu sa môžeš zaregistrovať on-line na naš 1. zimný MTB maratón 2012:

Na BEH sa môžete registrovať do 31. 12. 2011 on-line na našej stránke za 13,- EUR, do 17.1. 2012 za 16,- EUR a neskôr na mieste za 19,- EUR.
Tu sa môžeš zaregistrovať on-line na BEH v rámci 1. Zimnej KOMBINÁCIE:

Pretekári, ktorí sa zaregistrujú do kombinácie MTB a BEH majú zvýhodnené štartovné!!!:
- uhradené do 31.12.2011 – 23,- EUR
- uhradené od 1.1.2012 do 17.1.2012 – 30,- EUR
- uhradené osobne pri prezentácii 20.-21.1.2012 – 40,- EUR

Registrácia a platba v hotovosti je možná v predajniach:
INTERSPORT (Bratislava Centrum, Dunajská 14, Bratislava)
INTERSPORT (AVION SHOPPING PARK, Ivanská cesta 16, Bratislava)
INTERSPORT, Palace Zlaté Piesky, Cesta na Senec 2/A, Bratislava
KOLIESKO (Mlynská 4/A, Stupava)

Viac informácii v našich ďalších mailoch a na našej domovskej stránke: http://www.stupavskymaraton.sk/

Video report z posledného 3. ročníka TU:

1. zimný MTB maratón + beh

calendar_today 21.01.2012 - 22.01.2012
label Cestný beh
place Bratislava - Železná studnička (Slovensko)