Majstrom Slovenska Polc, víťazom pretekov Hynčica

Majstrom Slovenska v zjazde na horských bicykloch sa v lyžiarskom stredisku Jasná stal bývalý majster Európy Filip Polc. Slovenský šampionát bol taktiež 5. kolom Slovenského pohára, v ktorom obsadil Polc druhú priečku. Rýchlejší bol iba český biker Vlastimil Hynčica. Medzi juniormi triumfoval Poliak Maciej Bochenek, druhé miesto a slovenský titul si vybojoval Matej Vitko. Medzi ženami sa predstavila iba jediná Slovenka Helena Bošková, ktorá skončila štvrtá. Keďže nebol na štarte minimálny počet troch slovenských jazdkýň, titul majsterky Slovenska sa neudeľoval. .. 100 fotografií

JASNÁ 8. augusta (SITA) - Majstrom Slovenska v zjazde na horských bicykloch sa v lyžiarskom stredisku Jasná stal bývalý majster Európy Filip Polc. Slovenský šampionát bol taktiež 5. kolom Slovenského pohára, v ktorom obsadil Polc druhú priečku. Rýchlejší bol iba český biker Vlastimil Hynčica. Medzi juniormi triumfoval Poliak Maciej Bochenek, druhé miesto a slovenský titul si vybojoval Matej Vitko. Medzi ženami sa predstavila iba jediná Slovenka Helena Bošková, ktorá skončila štvrtá. Keďže nebol na štarte minimálny počet troch slovenských jazdkýň, titul majsterky Slovenska sa neudeľoval. Šieste kolo SP v zjazde je na programe v nedeľu 14. augusta v Brezne.

M-SR a 5. kolo SP 2005 (najvyššie umiestnení Slováci boli hodnotení v rámci M-SR):
muži: Vlastimil Hynčica (ČR) 3:14,00 min, 2. Filip Polc (Polc Racing Team) 3:21,29, 3. Ján Javorník (SCK Velo Sprint Nitra) 3:31,97, ... 11. Štefan Čeman (Ride Slovakia) 3:56,48

ženy: 1. Dalma Kissová 4:30,57 min, 2. Zsófia Koczková (obe Maď.) 5:44,81, 3. Anna Sojková (Poľ.) 6:00,19, 4. Helena Bošková (Norcobikes) 8:09,61

juniori: 1. Maciej Bochenek (Poľ.) 3:49,66 min, 2. Matej Vitko (KHC Kaktus Bike Bratislava) 3:54,72, 3. Tomáš Pagáč (Polc Racing Team) 4:00,38, ... 9. Peter Nováčik (SC Downhill Topoľčany) 4:56,42

{photo} 100 fotografií z Jasnej poskytlo Ride.sk

SITA
© 2024, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.

Reportáž: Finálové kolo SPDH na Košútke - konečne na suchu

Posledné kolo SPDH 2020 sa konalo na Košútke pri Hriňovej. Boli to jediné preteky, na ktorých počas troch dní nepadla ani jedna kvapka dažďa.
Reportáž: 3. kolo SPDH vo Vrátnej – v peknom tempe pokračujeme v sezóne ďalej

Tento víkend sa konalo už 3. kolo Slovenského pohára v zjazde, na ktoré som sa veľmi tešil, pretože som tu ešte nebol a bol som zvedavý, aká trať na nás čaká.
Reportáž: Slovenský pohár v zjazde - začiatok súťažného pretekania vo Veľkej Rači

Keď som si pozeral počasie na prvé kolo SPDH vo Veľkej Rači, ani vo sne by ma nenapadlo, že si po teplej a slnečnej sobote v nedeľnej finálovej jazde ešte zablatím bicykel.