Pozvánka: Už o 5 dní sa koná Stupava Winter Trophy MTB & Run 2016

Momentálne sa blíži koniec 2. vlny registrácie účastníkov pre MTB a beh, alebo kombinácie MTB + beh. Zvýhodnené štartovné môžete uhradiť do polnoci 12.1.2016. Ak chcete zážitok v zime na horských kolesách, alebo pri kvalitnom horskom behu v okolí mesta Stupava, príďte si pomerať sily na 8. ročník maratónu. Zimné podujatie je jediným svojho druhu v slovenskom a stredoeurópskom regióne. Miestom konania bude po prvýkrát Stupava, park pri hoteli Intenziva.

Príďte do Stupavy, bude o vás perfektne postarané.

V sobotu 16.1.2016 o 10.00 a 11.00 bude čakať na bikerov a bežcov 25 km profesionálne zabezpečenej a označenej trate s 500 m prevýšením. Trasa štartuje v Stupave z parku (pri hoteli INTENZÍVA), povedie malebnou oblasťou Malých Karpát, cieľ je v Stupave v parku. Po dojazde do cieľa bikerov a bežcov privíta profesionálne zabezpečené stravovanie.

V nedeľu 17.1. o 11.00 bude pre bežcov pripravená 10 km trať so 170 m prevýšením. Trasa štartuje v Stupave z parku (pri hoteli INTENZÍVA), povedie oblasťou Malých Karpát, cieľ bude v Stupave v parku.

Tak ako minulý rok, na lúke bude pripravený vykurovaný veľkokapacitný stan s pevnou podlahou.

Motto ostáva stále rovnaké
“Príď sa s nami do Stupavy zahriať na bajku, či pri behaní, my sa postaráme o to, aby Ti s nami v našom veľkom stane po preteku nebola zima”

Na víťazov čakajú hodnotné ceny, pre účastníkov bude pripravená tombola. Účastníci 25 km MTB a 10 km behu budú vyhodnotení v Kombinácii MTB + beh.

Všetko štartujeme 15.1.2016 piatkovou registráciou od 16.00 hod. v Stupave v parku pri hoteli INTENZIVA a ideme za každých poveternostných podmienok.

Do 12.1.2016 sa môžete registrovať na MTB on-line za 20 € a neskôr
na mieste za 25 €.

Na beh sa môžete registrovať on-line do 12.1. 2016 za 15 € a neskôr na mieste za 18 €.

Pretekári, ktorí sa zaregistrujú do kombinácie MTB a beh majú zvýhodnené štartovné:
- uhradené od 1.12.2015 do 12.1.2016 – 30 €.
- uhradené osobne pri prezentácii 2016 – 40 €.

Video pozvánka na 8. ročník Stupava Winter Trophy MTB & Run 2016

F: muži, 30-39 rokov
G: muži, 40-49 rokov
H: muži, 50+
I: fatbike, bez rozdielu veku a pohlavia novinka

Účastníc BEHu 10 km budú štartovať v týchto kategóriach
F: muži, 30-39 rokov
G: muži, 40-49 rokov
H: muži, 50+

Účastníci výslednej kombinácie (sobota 25 km MTB + nedeľa 10 km beh) budú štartovať v týchto kategóriach
K1: ženy, všetky vekové kategórie
K2: muži, všetky vekové kategórie

Účastníci behu 25 km budú štartovať v týchto kategóriach
J: ženy, bez rozdielu veku
K: muži, do 39 rokov
L: muži, od 40 rokov

Spoločenskú a kultúrnu záštitu nad našim podujatím preberá predseda Bratislavského samosprávneho kraja pán Pavol Frešo spolu s Primátorom mesta Stupava, s pánom Romanom Marošom. Podujatie organizujeme s podporou starostu mestskej časti Bratislava – Záhorská Bystrica s pánom Jozefom Krúpom.

Viac informácii na našej domovskej stránke http://www.stupavskymaraton.sk/.