bbbcycling.com

Články v kategórii 'Zima' (216 článkov)

Na cesťáku v daždi - čo si obliecť

13.11.2019 3 936 17

Ako radšej nepchať igelit do ponožiek a ďalšie tipy na jazdenie za mokra a v daždi hlavne na cestnom bicykli.
Výbava na jeseň od FORCE za dostupnú cenu

PR 13.11.2019 3 074

Nie každý jazdí tisíce kilometrov ročne bez ohľadu na počasie a potrebuje teda top výbavu. Pre mnohých je základným faktorom výberu cena a splnenie základných úžitkových vlastností.
Pozvánka: Ford Cyklonárez 2020 – zimný extrém ako sa patrí v ďalšom vydaní

12.11.2019 2 416 5

Ako budú vyzerať preteky, ktoré sa podľa vyjadrenia organizátorov majú radiť k najťažším zimným v strednej Európe? Alebo aj také, kde toho za 2 dni najviac zažijete...
Ako ochrániť a udržať bike v chode aj počas zimy

PR 12.11.2019 2 900

Ak sa rozhodnete, že tento rok svoj bicykel nezazimujete, ale budete ho aktívne využívať, veľkou výzvou pre vás bude udržať ho v chode. Pozrime sa na produkty, ktoré vám túto prácu uľahčia a zjednodušia.
Výbava pre jazdenie v zime - keď vás nezastavia ani mínusové teploty

PR 05.11.2019 4 455

Zima pre mnohých znamená, že zostávajú doma a smutne sa s čajom v ruke pozerajú von oknom. Výberom vhodných produktov však môžeme dosiahnuť tepelný komfort aj v sedle bicykla.
Dámsky špeciál – všetko, čo sa zíde počas zimy

PR 29.10.2019 2 445

Zima je ročným obdobím, kedy to majú cyklisti trochu náročnejšie. O to viac, ak patria k nežnejšiemu pohlaviu. Dnes sa pozrieme na doplnky, ktoré môžu pomôcť.
Funkčné prádlo pre chladné obdobie - hlavne ostať v teple

PR 22.10.2019 4 195

Pri jazde v chladnejších podmienkach je úplne kľúčová spodná vrstva, ktorá nás chráni pred chladom, udržuje v teple a navyše sa stará o odvádzanie potu. Dnes sa pozrieme na niektoré konkrétne kúsky.
Unboxing: Elite SUITO - trenažér pre malý byt a citlivých susedov

18.10.2019 5 145 17

Cyklistika sa rýchlo vyvíja a platí to aj o trenažéroch. To, čo bolo ešte nedávno predstavované len na výstavách a stálo cez 1000 €, je dnes odladené a dostupné masám.
Rukavice a návleky pre zimné jazdenie

PR 15.10.2019 3 455

Ak ste z tých nadšencov, ktorých neodradia ani sychravé a chladné dni od toho, aby vytiahli bicykel a išli na niekoľko hodín von, tak potom tu pre vás máme zopár tipov na rukavice a návleky, vďaka ktorým sa budete cítiť o trochu viac komfortne aj v nečase.
Reportáž: Blato, zima, dážď a sneh - SPEN 5 Stará Ľubovňa

09.10.2019 2 959 5

V nedeľu 6. októbra sa uskutočnilo posledné 5. kolo SPEN v Starej Ľubovni, kde počasie jazdcov ale ani techniku vôbec nešetrilo.
Oblečenie do veterného počasia - užite si jeseň a neprechladnite

PR 17.09.2019 6 219

Ako sa hovorí: neexistuje zlé počasie, len nepripravený cyklista. Táto stará múdrosť platí aj pri veterných dňoch, kedy vás môže prefúknuť a následne sa dostaví choroba. Predíďte tomu správnymi kúskami v šatníku.
Tip na výlet: Do objatia zimných hôr

31.03.2019 547

Naše dnešné túlanie strávime na Liptove a vyberieme sa do Západných Tatier na Žiarsku chatu, kde ešte stále trvá pravá zima.

1. Nové Shimano XT - zoznámenie a prvé dojmy (9 343)
  2. Mišo, bojuj! - pomôžme spolu ochrnutému bikerovi (7 236)
  3. Rozhovor: Peter Krajči - Slovák, ktorý po druhý raz pokoril Everesting (6 697)
  4. Video: Výpredaj bicyklov v MTBIKER shope (6 201)
  5. Celoodpružené modely do 3 000 € pre rok 2020 – od XC po enduro (5 672)
  6. Torque Caps - čo je to a na čo je to dobré? (5 407)
  7. Rozhovor: Práca a hobby v jednom - dá sa to vlastne? (5 277)
  8. Novinky Mondraker pre sezónu 2020 – les je ich domovom (5 211)
  9. Video: Jazdenie nalačno - význam a pár tipov (5 027)
  10. Test: Elite SUITO - od spinningu až k vlastnému trenažéru (4 971)